Servis Fatura Otomasyonu

ERP ile entegre servis faturalama
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Servis Fatura Otomasyonu

Servis Fatura Otomasyonu Çözümü

Müşteriye verilen servislerin hak edişlere veya faturaya dönüştürülmesi son derece karmaşık ve stresli bir operasyondur. Servis fatura otomasyonu çözümümüz ve ERM CRM’in yaygın ERP sistemleriyle hazır entegrasyonları sayesinde onaylı servis veya teklif formlarınız için hızlıca siparişler oluşturun. Siparişlerinizi ERP yazılımınıza aktarın ve faturalandırın. Bu karmaşık süreci otomatikleştirin ve zahmetsizce yönetin.

crm-servis-fatura-otomasyonu
Featured Image

Servis formlarından hak ediş veya fatura tutarlarını otomatik hesaplayın.

ERM CRM programında servis formlarına girilen detaylı malzeme, işçilik ve masraf kalemlerinden yola çıkarak teknik servislerinizin hak edişlerini ve size kesmeleri gereken fatura tutarlarını otomatik ve doğru hesaplayın. Servis, size bağlı ekipler tarafından veriliyorsa müşterinize tanzim edeceğiniz fatura tutarını yine planlama, teklif veya servis sonrası herhangi bir aşamada ERM CRM ile otomatik hesaplayın.

Featured Image

Servis veya teklif formlarını hızlıca siparişlere dönüştürün.

Onaylı servis veya teklif formuna işlenen kayıtlar üzerinden ERP sisteminize otomatik sipariş kayıtları oluşturun. Dilerseniz çok sayıda servis veya teklif formunu birleştirerek tek bir sipariş kaydı oluşturun. Sonrasında, ERP sisteminizde bu siparişler üzerinden faturalarınızı kolayca tanzim edin. Hesaplamalara zaman harcamayın. Hatadan uzak, hızlı ve kolay bir şekilde servis hizmetlerinizi faturalayın.

Featured Image

ERP uygulamanıza entegre olmanın kolaylığını yaşayın.

ERM CRM platformunun Türkiye’de yaygın olarak kullanılan ERP uygulamalarına (Logo, Netsis, Mikro, IFS, Uyumsoft, SAP, ETA) hazır ve güçlü entegrasyon altyapısıyla servis formu kayıtlarınızı ERP sisteminizde siparişe dönüştürün. Teknik servis hizmetlerinizi uçtan uca otomatikleştirmenin keyfini yaşayın.

Featured Image

Müşterileriniz veya yetkili teknik servislerinizle fatura mutabakatını kolaylaştırın.

ERM CRM’in dijital kayıtları, onay iş akışları, çapraz kontrol mekanizmaları, hesaplama otomasyonları, dokümantasyon altyapısı sayesinde müşterilerinize keseceğiniz her bir faturanın veya teknik servislerinize ödeyeceğiniz her bir hak edişin doğru hesaplanmasını garanti altına alın. İhtilaf durumlarını süreç içinde oluşan ve dijital olarak muhafaza edilen tarihçe ve belgelerle kolayca ortadan kaldırın. Kusursuz ve sıkıntısız tam bir mutabakat sağlayın.

SERVİS FATURA OTOMASYONU ÇÖZÜMÜYLE

Hızlı ve doğru servis faturaları oluşturun.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Servis faturalarını ERM CRM ile otomatikleştirin.

Canlı Demo İste

Servis Fatura Otomasyonu

Servis fatura otomasyonu, bir işletmenin sunduğu teknik servis hizmetlerinin faturalandırma sürecini otomatikleştiren bir sistem veya yazılım çözümüdür. Bu otomasyon, teknik servis işletmelerinin müşterilere sunduğu hizmetlerin faturalandırılması sürecini kolaylaştırır ve daha verimli hale getirir.

Hayır. ERM CRM içinden otomatik olarak kesilecek fatura tutarı ve bilgilerini belirleyip ERP sisteminize hazır sipariş kaydı oluşturuyorsunuz. Fatura kesme ve tahsilat operasyonlarını ERP uygulamanız içinden yönetiyorsunuz.

Bu faydaları şu başlıklar altında özetleyebiliriz:

  • Hak ediş ve servis fatura tutarlarını doğru ve otomatik hesaplama
  • Birden fazla servis işlemini birleştirerek tek bir fatura kesebilme
  • Servis faturalama süreçlerine harcanan zamandan tasarruf etme
  • Faturalamaya esas tutarları belgelendirme ve bu kayıtları tutma
  • Geç veya yanlış kesilen faturalardan dolayı oluşan müşteri memnuniyetsizliğini ortadan kaldırma
  • Eskiden excelde yapılan ve kurumsallıktan uzak işlemlere son verme

Özetle, servis fatura otomasyonu çözümümüzle operasyonel verimliliğinizi artırır, finansal ve yasal risklerinizi azaltır, müşterilerinizin veya teknik servis iş ortaklarınızın memnuniyet artırır, rakiplerinize göre rekabet avantajı elde edersiniz.

ERM CRM platformu her türlü teknik servis operasyonunu yönetmek için kapsamlı ve ERP uygulamalarıyla entegre çalışan malzeme yönetimi altyapısına sahiptir. Ayrıca, şirketinizin ihtiyacına göre servis çağrı ve form kayıtlarını özelleştirebilirsiniz. ERM CRM’in esnek ve zengin fonksiyon yapısıyla bu 2 özelliği birleştirince ortaya harika bir fatura otomasyon çözümü çıkmaktadır.

Türkiye’de yaygın olarak kullanılan Logo, Netsis, Mikro, Uyumsoft, SAP, IFS gibi ERP uygulamalarıyla hazır ve güçlü entegrasyona sahiptir. Bu sayede servis operasyonlarının siparişe dönüştürülüp ERP sistemine aktarılması ve orada faturaya dönüştürülmesi kolaylaşmaktadır.

Çözümümüz, sahada teknik servis çalışanları veya yetkili teknik servis ağı olan firmaların hayatını son derece kolaylaştırmaktadır.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.