Ürün İade Yönetimi

Hızlı ve sorunsuz iade
Home » CRM Programı Çözümleri » Satış İçin CRM » Ürün İade Yönetimi

Ürün İade Yönetimi Çözümü

Şirketlerde ürün iade yönetimi sipariş yönetiminden daha karışık ve zorlu bir operasyondur. Ürün iade yönetimi çözümümüzle ihtiyaç durumunda müşterinizin talebine bağlı olarak sattığınız ürünleri tamir etmek, değiştirmek veya para iadesi yapmak için iade sürecini etkili bir şekilde yönetin. Farklı birimleri ERM CRM içinden koordine edin. Ürünleri iade almayı kolaylaştırın ve müşteri memnuniyetini sağlayın.

crm-programi-ürün-iade-yönetimi
Featured Image

Ürün iade süreci için iş ve onay akışları oluşturun.

Şirketinizin iş dinamiklerine uygun olarak hazır iş akışlarını şirketinize uyarlayın. Müşteriye sattığınız ürünlerin iade talebinin alınması, sipariş sorumlusuna aktarılması, iade kararının verilmesi ve kararın uygulanması adımlarını uçtan uca iş ve onay akışlarıyla yönetin. Bu şekilde iade gibi şirketiniz için finansal maliyetler içeren bir operasyonun tüm kontrolünü elinize alın.

Featured Image

Ürün iade sürecini ERM CRM’in bütünleşik fonksiyonlarıyla kolaylaştırın.

Ürün iade sürecini tasarlar ve yönetirken ERM CRM’in aktivite, görevlendirme, doküman yönetimi, süreç takip otomasyonu, hatırlatma, teklif oluşturma, servis çağrısı gibi tüm fonksiyonlarını aktif bir şekilde kullanın. Para iadesi yapılacaksa muhasebeye ödeme görevi, tamir kararı verildiyse servis çağrısı, yeni ürün gönderilecekse sipariş sorumlusuna teklif hazırlama görevleri oluşturun. Gerekirse aynı anda birden fazla iş akış sürecini tetikleyin.

Featured Image

Ürün iade sürecini 360° izleyin.

Çok fazla birimin rol aldığı ve birçok görevin dağıtıldığı ürün iade sürecini özel dashboard tasarımlarıyla etkili bir şekilde izleyin. Süreç içinde tıkanan noktalara zamanında müdahale edin ve süreci hızlandırın. Bu şekilde müşteri ilişkilerinizi güçlendirin.

ÜRÜN İADE YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

İade sürecinizi kolaylaştırın.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Ürün iadelerinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Ürün İade Yönetimi

Ürün iade yönetimi müşterilerin aldıkları ürünleri iade etmek istemeleri durumunda, iade sürecini başlatma, izleme ve sonlandırma aşamalarını kapsar.

Ürün iade yönetimi süreci şu aşamalardan oluşur:

  • İade taleplerinin alınması
  • İade talebinin değerlendirilmesi
  • İade işleminin onaylanması veya reddedilmesi
  • İade edilen ürünün depoya alınması veya yerinde tamiri
  • Para iadesi yapılması veya yeni ürün gönderilmesi

Ürün iade yönetimi çözümümüzün şirketler için önde gelen faydaları şunlardır:

  • İade sürecini etkili, verimli ve zahmetsizce yönetmeyi sağlar.
  • Farklı birimler arasındaki koordinasyonu kolaylaştırır.
  • İade nedenlerini anlamak için analiz araçları sunar.
  • Satış ekiplerinin satışa odaklanmasını kolaylaştırır.
  • Müşteri memnuniyetini artırır ve müşteri ilişkilerini güçlendirir.
  • İade işleminin onaylı yapılmasıyla şirketlere hukuki ve finansal güvence sağlar.
  • İade sürecinin verilerle yönetilmesine ve sürekli iyileştirilmesine katkıda bulunur.

Sipariş yönetimi, teknik servis yönetimi, aktivite ve görev yönetimi çözümleriyle bütünleşik olarak kullanılması ürün iade yönetimi çözümümüzü rakip ürünlerden farklılaştırmaktadır. Ayrıca, iş akışının şirketinizin iade dinamiklerine uygun olarak uyarlanabilmesi, aynı anda birden fazla iş akışının tetiklenebilmesi çözümümüzün güçlü özelliklerindendir.

Müşterilerine ürün ve cihaz satın tüm şirketler için uygun bir çözümdür. Özellikle makine türünden tamir ve servis gerektiren ürünlerin iadesi karmaşık bir süreç olduğunda bu tür ürünler satan şirketlerin ihtiyaçlarına daha çok cevap vermektedir.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator