Memnuniyet Anketleri

Müşterilerinizin kalbini ve aklını dinleyin!
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Memnuniyet Anketleri

Memnuniyet Anketleri Çözümü

Müşteri memnuniyetini öncelikli hedef olarak belirleyen şirketler, ürün ve hizmet süreçlerini geliştirmek için müşteri geri bildirimlerine büyük değer verir. Memnuniyet anketleri çözümümüz ile kolayca ve hızlı bir şekilde müşterilerinizden geri bildirim alın, detaylı analizler ile ne düşündüklerini ve ne istediklerini daha iyi anlayın. Elde ettiğiniz veriler doğrultusunda ürün ve hizmetlerinizi optimize ederek müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırın. Müşterilerinize özel olduklarını hissettirin ve onlara beklentilerini aşan profesyonel bir deneyim yaşatın.

crm-memnuniyet-anketleri
Featured Image

İş dinamiklerinize özel memnuniyet anketleri tasarlayın.

Şirketinizin özel ihtiyaçlarına ve hedeflerine uygun olarak özelleştirilmiş ve profesyonel anketler tasarlayın ve müşteri geri bildirimlerini daha etkili bir şekilde toplayın. Sınıfının en iyi firmaları gibi müşterilerinize değer verdiğinizi hissettirin. Onlara profesyonel ve kurumsal bir deneyim yaşatın.

Featured Image

Memnuniyet anketlerinin müşterilerinize gönderimini otomatikleştirin.

Tasarladığınız memnuniyet anketlerinin hangi aşamada müşteriye gönderileceğinin kurallarını siz belirleyin. İster manuel olarak memnuniyet anket sürecini siz başlatın, isterseniz bir iş kuralına bağlı olarak otomatik gönderilmesini sağlayın. E-posta veya SMS mesajlarının içine link (bağlantı) olarak entegre edilen anketlerle müşterilerinizin geri bildirimlerini kolayca toplayın ve analiz edin.

Featured Image

Anket sonuçlarını konsolide ve özet raporlar halinde görün.

Müşterilerinizin doldurduğu anketleri konsolide eden, ortalama ve toplam metrikler şeklinde özetleyen hazır raporlarımızın gücünden ve kolaylığından yararlanın. Liste, tablo ve grafik raporlarla müşteri geri bildirimlerini hızlı bir şekilde analiz edin.

Featured Image

Müşteri geri bildirimleriyle ürün ve hizmetlerinizi geliştirin.

Anketler yoluyla müşterilerinizin deneyimlerini ve bakış açılarını dinleyin. Onlardan öğrendiklerinizi hızlıca uygulamaya geçirerek rakiplerinize fark atın. Müşteri geri bildirimleriyle ürün ve hizmet süreçlerinizi iyileştirin, müşteri odaklı haline getirin.

MEMNUNİYET ANKETLERİ ÇÖZÜMÜYLE

Müşterilerinizden öğrendiklerinizi hızlı uygulayın.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Anketleri ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Memnuniyet Anketleri

Müşteri memnuniyetini ölçmek;

  • Müşteri ihtiyaçlarını anlamak,
  • Ürün ve hizmet kalitesini iyileştirmek,
  • Müşteri bağlılığını artırmak,
  • Marka imajını güçlendirmek,
  • Müşteri kayıplarını önlemek,
  • İşletme performansını iyileştirmek

için çok önemlidir.

Birçok faydası içinden önde gelenleri şunlardır:

  • Müşteri memnuniyetinin objektif olarak ölçülmesi
  • Müşteri geri bildirimlerinin toplanması
  • Ürün ve hizmetlerin iyileştirmeleri
  • Çalışanların hizmet kalitesinin değerlendirilmesi
  • Müşteri bağlılığının artırılması
  • Rekabet avantajı elde edilmesi
  • Marka imajının güçlendirilmesi

Esnek anket formları tasarlayabilir ve bunların müşterilerinize gönderim kurallarını önceden belirleyebilirsiniz. Şirketinize özel memnuniyet anket sürecini tasarlayabilirsiniz. Sonuçları dashboad ve hazır grafikler üzerinden etkili bir şekilde analiz edebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri personeliniz telefon yoluyla müşteriye ulaşarak sistemdeki hazır anketleri soru cevap yoluyla kendisi doldurabilir. Bunun dışında sıkça kullanılan yöntem ise müşteriye gönderilen bir e-posta veya SMS mesajı içine anket linkini sistem otomatik olarak yerleştirir ve müşteriler self-servis olarak anketleri doldurur.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.