WhatsApp ile Entegrasyon

İletişimi kolaylaştırır.
Home » CRM Programı Çözümleri » Entegrasyonlar » WhatsApp ile Entegrasyon

WhatsApp ile Entegrasyon Çözümü

CRM programını WhatsApp ile entegre etmek, müşteri iletişimini kolaylaştırır ve işletmelerin daha hızlı yanıt vermesini sağlar. Siz de ERM CRM’in WhatsApp entegrasyonu ile müşteri yazışmalarınızı daha profesyonel ve kurumsal hale getirin. Hızlı çözümler üretin, destek operasyonlarınızı güçlendirin ve satış fırsatlarınızı artırın. ERM CRM’in hazır çözümleriyle WhatsApp’ın imkanlarını birleştirin.

erm-crm-programi
mobil-crm-uygulamalar
WHATSAPP İLE ENTEGRASYON ÇÖZÜMÜYLE

WhatsApp’ın kolaylığını ERM CRM’in gücüyle birleştirin.

WhatsApp ile Entegrasyonun

Fark Yaratan Avantajları

Hazır entegrasyonumuzla müşteri odaklı bir iletişim sergileyin.

01
Satışlarınızı WhatsApp entegrasyonuyla artırın.

Whatsapp işletme hesabınızı web siteniz ve sosyal medya hesaplarınızda aktif hale getirerek müşterilerinizden sipariş alın. WhatsApp üzerinden müşterilerinize satış teklifleri gönderin, kampanya ve promosyon duyuruları yapın. Tüm bu WhatsApp etkileşimlerini ERM CRM’le senkronize yürütün.

Working Process Graphics
02
WhatsApp etkileşimlerinizi kurumsallaştırın ve muhafaza edin.

Çalışanlarınız ile müşterileriniz arasındaki WhatsApp etkileşimleri özel kalmasın, silinmesin. ERM CRM müşteri panelinde tüm etkileşim tarihçesini saklayın. Müşteriyle olan iletişimin gelişim aşamalarını izleyin. Çalışanlarınızın müşterilerle yaptığı tüm iletişimin kalitesini kontrol edin ve geliştirin.

03
Çift yönlü WhatsApp entegrasyonunun kolaylığını yaşayın.

ERM CRM içinden müşterinizle WhatsApp iletişimini tetikleyin. Müşterinin gönderdiği bir mesaj üzerinden içeriğe göre çağrı, satış fırsatı, satış teklifi, satış siparişi, lead ve müşteri kayıtları açın. WhatsApp mesajları ile ERM CRM fonksiyonlarını ilişkilendirin.

04
Destek operasyonlarınızı WhatsApp işletme hattınız üzerinden yönetin.

Destek operasyonlarınızı ve müşteri hizmetlerinizi yönetirken WhatsApp iletişim mecrasının kolaylığından ve hızlı iletişim imkanlarından yararlanın. Destek ekiplerinizin iş yükünü, performansını, iletişim kalitesini optimize edin. ERM CRM’in tüm özelliklerini WhatsApp iletişimiyle entegre kullanın.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

WhatsApp İle Entegrasyon

CRM programlarında WhatsApp entegrasyonu, müşterilerinizle WhatsApp üzerinden iletişim kurmanızı ve bu iletişimi CRM programınızla senkronize etmenizi sağlar.

Bu entegrasyon sayesinde:

  • Müşterileriniz, sizinle WhatsApp üzerinden iletişime geçebilir, sorular sorabilir, destek taleplerinde bulunabilir ve sipariş verebilir.
  • Müşterilerinize mesajlar, resimler, videolar ve dosyalar gönderebilirsiniz.
  • Müşterilerinizden gelen mesajları ve dosyaları CRM programınızda saklayabilir ve takip edebilirsiniz.
  • Müşterilerinize, WhatsApp üzerinden özel teklifler ve promosyonlar gönderebilirsiniz. Toplu duyurular yapabilirsiniz.
  • Potansiyel müşterilerle (lead) iletişime geçebilirsiniz.
  • Müşteri memnuniyetini anketler ve geri bildirim formları ile ölçebilirsiniz.

 Özetle, bu entegrasyon ile müşteri memnuniyetini artırır, iletişimini kolaylaştırır ve satışlarınızı büyütebilirsiniz.

 

Avantajları:

  • Kullanımı Kolay: WhatsApp, kullanımı kolay bir arayüze sahiptir ve her yaştan insan tarafından kullanılabilir.
  • Yüksek Okunma Oranı: İnsanlar tanımadıkları kişi ve kurumlardan gelen e-posta ve SMS’leri açmadan silerken bu oran Whatsapp mesajları için daha düşüktür.
  • Grup Sohbetleri: WhatsApp, birden fazla kişiyle aynı anda sohbet etmenize olanak tanıyan grup sohbetleri sunar.
  • Multimedya Desteği: WhatsApp, metin mesajlarının yanı sıra resim, video, ses ve belge göndermenize de olanak tanır.
  • Konum Paylaşımı: WhatsApp, konumunuzu diğer kişilerle paylaşmanıza olanak tanır.
  • Dosya Paylaşımı: WhatsApp, 100 MB’a kadar dosya paylaşmanıza olanak tanır.
  • Güvenli: WhatsApp, uçtan uca şifreleme ile korunur.

Dezavantajları:

  • Resmi Olmayan: WhatsApp, resmi olmayan bir iletişim kanalı olarak kabul edilir.
  • Bilgi Güvenliği: WhatsApp, e-posta gibi kanallara göre daha az güvenlidir.
  • Grup Sohbetleri: Grup sohbetleri, çok sayıda mesajla kaotik hale gelebilir.

 

ERM olarak Whatsapp entegrasyonunda 3. taraf tedarikçilerle çalışıyoruz. Size önerdiğimiz bir tedarikçi ile paket ve fiyat konusunda anlaşıp sözleşme imzalıyorsunuz. İşletmenize tahsis edilen hesap giriş bilgilerini bize ilettikten sonra biz hazır entegrasyonu sizin kullanımınıza açıyoruz. Bu yönüyle WhatsApp entegrasyonunun e-posta ve SMS entegrasyonundan bir farkı bulunmuyor. E-posta ve SMS entegrasyonlarında da siz asıl hizmeti üçüncü taraf tedarikçi firmalardan alıyorsunuz.

ERM CRM içinde bulunan WhatsApp widgeti üzerinden 3. Taraf tedarikçinin WhatsApp yönetim paneline bağlanarak panel üzerinden tüm operasyonlarınızı yönetiyorsunuz.

Evet. ERM CRM içinden müşterinizle bir WhatsApp etkileşimini tetikleyebilirsiniz. Aynı şekilde gelen ve giden tüm Whatsapp yazışmalarını ve ekli dosyaları ERM CRM içinden takip edebilirsiniz. Bununla birlikte operasyonun asıl yürütüldüğü ortam 3. taraf tedarikçimizin özel olarak geliştirdiği WhatsApp portalidir.

Evet. 3. taraf tedarikçimizden ihtiyacınıza uygun paketi aylık bazda kiralama yoluyla satın alıyor ve ödemeyi tedarikçimize yapıyorsunuz. Bize entegrasyondan dolayı ilave bir ücret ödemiyorsunuz.

Müşterileriyle WhatsApp üzerinden yoğun bir şekilde iletişim kuran bunun için ekipleri olan şirketler için uygundur. Böyle özel bir ekibiniz yok ise fiyat- kazanç oranı fizbl olmayabilir.

WhatsApp entegrasyonumuzun en popüler yönü potansiyel ve aktif müşterilerinizle olan her türlü iletişiminizin CRM platformunda da saklı tutulması ve kullanıcı ile müşteri arasında kalan bir sohbet olmamasıdır. Özetle çalışanlarınızın müşterilerinizle olan iletişiminin kurumsallaşması, kalıcı hale gelmesi, geriye dönük izlenebilmesi ve analiz edilebilmesidir.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.