Etkinlik Yönetimi

Etkinliklerinizin verimini artırır.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Etkinlik Yönetimi

Etkinlik Yönetimi Çözümü

Yüz yüze ve çevrimiçi etkinlikler katma değeri yüksek bir satış ve pazarlama kanalıdır. Bunun yanında etkinlikleri başarılı bir şekilde icra etmek son derece karmaşık bir operasyondur. Etkinlik yönetimi çözümümüz, her türlü etkinliğiniz için planlama, organizasyon, izleme ve yönetme süreçlerinizi kolaylaştırır. Size zaman kazandırır ve etkinlik verimliliğinizi artırarak operasyon maliyetlerinizi azaltır.

crm_programi_etkinlik_yonetimi
Featured Image

Etkinliklerinizi planlayın ve onaylatın.

Etkinlik yönetimi çözümümüzle, her türlü etkinliğinizin tarihini, saatini, mekanını, şirket içi katılımcıları, müşterileri ve etkinlik detaylarını takvim üzerinde taslak halinde planlayın. Dilerseniz ilgili ve sorumlu kişilerin onayına gönderip taslak üzerinde revizeler yapılmasını sağlayarak planı kesinleştirin.

Featured Image

Etkinliklerinize katılım sağlayın.

Etkinlik yönetimi çözümümüzle müşterilerinize toplu e-posta davetiyeleri göndererek onların katılım onaylarını alın ve etkinliğinize hızlıca kaydolmalarını sağlayın. Etkinlik öncesinde tüm katılımcılara otomatik hatırlatmalar göndererek hem zaman kazanın hem de katılım oranlarını artırın.

Featured Image

Etkinliklerinizi izleyin ve değerlendirin.

Etkinlik yönetimi çözümümüz ile etkinlik gerçekleşinceye kadar planlanan aşamaları kolaylıkla izleyebilir, aksayan noktalarda zamanında aksiyon alabilirsiniz. Etkinlik sonrasında ise katılım oranlarını ve gerçekleşen aktiviteleri raporlayabilirsiniz. Katılımcılardan geri bildirim alarak hem etkinlik memnuniyetini değerlendirir hem de gelecekteki etkinliklerin geliştirilmesinde bir iç görü kazanırsınız.

ETKİNLİK YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Etkinlik verimliliğinizi artırın.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

Etkinlik Yönetimi

Etkinlik yönetimi çözümümüz her türlü etkinliğinizi yönetmeniz için özelleştirilebilme esnekliğine sahiptir. En popüler etkinlikler şunlardır: Müşteri toplantıları, seminerler, konferanslar, fuarlar, çevrimiçi eğitimler, müşteri eğitimleri, ürün lansmanları, bayi toplantıları, ödül törenleri, şirket içi etkinlikler vs..

Etkinlik yönetimi, bir etkinliğin oluşturulması ve yürütülmesi sürecidir. Bu süreç, planlamanın en başından etkinlik sonrası strateji belirlemeye kadar uzanır. Bunlar büyük veya küçük ölçekli etkinlikler olabilir ve iş kongreleri, eğitim seminerleri, endüstri konferansları, ticari fuarlar, törenler, partiler, konserler, festivaller, webinarlar, toplantılar ve basın konferanslarını içerebilir.

ERM CRM Etkinlik Yönetimi Çözümümüz, müşterilerinizle etkileşim kurma, satış fırsatlarınızı artırma, yeni müşteriler kazanma ve müşteri ilişkilerinizi güçlendirme amacıyla etkinliklerinizi etkili ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Etkinlik sürecinizi kolaylaştırır, etkinlik faaliyetlerinizi uçtan uca planlamanıza ve izlemenize katkıda bulunur.

Etkinlik yönetimi çözümümüz her sektörden her büyüklükte firmaya kolaylıkla uyarlanabilen ölçeklenebilir, özelleştirilebilir, kapsamlı ve hazır bir çözümdür.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator