Satış Sonrası Servis Programı

Satış ve servisin akıllıca harmonisi
Home » CRM Programı Çözümleri » Satış İçin CRM » Satış Sonrası Servis Yönetimi

Satış Sonrası Servis Programı

Çok defa bir ürün veya hizmet satışının devamı olarak müşteriye servis ve destek hizmetleri sunmak zorunludur. Kazanılan bir satış fırsatından veya yapılan bir siparişten sonra müşteriye kurulum, devreye alma, eğitim vb. servisler verilerek satış süreci tamamlanır. Satış sonrası servis programımızla bu uzun ve karmaşık süreci uçtan uca eş güdüm halinde zahmetsizce yönetin.

satış-sonrası-servis-programı
Featured Image

Satış fırsatları ile servis operasyonlarını birlikte yönetin.

Satışın zorunlu devamın niteliğindeki servis operasyonlarınızı, satış fırsatı ve/ veya sipariş kaydına ilişikli olarak birlikte yönetin. Süreç bütünlüğünü koruyun. Satış ve servis ekiplerinizi eş güdüm halinde operasyonlarınıza dahil edin. Süreçle ilgili tüm aktiviteleri, yorumları, görevleri, planları, dokümanları ve tarihçeyi tek bir döngünün parçaları haline getirin.

Featured Image

Satış sonrası servis sürecinin 360° görünümüne sahip olun.

Birbirinin devamı niteliğindeki satış fırsatı, sipariş kaydı ve servis çağrısı işlemlerini, bu işlemlerle ilişkili tüm kayıtları özel ve hazır dashboard ekranı üzerinden kolayca izleyin. Parçalı, çok aşamalı ve çok kullanıcılı sürecin tam bir resmine sahip olun. Detayları yakalayın ancak detaylara hapsolmayın. Bu şekilde sürecin koordinasyonunu kolay hale getirin.

Featured Image

Manuel takiplerden kurtulun, süreci hızlandırın.

Süreç takip otomasyonu, otomatik kullanıcı bildirimleri ve özel hatırlatmaları sayesinde manuel takiplerden kurtulun. Özel dashboard raporları ile geciken ve aksayan noktaların özetine sahip olun. Bırakın sistem çalışsın, siz operasyonlara odaklanın.

Featured Image

Müşterilerinizle iletişimde kalın.

Müşteri, satış ve servis birimleri arasındaki iletişimi ERM CRM içinden takip edin. Her aktiviteyi kaydedin. Sipariş veya servis hizmetinin her aşamasında müşterinizi otomatik bilgilendirin. Sürecin ilerleme aşamalarını tüm taraflar için izlenebilir kılın. İletişim kopuklukları yüzünden işler ortada kalmasın, sürecin halkaları kopmasın.

SATIŞ SONRASI SERVİS PROGRAMIYLA

Satış ve servis işlemlerini birleştirin.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Satış ve servislerinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Satış Sonrası Servis Yönetimi

Satış sonrası servis yönetimi, bir ürün veya hizmetin satışını gerçekleştirdikten sonra bu satışın bir devamı olarak sağlanan kurulum, montaj, devreye alma, uyarlama, eğitim, süpervizörlük ve diğer hizmet faaliyetlerini içeren bir süreçtir.

Bu faydaları ana başlıklar halinde özetleyelim:

  • Satışın ayrılmaz bir devamı niteliğindeki işleri etkili bir şekilde yönetme
  • Satış ve servis sürecini bir bütün halinde 360° izleme
  • Zamandan ve maliyetlerden tasarruf etme
  • Süreci hızlandırarak müşteri memnuniyeti sağlama
  • Operasyonel karmaşayı azaltma
  • Satış ve servis ekiplerinin etkili koordinasyonunu sağlama
  • Hataların, aksayan süreçlerin, geciken görevlerin önüne geçme
  • Süreç performansını analiz etme ve iyileştirme

Satış ve servis yönetimi gibi iki devasa CRM operasyonunu birbirinin devamı şekilde zahmetsizce yönetmeyi kolaylaştırması ve farklı birimlerin aynı süreç içinde iş birliği halinde şeffaf bir şekilde çalışmasına zemin hazırlaması, çözümümüzün en güçlü ve farklı olduğu yönleridir.

Satışlarını bir hizmetin takip ettiği şirketler için çözümümüz idealdir. Bir şirket makine satışının devamı niteliğinde kurulum ve eğitim servisleri veriyorsa veya bir yazılım satışını takiben uyarlama, geliştirme ve eğitim faaliyetleri yapıyorsa satış sonrası servis yönetimi çözümümüze ihtiyacı olacaktır. Örnekler çoğaltılabilir. Tüm bu süreçlerin word, excel ve e-posta yazışmalarıyla manuel takip edilmesi ve kurumsal bir tarihçeden yoksun bırakılması son derece verimsiz bir yöntemdir ve sürdürülebilir değildir.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator