Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Hızlı çözümler, güvenilir sonuçlar
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi Çözümü

Arızalı cihazların tamiri birçok tarafın katıldığı, çok aşamalı, etkili takip gerektiren, operasyon yoğun ve komplike bir süreçtir. Entegre ve güçlü bir yazılım çözümü olmadan bu karmaşık ve uzun süreci yönetmek, taraflar arasında sağlıklı bir eş güdüm sağlamak mümkün değildir. Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümümüzle bu sofistike süreci uçtan uca zahmetsizce yönetin. Bir taraftan süreçlerinizi optimize ederken diğer yandan teknik ekiplerinizin ve müşterilerinizin memnuniyetini artırın.

crm-programi-cihaz-takip-yonetimi
Featured Image

Arızalı cihazların tamir sürecini uçtan uca yönetin.

Arızalı cihazların tamir süreci müşterinin talebi üzerine çağrı kaydının açılmasıyla başlar, tamir maliyeti için ERP sistemine sipariş oluşturulması ve fatura kesilmesiyle sona erer. Arada, saha ekipleriyle müşterinin kontak kurması, arızalı cihazın servise getirilmesi, sorunun tespit edilmesi, yedek parça siparişlerinin verilmesi, müşteriye onarım teklifi sunulması, cihazın tamir edilmesi, müşteriye teslim edilmesi, memnuniyet anketi yapılması gibi birçok aşamalar mevcuttur. Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümümüzle bu komplike süreci uçtan uca zahmetsizce yönetebilirsiniz.

Featured Image

Arızalı cihaz tamir sürecini tüm taraflar için izlenebilir kılın.

ERM CRM’in e-posta, SMS ve takvim entegrasyonlarıyla, bildirim ve hatırlatma mesajlarıyla, iş süreçleri takip otomasyon çözümüyle, özel dashboard tasarımlarıyla, izleme listeleriyle bir bütün olarak arızalı cihaz tamir sürecini tüm taraflar için şeffaf hale getirin. Sürecin ilerleme adımlarını kolayca izleyin. Aksayan ve aksiyon gerektiren noktalarda hızlı müdahalelerde bulunun.

Featured Image

Teknik ekiplerinizin ve tamir sürecinin performansını geliştirin.

Arızalı cihaz tamir sürecinde görev alan teknik ekiplerin çözüm hızlarını ölçün. Müşteri memnuniyet anketleriyle çözüm kalitelerini değerlendirin. Tüm sürecin ve teknik ekiplerinizin genel performansını geliştirecek iç görüler kazanın. Bu iç görüleri iyileştirme adımlarına dönüştürün.

ARIZALI CİHAZ TAMİR YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Arızalı cihaz tamirinde karmaşaya son verin.

Featured Image

Arıza türleri için çözüm kütüphanesi oluşturun.

Cihaz bazında ortaya çıkan arıza türlerinin sıklığını gözlemleyin. Sorun ve çözümleriyle ilgili bilgi tabanı (knowledge-base) yani sorun çözüm kütüphanesi oluşturun. Benzer arızaların çözümünde hızlı aksiyon almak için tecrübeleri kayıt altına alın.

Featured Image

Cihazlarınızın kalite sorunlarını analiz edin ve onları geliştirin.

Detaylı arıza kayıtlarından, süreç içinde teknik personelin eklediği notlardan, müşteri geri bildirimlerinden yola çıkararak cihazlarda sık yaşanan sorunları analiz edin. Düzeltici ve önleyici faaliyetler için veriler elde edin. Cihazların kalitesini geliştirin. Müşterilerinizden öğrenin.

Featured Image

Arızalı cihaz tamir sürecini ERP sisteminizle entegre edin.

ERP ile entegre malzeme yönetimi (yedek parça, sarf malzemeleri, işçilik, fazla mesai, yol ücreti bedelleri) çözümü sayesinde arızalı cihazların tamir sürecinde ortaya çıkan maliyetleri hassas bir şekilde hesaplayın. ERM CRM içinden ERP sisteminize sipariş kaydı oluşturarak stok yönetimi ve fatura düzenlemesini otomatikleştirin. Manuel işlemlerin ve hatalı hesaplamaların stresinden kurtulun.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Arızalı cihazları ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Arızalı cihaz tamir yönetimi, müşterideki arızalı cihazların yerinde veya teknik serviste tamiri için müşteri, saha ve teknik servis ekiplerinin koordinasyonunu içeren süreç yönetimidir.

Arızalı cihaz tamir yönetimi genel olarak şu işlem adımlarını içerir:

  • Müşterideki cihazlarla ilgili arıza çağrısının iletilmesi ve servis çağrı kaydı açılması,
  • Cihazın yerinde veya serviste mi tamir edileceğinin belirlenmesi
  • Cihaz yerinde tamir edilecekse bir teknisyenin görevlendirilmesi
  • Serviste tamir edilecekse cihazın servise kargo edilmesi veya gönderilmesi
  • Arıza sorunun tespit edilmesi
  • Varsa yedek parça ve malzemelerin tedarik edilmesi,
  • Tamir maliyeti çıkarılması ve ücretli tamir edilecekse müşteriden onay alınması
  • Tamiratın yapılması
  • Cihazın geri gönderilmesi – müşteriye teslim edilmesi
  • ERP sistemine sipariş açılması
  • Müşteriden geri bildirim alınması
  • Sürecin analiz edilmesi

Arızalı cihaz tamir yönetimi çözümümüzün (programımızın) sağladığı ana faydalar şunlardır:

  • Hızlı tamir ve düzgün iletişim ile müşteri memnuniyetini artırma
  • Süreci otomatize ederek ve izleyerek iş akışını iyileştirme ve verimliliği artırma
  • Arızaları hızlı bir şekilde kaydetme ve yönetme
  • Etkin envanter yönetimi ve planlanmış bakım ile maliyetleri azaltma
  • İşletmenin tamir süreçlerini ve performansını izleyerek veri analizi, gelecekteki iyileştirmeler için iç görüler sunma
  • Teknisyenlerin ve süreçteki tüm yetkililerin performansını izleme ve geliştirme

Cihaz yönetimi, malzeme yönetimi, ERP uygulamalarıyla entegrasyon, iş akış tasarımı, süreç takip otomasyonu, dashboard gibi kapsamlı çözümler ve fonksiyonlar sayesinde arızalı cihazların tamir süreci kolayca yönetilebilir ve izlenebilir. Bu yönüyle piyasadaki rakip çözümlerden ciddi ölçüde farklılaşmaktadır.

Teknik servis hizmeti veren her şirket için uygundur. Özellikle arızalı cihazları atölye veya merkezi bir servis lokasyonuna getirip tamir eden, onaran şirketler için temel bir ihtiyaçtır.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.