Personel Masrafları Yönetimi

Harcamalarınızı akıllıca yönetir.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Personel Masrafları Yönetimi

Personel Masrafları Yönetimi Çözümü

Personel masraflarının form doldurma , onay ve kayıt süreçleri bir çok işletme için karmaşık ve can sıkıcı bir operasyondur. Personel masrafları yönetimi çözümümüzle onay süreçlerinizi basitleştirin ve dijitalleştirin. Masrafları izleyin ve bütçe aşımlarını önleyin. Personel masraflarını kontrol altında tutun. Muhasebe kayıtlarını kolaylaştırın. Ödeme sürecini hızlandırın, bürokrasiyi azaltın.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Personel masrafları onay süreçlerini basitleştirin ve dijitalleştirin.

Personeliniz artık masrafları için fiziksel bir form doldurup onay peşinde zamanını tüketmesin. ERM Mobil CRM’de masraf kayıt formunu doldurup cep telefonu ile masraf belgelerinin fotoğrafını çekip kayda iliştirsin ve dijital olarak onaya göndersin. Çalışanlarınızın verimliğini artırın.

Featured Image

Personelinizin masraf ödemelerini hızlandırın.

Masraf onay ve muhasebe sürecini herkes için izlenebilir hale getirin. Otomatik bilgilendirme ve hatırlatmalarla onay ve muhasebe kayıt süreçlerini hızlandırın. Personelinize masraflarını zamanında ödeyin. Çalışanlarınızın mutluluğunu artırın.

Featured Image

Personel harcamalarını kolaylıkla denetleyin.

ERM CRM’in hazır raporlama ve izleme araçlarıyla personel harcamalarını zahmetsizce çok yönlü (personel, masraf türü, departman, şube bazlı vs..) analiz edin. Katma değeri düşük ve şirket politikalarınızla uyumlu olmayan harcamaları kontrol altına alın. Bütçe aşımlarının ve kurumsal israfın önüne geçin.

PERSONEL MASRAFLARI YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Personel masraflarını güvenle kayıt altına alın.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Personel Masraflarınızı ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Personel Masrafları Yönetimi

Personel masraf yönetimi, bir işletmenin personel tarafından yapılan harcamaların kontrol altında tutulması ve verimli bir şekilde yönetilmesi için kullanılan bir süreçtir. Bu süreç, çalışanların yemek, ulaşım, akaryakıt, eğitim, seyahat ve diğer masraflarını kapsar.

Personel masraf yönetimi çözümleri, işletmelerin personel tarafından yapılan harcamaları daha etkin bir şekilde izlemesine, yönetmesine ve raporlamasına yardımcı olan yazılım veya sistemlerdir. Bu çözümler genellikle özel bir yazılım veya mobil uygulama aracılığıyla çalışanların harcamalarını takip etmeyi, onay süreçlerini yönetmeyi ve harcamaların raporlanmasını kolaylaştırır.

Bu çözümlerin ana faydaları şunlardır:

  • Onay süreçlerini ve masrafların giderleştirilmesini hızlandırırlar.
  • Çapraz etkin kontroller sayesinde muhasebe hatalarını azaltırlar.
  • Personel masraflarında şeffaflığı sağlarlar.
  • Bütçe kontrolünü kolaylaştırırlar.
  • Operasyon verimliliğini artırırlar.
  • Raporlama ve analiz araçlarıyla doğru karar alma süreçlerini desteklerler.

ERM CRM’in mobil responsive ekranları sayesinde şirket çalışanları kendi mobil cihazlarından dijital masraf formu doldurup masraf belgelerinin fotoğraflarını çekerek onay sürecini başlatabilirler ve sonraki aşamaları sistemin otomatik bilgilendirme mesajlarıyla takip edebilirler. Bu şekilde manuel ve fiziksel takiplerden kurtulurlar. Kendi asıl işlerine odaklanırlar.

Ayrıca, ERM CRM’in yüksek entegrasyon esnekliği sayesinde masraf formlarına girilen bilgiler muhasebe sistemlerine aktarılarak kolaylıkla ve daha az hatayla kayda dönüştürülebilir ve masraf ödemeleri daha hızlı bir şekilde çalışanların hesabına geçilir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator