Ortak Doküman Yönetimi

Belgelerinize kolay erişim
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Ortak Doküman Yönetimi

Ortak Doküman Yönetimi Çözümü

İşletmeler, verilerini güvende tutmak ve kolayca erişilebilir kılmak için ortak doküman yönetimine ihtiyaç duyar. Google Drive ile entegre Ortak Doküman Yönetimi çözümümüzle değerli ve sık kullanılan belgelerinizi ERM CRM içinde kategorize edin ve saklayın. Dokümanlarınız güvende kalsın. Yetkili çalışanlarınız dünyanın her yerinden her zaman belgelerinize kolayca ulaşsın. Doküman bulmaya ve göndermeye harcadığınız zamandan tasarruf edin.

crm-ortak-dokuman-yonetimi
Featured Image

Değerli dokümanlarınızı dijitalleştirin, kurumsallaştırın ve koruyun.

Şirketinizin know-how, bilgi tabanı, kurumsal ticari hafızası, hukuksal delil niteliğinde olan değerli dokümanlarınızı dijitalleştirin, kendi sunucularınızda veya Google Drive içinde saklayarak merkezileştirin. Kolayca yedekleyin. Çalışanlarınızın bilgisayarlarında, çekmecelerinde, dolaplarında saklanan değerli dokümanlarızı kaybolmaktan koruyun. Ticari kazanımlarınızı ve iş tecrübelerinizi barındıran belgelere sahip çıkın.

Featured Image

Ortak dokümanlarınıza kolay erişin, zamandan tasarruf edin.

Değerli ve sık kullanılan dokümanlarınızı (ürün resimleri, sözleşmeler, teklifler, servis formları, sık kullanılan formlar, yönetmelikler, ürün teknik dokümanları, teknik şartnameler, eğitim materyalleri vs..) ERM CRM doküman yönetim sistemine (kendi sunucularınız veya Google Drive) kaydedin. Dünyanın her yerinden, 7/24, web veya mobil uygulamalar üzerinden dokümanlarınıza erişin. Doküman bulmak veya şirket içinde göndermek için zaman harcamayın. Müşteri isteklerine anında cevap verin. Kağıt ve baskı maliyetlerinden tasarruf edin.

Featured Image

Dokümanlarınız için erişim yetkisi verin, gizliliği koruyun.

ERM CRM platformunun organizasyon ve yetki ağacını kullanarak dokümanlarınızı kolayca yetkilendirin. Çalışanlarınız sadece ihtiyacı olan dokümanlara erişim sağlasın. ERM CRM ana dashboardında her çalışana sadece yetkisi olan dokümanları gösterin. İhtiyaç durumunda dokümana erişim ve kullanım loglarından yararlanın. Veri gizliliğinizi koruyun.

Featured Image

Ekip iş birliğiyle yeni dokümanlar yaratın.

Bazen tek bir doküman üzerinde dijital ortamda, süreç halinde, farklı lokasyonlardaki ekiplerin çalışması, revizeler yapması ve doküman içeriğine son halini vermesi gerekebilir. Ortak doküman yönetimi çözümümüz ile bu iş birliğini ve ortak içerik üretilmesini kolaylaştırın. Süreçte üretilen dokümanların tüm sürümlerine sahip olun.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Belgelerinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Ortak Doküman Yönetimi

Ortak Doküman Yönetimi, belgelerin oluşturulmasından, depolanmasından, erişilmesinden, paylaşılmasından, korunmasından ve imha edilmesinden sorumlu olan bir dizi süreç ve uygulamadır. Bu yönetim sistemi, iş birliğini artırmayı, belge güvenliğini sağlamayı ve verimliliği artırmayı hedefler.

Ortak doküman yönetim çözümümüzüm şirketlere sağladığı temel faydalar şunlardır:

  • Google Drive ile entegre çalışır. Sunucularınızda doküman yönetimi için kaynak ayırmanıza gerek olmaz.
  • Değerli ve sık kullanılan dokümanlarınızın iş süreçleriniz için ortak kullanımını sağlar.
  • ERM CRM’in web ve bulut tabanlı teknolojik altyapısı sayesinde çalışanlarınız dünyanın her yerinden ve her zaman dizüstü bilgisayar, tablet ve mobil telefonları ile dokümanlara kolaylıkla erişip paylaşabilirler.
  • Dokümanlarınızın dijitalleştirilmesine, güvenle saklanmasına ve ortak kullanımına yardımcı olur.
  • Yetkilendirme yoluyla dokümanlarınızın ve verilerinizin gizliliğini korur.
  • Ekip halinde bir doküman üzerinde çalışmaya imkan sağlar.
  • Doküman aramaya harcanan zamandan veya ortak ve sık kullanılan dokümanları e-posta yoluyla paylaşma operasyonlarından tasarruf etmenizi sağlar.

Ortak doküman yönetimi çözümümüz hazır ve temel bir uygulamadır. Her büyüklükte şirket için katma değer sağlayan gerekli bir çözümdür.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.