SLA Yönetimi

Hizmet taahhütlerinizi takip eder.

SLA Yönetimi Çözümü

Müşterileriniz sizinle sadece iyi bir ürün ya da hizmet almak için değil, aynı zamanda güvende olduklarını hissettikleri için çalışırlar. Bu yüzden, Hizmet Seviyesi Anlaşmaları (SLA’lar), işletmelerin müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak ve operasyonlarını etkin bir şekilde yönetmek için kritik bir araçtır. Ancak, SLA’ları etkili bir şekilde yönetmek ve uygulamak, işletmeler için genellikle karmaşık bir labirent gibi görünebilir. SLA (Service Level Agreement) Yönetimi çözümümüzle, hizmet seviyesi anlaşmalarınızı mükemmel bir şekilde yönetin, taahhütlerinizi yerine getirin ve müşteri ilişkilerinizi güçlendirin.

 

Featured Image

Hizmet düzeyi tanımlamada tam esneklikten yararlanın.

SLA yönetimi çözümümüzün özelleştirilebilir altyapısı sayesinde hizmet verdiğiniz müşterileriniz için dilediğiniz kadar SLA‘yı (hizmet düzeyini) kuralları birlikte tam esnek bir şekilde tanımlayın. İhtiyaç duyduğunuzda SLA’ları birleştirin veya güncelleyin. SLA’ları sözleşmelere bağlayın veya sözleşmeler içinde SLA kuralları oluşturun.

Featured Image

Servis çağrılarını önceliklendirerek yönetin.

Servis çağrılarını SLA yönetimi çözümümüz içinde önceliklendirin, SLA kuralları içinde planlama yapın, uygun çalışanlarınıza görevler atayın. Dilerseniz servis çağrısının türüne göre iş akışları oluşturun. Dashboard yönetim ekranında çağrıların ilerlemesini gerçek zamanlı izleyerek gecikmelere son verin. Servis performansınızı geriye yönelik raporlayarak gelişim fırsatlarınızı netleştirin ve iyileştirmeler yapın.

Featured Image

Ekiplerinizi ve müşterilerinizi tam zamanlı bilgilendirin.

Müşterilerinizi ve teknik ekiplerinizi servis çağrısının ilerlemesi hakkında otomatik e-postalarla bilgilendirin. Ekibinize öncelikler konusunda netlik kazandırın ve yaklaşan sürelerden ve riskli durumlardan haberdar edin. Müşterilerinize öncelik verildiğini hissetmeleri ve sorunlarının çözüldüğünü görmeleri için ihtiyaç duydukları öngörülebilirliği ve şeffaflığı sağlayın. Ekiplerinizin hızlıca her yerden tanımlanmış SLA’lara erişmesini kolaylaştırarak anlaşma kuralları ve net hizmet hedefleri içinde hareket etmelerini garanti altına alın.

Featured Image

Hizmet taahhütlerinizi zamanında yönetin.

Servis çağrılarınızı SLA tanımlarınızla ilişkilendirerek, SLA kurallarını ihlal etmeden müşterilerinize hizmet verin. SLA yönetimi çözümümüz sizin yerinize kuralları ve hedefleri kontrol etsin, toplam hizmet sürelerini hesaplasın, aşımlara yakın uyarılarda bulunsun. Bir yandan hizmet taahhütlerinizi yerine getirirken diğer yandan ücretlendirmeye tabi süre aşımlarında maddi kayıplar yaşamayın. Zamanınızı koruyun. SLA hedef aşımlarında otomatik bilgilendirmelerle harekete geçin.

SLA YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Zamanında hizmet verin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

SLA Yönetimi

SLA (Service Level Agreement), hizmet seviyesi anlaşmasının kısaltmasıdır. Bir hizmet seviyesi anlaşması, bir hizmet sağlayıcının müşteriye sağladığı hizmetlerin niteliklerini, performans ölçütlerini ve taahhütlerini tanımlayan belgedir. Bir hizmet seviyesi anlaşması genellikle, bir şirketin performans sorunları durumunda sorumlu tutulabileceği çeşitli hizmet seviyesi hedeflerinden oluşur.

SLA yönetimi ise, bu anlaşmaların oluşturulması, izlenmesi, yönetilmesi ve uygulanmasını içeren bir süreçtir.

SLA Yönetimi’nin temel amacı, hem hizmet sağlayıcının hem de müşterinin karşılıklı beklentilerini ve taahhütlerini net bir şekilde belirlemek ve yönetmek suretiyle, hizmet sağlayıcısının hedeflerine ulaşmasını, müşterinin beklentilerini karşılamasını ve riskleri yönetmesini sağlamaktır.

Başarılı bir işletme, sadece ürün ve hizmet kalitesi ile değil, aynı zamanda söz verilen hizmet düzeyini eksiksiz bir şekilde yerine getirme kabiliyeti ile de ölçülür. SLA yönetimi güçlü bir CRM çözümüyle birlikte uygulandığında aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Hizmet sağlayıcı ve müşterinin sunulacak hizmet düzeyi hakkında net bir anlayışa ve beklentiye sahip olmasını sağlar.
  • Hizmet sağlayıcılar kapsamı aşan hizmetler sunmak zorunda kalmaz.
  • Müşteri hizmetleri için uygun standartları belirler.
  • Kesinti süreleri azalır, hizmet kalitesi artar.
  • İki yönlü hesap verebilirlik sağlar.
  • Müşteri ve servis sağlayıcılar arasında tutarlı bir iletişim kanalı sunar. Anlaşmazlıklar en az düzeye iner.

Mesai içi ve dışı olmasına göre, saat bazlı, hafta içi, hafta sonu SLA müdahale süreleri tanımlanabilir. Haftalık, aylık veya yıllık bazda hizmet sağlayıcı tarafından ücretsiz olarak taahhüt edilen servis süreleri belirlenebilir. Bakım veya garanti kapsamındaki hizmet türleri varsa süre kısıtlamalarıyla birlikte sisteme işlenebilir.

Müşteri servis çağrılarının sayısı, tüm eşzamanlı görüşmeleri ve beklentileri yönetmeyi zorlaştırdığı seviyeye ulaşınca, bir SLA yönetim yazılımı yükü hafifletmek ve karmaşayı yönetmek için ihtiyaç haline gelir. Müşteri destek ekipleri, müşterilere zamanında destek verilmesini sağlamak için SLA yönetim araçlarından yararlanırlar. SLA yönetimi, satış sonrası müşterilere hizmet veren tüm şirketler için uygun bir çözümdür.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator