Tutarlı müşteri verileri, doğru analiz raporları
Hayatınızı kolaylaştıran müşteri tekilliği sihirbazımızın harika yeteneklerinin keyfini yaşayın.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetYazılım programlarında müşteri tekilliği, bir müşterinin bir veri tabanında yalnızca bir kez kaydedilmiş olması durumunu ifade eder. Müşteri tekilliği özelliği sağlayan CRM programları, aynı müşteriye ait farklı kayıtların birleştirilerek tek bir benzersiz kayıt oluşturulmasını sağlar.
Müşteri verileri CRM programlarının kalbidir. Tüm analiz çıktılarının merkezinde yer alır. Müşteri segmentasyonu, pazarlama, raporlama, analiz, strateji ve karar alma süreçlerinin ana veri hammaddesidir. Müşteri verilerinin tutarsız, dağınık, kirli, bütünlükten yoksun, doğruluğu şüpheli ve güncelliğini yitirmiş olması CRM’den beklenen avantajları azaltmaktadır.
Müşteri tekilliği, veri bütünlüğünü korumak, veri kalitesini artırmak ve işletmenin veri tabanındaki tutarsızlıkları önlemek için önemlidir. Tekil müşteri kayıtları, müşteriyle ilgili verilerin doğru ve güvenilir olmasını sağlar, böylece işletmeler müşterileri hakkında daha iyi bilgilere erişebilir ve daha etkili kararlar alabilir, daha tutarlı bir şekilde etkileşim kurabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirler.
Evet, müşterilerimize sunduğumuz benzersiz hizmetlerden biri de müşterimiz bizimle çalışmaya karar verdikten sonra elindeki müşteri datalarını “Müşteri Tekilliği Sihirbazımız” sayesinde kolayca tekilleştirmektir. Yani benzer kayıtları tespit edip yetkili bir kullanıcının kararlarıyla birleştirmektir.
CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.
ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı