Çok defa bir ürün veya hizmet satışının devamı olarak müşteriye servis ve destek hizmetleri sunmak zorunludur. Kazanılan bir satış fırsatından veya yapılan bir siparişten sonra müşteriye kurulum, devreye alma, eğitim vb. servisler verilerek satış süreci tamamlanır. Satış sonrası servis programımızla bu uzun ve karmaşık süreci uçtan uca eş güdüm halinde zahmetsizce yönetin.
Satışın zorunlu devamın niteliğindeki servis operasyonlarınızı, satış fırsatı ve/ veya sipariş kaydına ilişikli olarak birlikte yönetin. Süreç bütünlüğünü koruyun. Satış ve servis ekiplerinizi eş güdüm halinde operasyonlarınıza dahil edin. Süreçle ilgili tüm aktiviteleri, yorumları, görevleri, planları, dokümanları ve tarihçeyi tek bir döngünün parçaları haline getirin.
Birbirinin devamı niteliğindeki satış fırsatı, sipariş kaydı ve servis çağrısı işlemlerini, bu işlemlerle ilişkili tüm kayıtları özel ve hazır dashboard ekranı üzerinden kolayca izleyin. Parçalı, çok aşamalı ve çok kullanıcılı sürecin tam bir resmine sahip olun. Detayları yakalayın ancak detaylara hapsolmayın. Bu şekilde sürecin koordinasyonunu kolay hale getirin.
Süreç takip otomasyonu, otomatik kullanıcı bildirimleri ve özel hatırlatmaları sayesinde manuel takiplerden kurtulun. Özel dashboard raporları ile geciken ve aksayan noktaların özetine sahip olun. Bırakın sistem çalışsın, siz operasyonlara odaklanın.
Müşteri, satış ve servis birimleri arasındaki iletişimi ERM CRM içinden takip edin. Her aktiviteyi kaydedin. Sipariş veya servis hizmetinin her aşamasında müşterinizi otomatik bilgilendirin. Sürecin ilerleme aşamalarını tüm taraflar için izlenebilir kılın. İletişim kopuklukları yüzünden işler ortada kalmasın, sürecin halkaları kopmasın.
Satış ve servis işlemlerini birleştirin.
Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetSatış sonrası servis yönetimi, bir ürün veya hizmetin satışını gerçekleştirdikten sonra bu satışın bir devamı olarak sağlanan kurulum, montaj, devreye alma, uyarlama, eğitim, süpervizörlük ve diğer hizmet faaliyetlerini içeren bir süreçtir.
Bu faydaları ana başlıklar halinde özetleyelim:
Satış ve servis yönetimi gibi iki devasa CRM operasyonunu birbirinin devamı şekilde zahmetsizce yönetmeyi kolaylaştırması ve farklı birimlerin aynı süreç içinde iş birliği halinde şeffaf bir şekilde çalışmasına zemin hazırlaması, çözümümüzün en güçlü ve farklı olduğu yönleridir.
Satışlarını bir hizmetin takip ettiği şirketler için çözümümüz idealdir. Bir şirket makine satışının devamı niteliğinde kurulum ve eğitim servisleri veriyorsa veya bir yazılım satışını takiben uyarlama, geliştirme ve eğitim faaliyetleri yapıyorsa satış sonrası servis yönetimi çözümümüze ihtiyacı olacaktır. Örnekler çoğaltılabilir. Tüm bu süreçlerin word, excel ve e-posta yazışmalarıyla manuel takip edilmesi ve kurumsal bir tarihçeden yoksun bırakılması son derece verimsiz bir yöntemdir ve sürdürülebilir değildir.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı