Product return management in companies is more complex and challenging than order management. With our product return management solution, you can effectively manage the return process to repair, exchange, or refund the products you sell based on your customer’s request when necessary. Coordinate different departments through ERM CRM. Simplify the process of receiving returns and ensure customer satisfaction.
Customize ready-made workflows to suit your company's business dynamics. Manage the entire process of receiving return requests for products sold to customers, transferring them to the order responsible, making return decisions, and implementing those decisions through end-to-end workflows and approval processes. This way, you can control an operation, such as returns involving your company's financial costs.
When designing and managing the product return process, actively utilize all functions of ERM CRM, including activity tracking, task assignment, document management, process tracking automation, reminders, proposal creation, and service calls. If a refund is to be processed, assign a payment task to the accounting department; if a repair decision is made, create a service call; if a new product is to be sent, set up a proposal preparation task for the order responsible. Trigger multiple workflow processes simultaneously if needed.
With custom dashboard designs, effectively monitor the product return process, which involves multiple departments and numerous assigned tasks. Intervene promptly at bottlenecks within the process to expedite it, strengthening your customer relationships.
Simplify your return process.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverÜrün iade yönetimi müşterilerin aldıkları ürünleri iade etmek istemeleri durumunda, iade sürecini başlatma, izleme ve sonlandırma aşamalarını kapsar.
Ürün iade yönetimi süreci şu aşamalardan oluşur:
Ürün iade yönetimi çözümümüzün şirketler için önde gelen faydaları şunlardır:
Sipariş yönetimi, teknik servis yönetimi, aktivite ve görev yönetimi çözümleriyle bütünleşik olarak kullanılması ürün iade yönetimi çözümümüzü rakip ürünlerden farklılaştırmaktadır. Ayrıca, iş akışının şirketinizin iade dinamiklerine uygun olarak uyarlanabilmesi, aynı anda birden fazla iş akışının tetiklenebilmesi çözümümüzün güçlü özelliklerindendir.
Müşterilerine ürün ve cihaz satın tüm şirketler için uygun bir çözümdür. Özellikle makine türünden tamir ve servis gerektiren ürünlerin iadesi karmaşık bir süreç olduğunda bu tür ürünler satan şirketlerin ihtiyaçlarına daha çok cevap vermektedir.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Product Return Management?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us