Satış Sonrası Proje Yönetimi

Çoklu satış fırsatları için kolay yönetim
Home » CRM Programı Çözümleri » Satış İçin CRM » Satış Sonrası Proje Yönetimi

Satış Sonrası Proje Yönetimi Çözümü

Bazı satış fırsatları bir proje yönetiminin parçası gibi birçok alt fırsattan oluşur. Müşterinizle yıl içinde tekrar eden veya farklı parçaları olan işler için genel bir anlaşma sağladığınızda (ana fırsat) bile alt fırsatların her birini yeniden kazanmanız (teklif veya sipariş) gerekebilir. Alt fırsatları ana fırsatın bir kümesi olarak yönetmek ve raporlamak karmaşık bir operasyondur. Satış sonrası proje yönetimi çözümümüz bu karmaşık ve zamana yayılmış proje adımlarını eş güdüm ve bütüncül bir halde yönetmenizi kolaylaştırır.

satış-sonrası-proje-yönetimi-crm-programı
Featured Image

Satış fırsatlarını kazandıktan sonra da yönetmeye devam edin.

Bir satış kazanıldıktan sonra genelde sipariş aşamasına geçilir. Ürün veya hizmet müşteriye teslim edilir. Ancak bazı satış işlemlerinde kazanılan satışın sonraki aşamaları çok etaplı olup zamana yayılmış birden çok sipariş teslimi veya yeni iş parçalarından oluşur. Satış sonrası proje yönetimi çözümümüzle satış sonrası çoklu siparişleri veya yeniden tekliflendirme süreçlerini ana fırsatın alt fırsatları olarak kolayca yönetip sonuçlandırabilirsiniz.

Featured Image

Satış sonrası proje aşamalarını planlayın.

Satış kazanıldıktan sonraki proje aşamalarını bir zaman planına uygun olarak takvimlendirin. Süreci alt parçalara bölün. Görevlendirmeler yapın ve planlarınızın gerçekleşme durumlarını, yapılan aktivitelerle birlikte tek bir tablo üzerinden kolayca takip edin. Ekipler arası iş birliğini koordine edin.

Featured Image

Çoklu satış fırsatlarını 360° izleyin ve takip edin.

Özel tasarlanmış satış fırsatları dashboard ekranı üzerinden ana satış fırsatının tüm alt fırsatlarını, verilen siparişleri veya teklif gönderilen işlemleri, kazanılan ve kaybedilen toplam fırsatları, açık olan fırsatları, yapılan kritik yorumları, eklenen dokümanları, performans sürelerini bütüncül olarak izleyin. İlerleme aşamalarını takip edin. Geciken, aksayan veya tıkanan aşamaları tespit edip önlem alın.

SATIŞ SONRASI PROJE YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Satış fırsatlarınıza tam hakim olun.

Temel proje yönetimi

Satışa bağlı olmayan genel proje yönetimi için

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Satış projelerinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Satış Sonrası Proje Yönetimi

Satış fırsatlarına bağlı proje yönetimi, bir şirketin belirli bir müşteri veya müşteri segmentiyle ilgili bir satış fırsatı yakaladığında, bu fırsatın değerlendirilmesi, planlanması, uygulanması ve takip edilmesi sürecidir. Bu yönetim yaklaşımı, bir satış fırsatının sadece bir tekil satış süreci olmanın ötesinde bir projeye dönüştüğü durumları ele alır.

Bir satış fırsatı kazanıldıktan sonra müşteriye olan taahhütlerin yerine getirilmesi birçok aşamadan ve çoklu işlerden oluşuyorsa bunun de bir sistem üzerinden takip edilmesi ve proje mantığı içinde yönetilmesi gerekir. Satış sonrası proje yönetimi çözümümüz bu karmaşık operasyonları zamandan ve maliyetlerden tasarruf ederek verimli bir şekilde, ekip iş birliğini harekete geçirerek, eş güdüm halinde, uçtan uca yönetmenizi sağlar.

Ana fırsata bağlı çoklu alt fırsatları eş güdüm halinde bir zaman planına bağlı olarak yönetmeyi kolaylaştırması, çözümümüzün en popüler ve güçlü yönüdür. Birçok CRM yazılımında bu ölçüde karmaşık ve uzun operasyonları yönetebilecek altyapı hazır değildir.

Bir satışı kazandıktan sonra birden fazla sipariş ve teklif işlemi içeren ve bir proje bağlamında yönetilen işlere sahip olan şirketler için çözümümüz idealdir. Çözümümüz hazır olup şirket ihtiyaçlarına göre kısa sürede uyarlanabilir.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator