Satış Siparişleri Yönetimi

Kolay, hızlı, doğru siparişler!
Home » CRM Programı Çözümleri » Satış İçin CRM » Satış Siparişleri Yönetimi

Satış Siparişleri Yönetimi Çözümü

Satış siparişleri yönetimi, müşteri memnuniyetini artırmak, stok düzenlemelerini optimize etmek ve sipariş teslimlerini zamanında yapmak için kilit bir unsurdur. Satış siparişleri yönetimi çözümümüzle, ERP yazılımınızdan anlık stok durumunu kontrol edin, hızlı ve doğru sipariş kaydı oluşturun, sipariş detayları (adet, fiyat, iskonto, karlılık) için onay alın, tahsilat planları oluşturun. İhtiyaca göre siparişe bağlı üretim, sevkiyat, servis ve satın alma süreçlerini başlatın.

satış-siparişi-yönetimi
Featured Image

Hızlı, doğru ve detaylı satış siparişleri oluşturun.

Satış siparişlerinizi yeni baştan girmek yerine teklif, fırsat, onaylı sözleşme üzerinden dönüştürebilir veya daha önce oluşturduğunuz bir sipariş üzerinden hızlıca yeniden üretebilirsiniz. ERP uygulamanızla entegre olarak ürün, malzeme, maliyet, fiyat, karlılık iskonto şartları detayında siparişler oluşturup, müşterilerinizin finansal ihtiyaçlarına uygun kapsamlı tahsilat planlarını siparişinize ekleyebilirsiniz.

Featured Image

Satış siparişleriniz için onay iş akışları tasarlayın.

Sipariş içeriğinize (ürün, sarf malzemesi, makine) ve fiyatlandırma koşullarına bağlı olarak (iskonto, karlılık vs.) farklı onay süreçleri tasarlayıp ERM CRM sistemine tanımlayabilirsiniz. Satış politikalarınıza uygun olarak siparişlerin doğru oluşmasını kontrol edebilir ve olası finansal kayıpların önüne geçmiş olursunuz. Ayrıca, onay süreçlerini dijitalleştirip hızlandırarak sipariş teslim sürelerini kısaltabilirsiniz.

Featured Image

Siparişe bağlı farklı süreçler başlatın ve tek bir yerden yönetin.

Satış siparişiniz aynı zamanda bir servis gerektiriyorsa (montaj, kurulum, eğitim vs.) ERM CRM içinden sipariş süreciyle eş anlı olarak servis sürecini de siparişle ilişkili olarak başlatabilirsiniz. Benzer şekilde sipariş bir satın almayı gerektiriyorsa satın alma sürecini, bir üretim gerektiriyorsa üretim onay süreçlerini ERM CRM içinden yönetip son aşamada ERP programınıza aktarabilirsiniz. Tüm bu süreçlerin ilerlemelerini siparişinizle ilişkili olarak tek bir yerden izleyip hızlandırabilirsiniz.

SATIŞ siparişleri YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Satış siparişlerinizi uçtan uca yönetin.

Featured Image

Satış siparişleriniz için tahsilat planları oluşturun.

Ödeme kolaylığı satış kapatma ve müşteri memnuniyeti için en önemli argümanlardan biridir. Satış politikalarınıza göre tahsilat planlarınızı ERM CRM platformuna önceden tanımlayıp satışçılarınızın siparişlerine eklemelerini kolaylaştırabilirsiniz. Söz konusu tahsilat planlarını sipariş detaylarıyla birlikte ERP sisteminize tek tuşla aktarabilirsiniz. Ayrıca, müşterilerin ödemelerini ve borç bakiyelerini CRM uygulaması içinden takip edebilirsiniz.

Featured Image

Sipariş teslim sürelerinizi iyileştirin.

Süreç takip otomasyon aracımız sayesinde kritik aşamalar için uyarı ve hatırlatma kuralları tanımlayarak sipariş sürecini optimize edebilirsiniz. Dashboard ekranlarından ve rapor sayfalarından siparişlerin ilerleme durumlarını etkili bir şekilde takip edip, zamanında aksiyonlar alarak sipariş teslim sürelerini kısaltabilirsiniz.

Featured Image

Satış siparişlerinizi çok yönlü analiz edin.

Satışçı, ürün, bölge, karlılık vb. birçok parametreye göre siparişlerinizi ERM CRM hazır raporlarını kullanarak kapsamlı analizlere tabi tutabilirsiniz. Satış hedeflerinizle fiili siparişlerinizi karşılaştırabilir, sipariş teslim sürelerini analiz edebilir, satış performansınızı ölçebilirsiniz. Satış stratejilerinizi ve karar süreçlerinizi geliştirmek, satış verimliliğinizi artırmak için çok değerli iç görüler ve ön görüler elde edersiniz.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Satış siparişlerinizi ERM CRM'de oluşturun.

Canlı Demo İste

Satış Siparişleri Yönetimi

Satış siparişleri yönetimi, bir müşterinin bir ürün veya hizmet için verdiği siparişin alınmasından, işlemeden ve teslim edilmesine kadar olan tüm aşamaları kapsayan bir süreç olup genellikle diğer iş süreçleriyle entegre edilerek işletmenin genel satış performansını iyileştirmeyi hedefler.

Satış siparişleri yönetimi çözümü, satış siparişleri yönetimini otomatikleştiren ve kolaylaştıran bir yazılım uygulamasıdır. Sipariş alma, işleme, teslim etme, süreci izleme, raporlama ve analiz gibi fonksiyonlar içerir. Katma değeri yüksek satış sipariş yönetim çözümlerinde CRM ile ERP uygulamalarının entegrasyonu kritik bir rol oynar.

Satış siparişleri yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı temel faydaları şu şekilde özetleyebiliriz: 

  • Kolay, hızlı, zamanında ve doğru sipariş kaydı oluşturma
  • Satış politikalarına uygun sipariş oluşturulması ve kontrolü
  • Uçtan uca satış siparişi yönetimi
  • Servis ve satın alma süreçleriyle entegrasyon
  • Stok ve envanter kontrolü
  • Siparişlerin hızlı teslim edilmesi
  • Müşteri memnuniyeti artışı
  • Otomatize edilmiş süreçlerle operasyonel verimlilik
  • Manuel işlemlerde azalma ve satışa odaklanma
  • Maliyet ve zamandan tasarruf
  • Satış ekiplerinin motivasyon artışı
  • Doğru analiz, etkili süreç takip ve kapsamlı raporlama
  • Piyasa koşullarına ve müşteri taleplerine hızlı adaptasyon
  • Müşteri ilişkilerinin güçlendirilmesi
  • Rekabetçi avantaj elde edilmesi
  • ERP uygulamalarına entegrasyon yeteneği

Satış siparişleri yönetimi çözümümüzün güçlü yönlerinin özeti:

  • Türkiye’de yaygın kullanılan ERP uygulamalarına hazır ve çift yönlü entegrasyon
  • ERM CRM’in 50’den fazla çözümüyle entegre çalışması.
  • Teklif, fırsat, servis, sipariş satın alma çözümleriyle bütünleşik olması
  • Sipariş sürecinin dijitalleştirilerek uçtan uca yönetilmesi
  • Hızlı, kolay, kapsamlı, doğru ve onaylı sipariş oluşturma yetenekleri
  • Şirketlerin iş dinamiklerine kolayca uyarlanabilmesi
  • Özel formların ve iş akışların tasarlanabilmesi
  • CRM içinden tahsilat planlarının oluşturularak ödeme takiplerinin yapılabilmesi
  • Kapsamlı izleme ve raporlama altyapısı
  • KPI yönetimiyle entegre edilebilmesi
  • Kullanım kolaylığı ve estetik ara yüzleri

Yoğun sipariş alan, sahada satış ekipleri olan, sipariş süreçleri satın alma ve servis adımlarını da içeren şirketler için çözümümüzün katma değeri oldukça yüksek ve kapsamı son derece geniştir.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator