Gelen Giden Kargo Yönetimi

Kargolarınız güvende
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Gelen Giden Kargo Yönetimi

Gelen Giden Kargo Yönetimi Çözümü

Evraklarınızın kaybını önlemek, işletmenizin veri güvenliğini sağlar, müşterilerinizle olan ihtilafları ve yasal riskleri azaltır. Gelen – giden kargo yönetimi çözümümüzle, kargo bilgilerinizi dijital ortamda takip edin, gönderi akıbetini takip için boşa zaman harcamayın.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Gelen ve giden kargo kayıtlarınızı dijitalleştirin.

Şirketinize gelen ve gönderdiğiniz kargoları defter yerine ERM CRM içine kaydedin. Kargolarınızı türlerine, önem derecesine ve içeriğine göre dilediğiniz gibi sınıflandırın. Gerekirse fotoğrafını çekip kayda ilişik yapın. Gönderi ile ilgili önemli açıklamaları kayıt içine not alın. Olası kargo kayıplarına veya gecikmelere karşı çözüm aksiyonlarını kolaylaştırın.

Featured Image

Şubeleriniz ve ofisleriniz arasındaki kargo akışını yönetin.

Şirketleriniz, ofisleriniz veya şubeleriniz arasında kargo veya personel yoluyla iletilen evrakların - gönderilerin tam bir görünümüne sahip olun. Dashboard ekranlarında yolda olan kargolarınızı izleyin ve takip edin. Kargoların akıbetiyle ilgili telefon trafiğini azaltın. Şirketiniz içinde kıymetli evraklarınız ve gönderileriniz hızla muhatabına ulaşsın, arada kaybolmasın.

Featured Image

Otomatik bilgilendirme ve hatırlatmaların kolaylığından yararlanın.

İstediğiniz her aşamada kargonun muhatabı ve takibinden sorumlu kişiler için otomatik e-posta, SMS bilgilendirme ve hatırlatma ayarları yapın. Manuel takip yerine otomasyonun kolaylığından yararlanın. Gereksiz telefon trafiğini azaltın.

Featured Image

Gelen ve giden kargolarınızı analiz edin, mutabakatları kolaylaştırın.

Gelen ve giden kargolarınızla ilgili hazır raporlardan yararlanın. Birim, şube ve şirket kırılımlarında kargo sirkülasyonunuzu ve maliyetlerinizi analiz edin. Kargo tedarikçi firmalarınızla finansal mutabakatınızı kolaylaştırın.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Kargolarınızı ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Gelen Giden Kargo Yönetimi

Gelen-giden kargo yönetimi, bir işletmenin veya organizasyonun gelen ve giden kargoları etkili bir şekilde yönetmek, izlemek ve düzenlemek amacıyla kullanılan bir süreç veya yazılım sistemidir. Bu yönetim sistemi, işletmelerin kargo süreçlerini optimize etmelerine, kaynakları daha iyi kullanmalarına ve müşteri memnuniyetini artırmalarına yardımcı olur.

Gelen – giden kargo yönetimi çözümümüzün işletmelere ana katkıları şunlardır:

  • Gelen giden kargo kayıtlarını defterde tutmak yerine dijitalleştimek suretiyle yetkililer tarafından izlenebilirliğini sağlamak.
  • Kargo detaylarıyla ilgili rapor ve analize veri sağlayacak şekilde kapsamlı kayıtlar girmek.
  • Şube ve ofisler arası kargo trafiğini izlemek ve yönetmek
  • Otomatik bilgilendirme ve hatırlatma mesajlarıyla manuel işlemleri ve gereksiz telefon trafiğiniz azaltmak
  • Kargo tedarikçileriyle muhasebe mutabakatlarını kolaylaştırmak
  • Kargo maliyetlerini ve sirkülasyonunu detaylı kırılımlarda analiz etmek ve iyileştirmeler yapmak
  • Kargo gönderilerinde olası kayıplara karşı hesap verebilirliği mümkün hale getirmek
  • Kargo gönderilerinde kaybolma ve gecikmeleri azaltarak olası müşteri ihtilaflarının ve ticari risklerin önüne geçmek

Gelen – giden kargo yönetimi çözümümüz hazır olup şirket sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak tüm işletmeler için uygun temel bir CRM uygulamasıdır. Özellikle çoklu ofis ve şubelere sahip şirketler için ve yoğun gelen – giden kargo trafiğine sahip işletmeler için karmaşayı yönetme ve günlük hayatı kolaylaştırma anlamında önemli bir ihtiyaçtır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator