Your company’s corporate emails are valuable assets that must be protected and managed effectively. Our corporate email management solution’s seamless integration with our CRM platform sets it apart. By integrating your corporate emails with ERM CRM, you can enjoy the benefits of centralized monitoring, easy access, and seamless connections to customer records and all other CRM functionalities.
Our ERM CRM platform seamlessly integrates with your favorite email applications, like Outlook, so you can send and receive emails directly within your CRM. This means no more switching between apps and a complete record of every customer interaction.
Imagine receiving an email from a customer that automatically lands in your ERM CRM. Based on the content of the email, you can instantly create a complaint ticket, a support request, a task for a colleague, or even kick off a new sales opportunity. In short, any customer email can trigger dozens of potential actions within ERM CRM, allowing you to seamlessly integrate our corporate email management solution with all your CRM functionalities.
Consolidate all your critical corporate communications in a centralized database with tags, dates, subjects, CC information, and content directly linked to customer profiles and relevant solutions. Eliminate the risk of losing or misplacing essential emails and build a robust corporate memory. Save time, reduce risks, and ensure your business is always equipped with the necessary information.
With our corporate email management solution, you can create custom templates for your frequently used email content directly within ERM CRM. Categorize and tag these templates to easily find them later. Instead of rewriting emails from scratch, select a pre-built template and send it with a few clicks, saving you valuable time.
Keep your emails safe and secure.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverÖncelikle belirtelim ki çözümümüz bir e-posta istemcisi (e-mail client software) uygulaması değildir. Şirketinizde günlük hayatınızda kullandığınız e-posta uygulamanızı (Microsoft Outlook, Gmail, vs.) hazır servislerimizle ERM CRM platformuna çift yönlü entegre ederek çözümümüzün fonksiyonlarından ve avantajlarından hemen yararlanmaya başlarsınız.
Microsoft Outlook uygulaması başta olmak üzere tüm e-posta uygulama servisleriyle entegre ve çift yönlü çalışmaktadır.
Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformu içinde yönetmeye başladığınızda her e-posta iletisi bir müşteri kaydının, bir CRM fonksiyonunun, bir çözüm sürecinin parçası haline gelmektedir. Şirketinizin kurumsal e-posta yazışmalarını yetkilendirme kuralları dahilinde tek bir yerden izleyebilmek, onlara kolayca erişebilmek ve müşteri kartlarında ve müşteri tarihçeleri içinde izini sürebilmek, bu yazışmalar üzerinden kolaylıkla CRM çözüm süreçlerini tetikleyebilmek eşine az rastlanır bir konfordur. Biri bin yapma sihridir. Kurumsal hafızayı güçlendirme ve farklı uygulamaların sinerjisini yüksek bir değere dönüştürmedir.
Önde gelen avantajlarını özetlersek:
Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüz her sektörden her büyüklükte firmaya kolaylıkla uyarlanabilen ölçeklenebilir, özelleştirilebilir, kapsamlı ve hazır bir çözümdür.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Corporate Email Management?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us