Satış sözleşmeleri, şirketler ve müşteriler arasında güvenilir iş birliğini destekleyen kritik belgelerdir. Satış sözleşmeleriyle, müşterilerinizle ticari ilişkilerinizi düzenler, karşılıklı taahhüt ve beklentilerinizi netleştirirsiniz. Satış Sözleşmeleri Yönetimi çözümümüzle sözleşmelerinizi eksiksiz, hatasız ve hızlı bir şekilde profesyonel bir tarzda oluşturun. Onay aşamalarını etkili bir şekilde işletin. Tüm süreçleri merkezi bir platformda tek bir yerden takip edin. Otomatik hatırlatıcılar ve anlık bildirimler ile önemli vadeleri kaçırmayın. Ticari risklerinizi azaltın. Sözleşmelerle ilgili tüm belgeleri dijital olarak tek bir yerde saklayın ve onlara her yerden kolayca erişin.
Satış Sözleşmeleri Yönetimi çözümümüzün altyapısında yer alan “sözleşme maddeleri kütüphanesi”, “hazır sözleşme şablonları”, “ürün ağaç yapısı” fonksiyonlarını kullanarak hatasız ve hızlı bir şekilde sözleşmeler oluşturun. Sözleşme hazırlama sürenizi kısaltın, vakit kazanın. Sözleşmelerinizi kurumsal kimliğinizi yansıtacak şekilde profesyonel bir görünümle tasarlayın ve tüm şirket genelinde standart haline getirin.
Satış Sözleşmeleri Yönetimi çözümümüzü kullanarak sözleşmeleriniz için onay akışlarını işletin. Sözleşme onay aşamalarının 360 derece görünümüne sahip olun. Süreci uçtan uca yöneterek onay sürelerini kısaltın. Satış döngünüzü hızlandırın. Onay sürecini işleterek sözleşmeleriniz için ekip iş birliğini ve farklı bakış açılarını harekete geçirin.
Sözleşmenin hazırlanmasından müşterinin imzalaması ve yenilenmesine kadar olan tüm süreci uçtan uca tek bir yerden yönetin. E-posta yazışmalarıyla zaman kaydetmeyin. Ekiplerinizin ve müşterilerinizin sözleşme için talep ettikleri tüm revizeleri sözleşme tarihçesinde izleyin. Sözleşmelerinizi dijitalleştirin. Doküman Yönetim Sistemi altyapımızı kullanarak sözleşme sürümlerinizi ve ilgili tüm belgeleri tek bir yerde güvenle arşivleyin ve bunlara yetki dahilinde her yerden zahmetsizce erişin.
Sözleşme sürecinizi çevik yapın.
Satış Sözleşmeleri Yönetimi çözümümüzün sunduğu Dashboard izleme ekranlarıyla sözleşmelerinizdeki yaklaşan kritik tarihleri (imzalama, yükümlülük, yenileme, uzatma, ödeme) takip edin. Otomatik hatırlatma ve anlık bildirimlerle kritik tarihler yaklaşırken aksiyon alın. Ticari risklerinizi kontrol altına alın, müşterilerinize verdiğiniz güveni artırın.
ERM CRM platformunun tüm çözümleri hepsi bir yerde bütünleşik çalışır. Bu kapsamlı fonksiyon derinliğini kullanarak tekliflerinizi satış sözleşmelerine, onaylı satış sözleşmelerinizi tekliflere veya sipariş emirlerine kolaylıkla dönüştürün. Sonra üzerinde manuel güncellemeler yaparak son şeklini verin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetSatış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Satış sözleşmeleri yönetimi, bir şirketin satış sözleşmelerinin oluşturulması, müzakere edilmesi, imzalanması, uygulanması ve izlenmesi için kullandığı bir süreçtir. Satış sözleşmeleri yönetimi, şirketlerin satış performanslarını iyileştirmek ve daha fazla satış elde etmek için kullanabilecekleri güçlü bir araçtır. Sözleşme yönetimi bazen tek bir kişi tarafından, bazen de profesyonellerden oluşan bir ekip tarafından gerçekleştirilir.
“Sözleşme kütüphaneleri”, “sözleşme şablonları”, “ürün konfigürasyon entegrasyonu” altyapıları sayesinde sözleşmelerinizi hızlı ve hatasız bir şekilde profesyonel bir tarzda oluşturmanızı sağlar. Sözleşmeleriniz için onay akışlarını işleterek ekip halinde çalışmanızı destekler. Sözleşme sürecini ve kritik sözleşme tarihlerini izleme ve takip etmenizi kolaylaştırır. Doküman Yönetimi altyapısı sayesinde tüm sözleşme sürümlerinize tarihçe ve revizeleriyle birlikte 7/24 her yerden kolaylıkla erişmenizi sağlar.
ERM Satış Sözleşmeleri Yönetimi, hem teklif otomasyonu hem de sipariş yönetimi çözümleriyle entegre çalıştığından tekliflerinizi kolaylıkla sözleşmeye, sözleşmelerinizi de kolaylıkla siparişe dönüştürebilirsiniz.
ERM Satış Sözleşmeleri Yönetimi, hukuki işlemlerinizin verimliliğini artırır. Daha iyi iş sonuçları üretmek için sözleşme yönetimini bütünsel olarak ele alır. Basit tasarımı, sofistike özellikleri ve ölçeklendirme esnekliği, onu her büyüklükteki işletme için cazip bir çözüm haline getirir.
Çözümümüz hazır olup kısa sürede ihtiyaçlarınıza göre uyarlanıp hemen uygulamaya alınabilir.
Kötü sözleşme yönetimi ile ilgili en yaygın riskler şunlardır:
ERM Satış Sözleşmeleri Yönetimi çözümümüzle tüm bu riskleri yönetip en az düzeye indirebilirsiniz.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı