Enhance your workflows with the power of system controls.
Customize the Process Tracking Automation rules and actions screen to fit your needs. When the steps you define occur within the process, they are automatically:
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverCRM programlarında süreç takip otomasyonu, iş süreci içinde tekrarlayan görevleri otomatikleştirmek ve iş akışlarını optimize etmek için kullanılan bir özelliktir. Bu özellik, belirli bir iş süreci için tanımlanmış adımların otomatik olarak izlenmesini ve yönetilmesini sağlar. Süreç takip otomasyonu genellikle bir dizi kural ve koşula dayalı olarak çalışır ve belirli bir süreçte hangi adımların gerçekleştirileceğini belirlemek için kullanılır.
Süreç takip otomasyonunda iş süreçleri genelinde belli olaylar meydana geldiğinde veya gelmediğinde önceden tanımlanmış eylemler tetiklenir. Hatırlatma özelliğinde ise kullanıcı işlem bazlı bir hatırlatma notu girerek gelecekte bir bildirimin gönderilmesini organize eder.
Süreç takip otomasyonunun kural ve eylem tanımlama ekranını kullanarak belirlediğiniz ekranlar ve iş süreçleri için tanımlama yapıyorsunuz. Örneklerle daha anlaşılır yapalım: Satış teklifi verdikten 3 gün sonra geçen teklifler için bildirim SMS’i gönder. Vadesine 1 gün kalan bir iş planı için sorumlularına hatırlatma e-postası gönder. Müşteri kartında şu alana şu değer seçildiğinde otomatik görev kaydı oluştur. 6 aydan fazla üzerinden zaman geçtiği halde açıklan satış fırsatlarını otomatik kapat.
Süreç takip otomasyonumuzun kural ve eylem tanımlama ekranı oldukça gelişmiştir. İhtiyaçlarınıza ve işinizin dinamiklerine özel olarak çok esnek kurallar ve tetiklenecek eylem adımları tanımlayabilirsiniz.
CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.
ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Process Tracking Automation?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us