Servis Formu Hazırlama

Detaylı ve profesyonel servis formları
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Servis Formu Hazırlama

Servis Formu Hazırlama Çözümü

Teknik servis maliyetlerinin ve gelirlerinin belirlenmesinde, müşteriye verilen hizmetlerin belgelenmesinde, hak ediş ve fatura bedellerinin hesaplanmasında en kritik belge servis formları ve kayıtlarıdır. Siz de ERM CRM’in servis formu hazırlama çözümüyle detaylı ve profesyonel servis formları oluşturun. Servis formunun müşteri tarafından imzalanması, şirket içindeki onay sürecinin tamamlanması, hak ediş hesaplanması ve faturalandırma işlemlerini profesyonel bir şekilde yönetin.

crm-programi-servis-formu-hazirlama
Featured Image

Kapsamlı ve çok farklı servis formları oluşturun.

ERM CRM’deki servis formlarınızın içeriğini şirketinizin ihtiyaçlarınıza özel olarak detaylandırın. Teknik servis verilen cihazları, kullanılan yedek ve sarf malzemelerini, gün veya saat bazında yapılan işçilikleri, yol, konaklama vb. masrafları, garanti ve hak ediş durumlarını, mesai içi ve mesai dışı ücretlendirmeleri ayrıntılı bir şekilde kaydedin. Ayrıca, servis formlarını oluştururken servis planlarından veya çağrılarından otomatik bilgiler devralın ve mükerrer girişleri ortadan kaldırın.

Featured Image

Şirketinize özel profesyonel servis formu çıktıları tasarlayın.

Şirketinizin logosunu ve temel bilgilerini içeren, profesyonel görünümlü ve kurumsal kimliğinizi yansıtan, kullanım amaçlarınıza göre farklı teknik servis formları çıktıları tasarlayın. İster dijital isterse matbu olarak bu form çıktılarını kullanın.

Featured Image

Servis formlarınıza müşterilerinizin dijital imzasını alın.

Tablet, mobil telefon veya mobil cihazlar üzerinden ERM CRM’deki servis formları üzerine müşterinin onay imzasını alın ve imzalı form görüntüsünü müşteriye anında e-posta gönderin. İsterseniz servis formunun çıktısını alıp çıktı üzerine müşterinin imzasını alın ve imzalı formun resmini çekerek servis çağrısına iliştirin. Müşterilerinizle yaşanması muhtemel hukuki ihtilaflara son verin.

SERVİS FORMLARI HAZIRLAMA ÇÖZÜMÜYLE

Hak ediş ve faturalamayı doğru ve kolay yapın.

Featured Image

Servis formlarını onay sürecine sokarak kesinleştirin.

Servis hizmeti sonrası, önceden tanımlı iş akış kurallarına uygun olarak müşteri imzalı servis formlarınızı onay sürecine sokun. Onayları tamamlanıp kesinleşen servis formları üzerinden hak ediş ve faturalama süreçlerini başlatın.

Featured Image

Servis formları üzerinden zahmetsizce hak ediş veya fatura tutarları hesaplayın.

Servisleri teknik servis iş ortaklarınız aracılığıyla veriyorsanız hak edişlerin hesaplanmasında, kendi saha çalışanlarınız üzerinden veriyorsanız servis fatura tutarlarının hesaplanmasında servis formlarına girilen bilgiler esas alınır. ERM CRM’in hazır ve kapsamlı altyapısı sayesinde servis formlarını zahmetsizce hak ediş raporlarına veya fatura belgelerine dönüştürün.

Featured Image

Servis formlarına girilen bilgilerin kapsamlı analizlerini yapın.

Servis formlarında kaydedilen bilgilerden yola çıkarak sizin ve yetkili teknik servislerinizin maliyet ve gelirlerini kapsamlı analiz edin. Kullanılan malzemeler, servis hizmeti verilen cihazlar, servis verme sıklığı gibi parametreleri değerlendirin. Doğru veriler üzerinden servis hizmetlerinizle ilgili yeni stratejiler geliştirin.

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Servis formlarınızı ERM CRM ile hazırlayın.

Canlı Demo İste

Servis Formu Hazırlama

Evet, tablet veya herhangi bir mobil cihaz üzerinden servis formlarına müşterinin dijital imzasını alabilirsiniz.

Evet, her türlü detayda bu bilgileri işleyebilirsiniz.

Evet, bu konuyla ilgili hazır bir fonksiyonumuz vardır.

Evet, mümkündür.

Teknik servis programının tüm alt bileşenleriyle tutarlı ve bütünleşik çalışması servis formu hazırlama çözümümüzün katma değerini çok büyütmektedir. Ayrıca, malzeme yönetimi ve detaylı maliyetlendirme araçları sayesinde şirketlerin her türlü servis formu ihtiyacına cevap vermektedir.

Servis hizmeti veren her şirket için uygundur. Bunun yanında özellikle sahada teknik çalışanları veya yetkili teknik servis ağı olan firmalar için temel bir ihtiyaçtır.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.