Kendi başlarına yüksek katma değer sunan CRM ve ERP yazılımları, başarılı bir şekilde entegre edilebilirlerse harika iş sonuçları yaratırlar. Türkiye’nin köklü CRM çözümü ERM CRM, dünya genelinde 50’den fazla ülkede yaygın olarak kullanılan ERP yazılımı IFS ile entegre çalıştığından, işinizi büyütmek ve operasyon verimliliğinizi artırmak için gereken araçları size sunar.
Uygulamalarınızı güçlendirin.
Hazır entegrasyon motorumuzla teknolojik uygulamalarınızın iş birliğini güçlendirin.
ERM CRM'in hazır ve uyarlanması hızlı pre-konfigüre altyapısı sayesinde IFS uygulamanızı ERM CRM platformuna kısa bir sürede kolayca entegre edebilirsiniz. Bu sayede iş verimliliğinizi artırır ve iş süreçlerinizi optimize edersiniz.
IFS ile ERM CRM arasındaki mükemmel entegrasyon, verilerin akışını her iki yönlü, gerçek zamanlı ve otomatik olarak yönetir. IFS'den ERM CRM'e müşteri bilgileri, stok kartları, fiyat listeleri, cari hesap bilgileri anlık aktarılırken; ERM CRM'den IFS'ye sipariş bilgileri gerçek zamanlı olarak iletilir. Bu şekilde, her iki uygulamada veri tutarlılığı ve güncelliği kesintisiz olarak korunur. İşletmeniz daha hızlı ve verimli çalışır.
ERM CRM ve IFS yazılımları arasında çift yönlü, gerçek zamanlı, tam entegrasyon sağlandığında, kullanıcılar bu iki uygulamayı kolayca ve istekle kullanabilirler. Bu durum, çalışanlarınızın daha verimli olmasını, işe daha bağlı olmalarını ve iş performanslarının artmasını destekler.
Entegre bir sistem, iş verilerinize hızlı ve kolay erişim sağlayarak daha etkili ve uçtan uca yönetim fırsatları sunar. Bu entegrasyon, müşteri hizmetlerinizi geliştirirken aynı zamanda veri tabanlı karar alma sürecinizi önemli ölçüde iyileştirir. Bu sayede işletmeniz daha verimli çalışır ve rekabet avantajı elde eder.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetEntegrasyon kapsamına göre bu süre değişir. IFS çözüm ortağınızla birlikte çalışmamız gerekecektir.
ERM CRM ile IFS arasında çift yönlü, gerçek zamanlı ve ihtiyaç duyulduğunda tüm verilerin paylaşımını içeren eksiksiz bir entegrasyonu size sağlıyoruz.
Her türlü veri türü çift yönlü olarak iki uygulama arasında aktarılabilir ve güncellenebilir. Örneğin, müşteri, ürün, fiyat, malzeme, cihaz, cari ekstreler, sipariş, fatura, ödeme, tahsilat bilgileri ve her türlü liste çift yönlü aktarılabilir. Anlık cari hesap, stok, bakiye, risk bilgilerine bakılabilir. Gerçek zamanlı raporlama ve analizler yapılabilir.
Evet entegrasyon çözümümüz yüksek performansla müşterilerimize değer katmaktadır.
Veri tutarsızlıkları giderilir ve işletme verileri bütünlüğünü korur. Manuel veri aktarımları sona erer, bu da zaman ve işgücü tasarrufu sağlar. İş süreçleri hızlanır ve optimize edilir, bu da iş verimliliğini artırır. Operasyonel ve ticari riskler azalırken, raporlama ve karar verme gücü artar. Müşteri hizmetlerinde iletişim kalitesi yükselir ve tamamlayıcı teknolojik uygulamaların faydaları katlanır. Kullanıcı güveni ve motivasyonu artar, çalışanlar daha mutlu ve daha üretken hale gelir. Özetle, bu iki güçlü ve kapsamlı uygulamanın entegrasyonu işletmelere büyük kazançlar sağlar.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı