Integrating the CRM program with WhatsApp simplifies customer communication and enables businesses to respond more quickly. With ERM CRM’s WhatsApp integration, elevate your customer interactions to a more professional and corporate level. Generate quick solutions, strengthen your support operations, and increase your sales opportunities. Combine WhatsApp’s capabilities with ERM CRM’s ready-made solutions.
Combine the convenience of WhatsApp with the power of ERM CRM.
Demonstrate customer-focused communication with our ready-made integration.
Activate your WhatsApp Business account on your website and social media to receive orders from your customers. Send sales proposals and announce campaigns and promotions via WhatsApp. Synchronize all these WhatsApp interactions with ERM CRM for seamless management.
Ensure that WhatsApp interactions between your employees and customers remain private and secure. Keep a record of all interaction history in the ERM CRM customer panel. Monitor the progress of communication with customers, and assess and enhance the quality of all interactions your employees have with them.
Initiate WhatsApp communication with your customers directly from ERM CRM. Create call logs, sales opportunities, sales proposals, sales orders, leads, and customer records based on the content of messages sent by customers. Link WhatsApp messages with ERM CRM functions for seamless management.
Leverage the convenience and quick communication capabilities of WhatsApp while managing your support operations and customer services. Optimize the workload, performance, and communication quality of your support teams. Integrate all the features of ERM CRM with WhatsApp communication for enhanced efficiency.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverCRM programlarında WhatsApp entegrasyonu, müşterilerinizle WhatsApp üzerinden iletişim kurmanızı ve bu iletişimi CRM programınızla senkronize etmenizi sağlar.
Bu entegrasyon sayesinde:
Özetle, bu entegrasyon ile müşteri memnuniyetini artırır, iletişimini kolaylaştırır ve satışlarınızı büyütebilirsiniz.
Avantajları:
Dezavantajları:
ERM olarak Whatsapp entegrasyonunda 3. taraf tedarikçilerle çalışıyoruz. Size önerdiğimiz bir tedarikçi ile paket ve fiyat konusunda anlaşıp sözleşme imzalıyorsunuz. İşletmenize tahsis edilen hesap giriş bilgilerini bize ilettikten sonra biz hazır entegrasyonu sizin kullanımınıza açıyoruz. Bu yönüyle WhatsApp entegrasyonunun e-posta ve SMS entegrasyonundan bir farkı bulunmuyor. E-posta ve SMS entegrasyonlarında da siz asıl hizmeti üçüncü taraf tedarikçi firmalardan alıyorsunuz.
ERM CRM içinde bulunan WhatsApp widgeti üzerinden 3. Taraf tedarikçinin WhatsApp yönetim paneline bağlanarak panel üzerinden tüm operasyonlarınızı yönetiyorsunuz.
Evet. ERM CRM içinden müşterinizle bir WhatsApp etkileşimini tetikleyebilirsiniz. Aynı şekilde gelen ve giden tüm Whatsapp yazışmalarını ve ekli dosyaları ERM CRM içinden takip edebilirsiniz. Bununla birlikte operasyonun asıl yürütüldüğü ortam 3. taraf tedarikçimizin özel olarak geliştirdiği WhatsApp portalidir.
Evet. 3. taraf tedarikçimizden ihtiyacınıza uygun paketi aylık bazda kiralama yoluyla satın alıyor ve ödemeyi tedarikçimize yapıyorsunuz. Bize entegrasyondan dolayı ilave bir ücret ödemiyorsunuz.
Müşterileriyle WhatsApp üzerinden yoğun bir şekilde iletişim kuran bunun için ekipleri olan şirketler için uygundur. Böyle özel bir ekibiniz yok ise fiyat- kazanç oranı fizbl olmayabilir.
WhatsApp entegrasyonumuzun en popüler yönü potansiyel ve aktif müşterilerinizle olan her türlü iletişiminizin CRM platformunda da saklı tutulması ve kullanıcı ile müşteri arasında kalan bir sohbet olmamasıdır. Özetle çalışanlarınızın müşterilerinizle olan iletişiminin kurumsallaşması, kalıcı hale gelmesi, geriye dönük izlenebilmesi ve analiz edilebilmesidir.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to WhatsApp Integration?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us