Randevu Yönetimi

Zamanınızı iyi yönetir.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Randevu Yönetimi

Randevu Yönetimi Çözümü

Randevu yönetimi hem sizin hem de müşterilerinizin zamanını en iyi şekilde değerlendirmenizi sağlar. Randevu yönetimi çözümümüzle, bekleme sürelerini azaltarak müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarın. Yaklaşan randevuları müşterilerinize hatırlatarak randevu iptallerinin iş kaybı etkisini azaltın. Gelecekteki tüm randevuların toplu bir görümüne sahip olun.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Randevuları planlayın, takvimlendirin, ekiplerinizin işgücünü yönetin.

Müşterilerinize ERM CRM üzerinden randevu kayıtları oluşturun. Randevuları takvimlendirin ve ekiplerinizin iş takvimiyle ilişkilendirin. Dilerseniz Microsoft Outlook ve Google Takvim ile bu planları çift yönlü entegre edin. Müşterinin ve ekiplerinizin zamanını etkili bir şekilde planlayın ve organize edin.

Featured Image

Randevuları otomasyonla etkili takip edin.

Her randevu kaydı için müşteri ve ilgili çalışanlarınıza otomatik SMS ve e-posta mesajı gönderin. Yaklaşan randevular için müşterilere otomatik hatırlatma SMS ve e-posta mesajları üretin. Randevu iptallerini önceden sistem sayesinde tespit edin, ekiplerinizin iş zamanı boşa çıkmasın. Kaynak verimliliğini artırın. Unutulan, geciken, çakışan randevulara son verin.

Featured Image

Yaklaşan randevuların tam görünümüne sahip olun.

Şirketinizde müşterileri yönlendiren asistanlar tek bir tablo üzerinden müşteri ile ilgilenecek çalışan kırılımında tüm yaklaşan ve bekleyen randevuların görebilir ve etkili bir şekilde yönetebilirler.

RANDEVU YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Randevu iptallerinizi kontrol altına alın.

Featured Image

Randevuya gelmeyen veya iptal eden müşterilerinizle ilgilenin.

Randevusunu iptal eden veya gelmeyen müşterilerin günlük listesi üzerinden hızlı aramalar yapın. Neden analizi yapın ve gerekirse ileri tarihe yeni randevular oluşturun. Müşterileriniz ve satış fırsatlarınız kaçmasın, gelir kaybı yaşamayın.

Featured Image

Randevu sonrası memnuniyet anketi yapın.

Randevu gerçekleşip müşterileriniz hizmet aldığında ERM CRM müşterilerinize otomatik SMS veya e-posta memnuniyet anketi göndersin. Müşterilerinizin memnuniyetini ölçün, puanlayın ve memnun olmayan müşterileriniz için aksiyon alın. Müşteri geri bildirileriyle ekiplerinizin performansını geliştirin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Randevuları ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Sık Sorulan Sorular

Randevu Yönetimi

Randevu yönetimi, işletmelerin ve profesyonellerin müşteri randevularını, toplantıları ve etkinlikleri düzenlemek, takip etmek ve optimize etmek amacıyla kullanılan bir yönetim süreci veya yazılım çözümüdür. Bu yönetim süreci veya yazılım, randevu almak, randevuları planlamak ve takvimlendirmek, müşteri ilişkilerini yönetmek, personel ve kaynakları organize etmek ve randevu verimliliğini artırmak için kullanılır.

Randevu yönetimi çözümümüzün ana katkılarını şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri randevularını detaylı bir şekilde kaydetmek, planlamak, takvimlendirmek, doğru ekip üyesine tahsis etmek
  • Hem müşterilere hem de ekip üyelerine zamanında otomatik bilgilendirme ve hatırlatmalar yapmak
  • Yaklaşan randevuları etkili bir şekilde yönetmek
  • Randevu iptallerini önceden belirlemek ve kaynak verimliliğini artırmak
  • Randevu iptallerinin neden analizlerini kaydetmek
  • Randevu sonrası müşteriye sağlanan hizmetin kalitesini ve memnuniyetini hazır anketlerle ölçmek ve puanlamak
  • Randevu sürecini optimize etmek ve randevu karmaşasını etkili bir şekilde yönetmek

Randevu yönetimi, bir dizi farklı endüstri ve işletme türü için önemlidir. Doktor ofisleri, spor ve fitness merkezleri, güzellik ve estetik merkezleri, eğitim kurumları, hukuk ve finans danışmanları, hastaneler, müşteri hizmetleri ofisleri müşterilerin randevularını düzenlemek ve takip etmek amacıyla randevu yönetimi yazılımları kullanırlar.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator