Integrating the CRM program with SMS enhances customer communication and boosts brand awareness. With our SMS integration solution, you can inform your customers faster and streamline your business processes. Manage the risks of sending SMS, and enjoy the convenience of easy messaging.
Remind your customers of your presence.
Discover the easiest way to stay connected.
Inform your customers about your campaigns and important updates regarding your company via SMS. Send satisfaction survey links through SMS to collect their feedback. Easily track SMS interactions in the customer history.
Keep your customers and business stakeholders informed at critical moments with SMS notifications. Leverage rule-based SMS reminders to ensure timely task completion. Send alerts via SMS in risky situations.
With our ready-to-use SMS integration, send personalized messages with just one click from anywhere within ERM CRM. Create customized SMS templates tailored to your business, reducing the time it takes to send messages. Define campaigns, categorize your customers, and send bulk SMS easily.
Manage the risks of sending SMS with permission-based marketing infrastructure. Take control by setting detailed permissions and timing for SMS deliveries.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverCRM programlarında SMS entegrasyonu, işletmelerin müşterileriyle etkileşim kurmak ve iletişimi güçlendirmek için SMS mesajları göndermelerini sağlar. Bu entegrasyon sayesinde işletmeler, müşterilere otomatik doğrulama kodları, bildirimler, kampanya duyuruları veya hatırlatıcılar gibi önemli mesajları kolayca iletebilirler. Böylece, müşteri ilişkilerini güçlendirir, iş süreçlerini optimize eder, kampanya erişimleri ve marka bilinirliklerini artırır, zamandan ve maliyetlerden tasarruf ederler.
Müşterilere yönelik SMS mesajlarının en yaygın kullanım alanları şunlardır. Aşağıdaki tüm konu başlıkları için ERM CRM içinden SMS mesajları düzenleyip gönderebilirsiniz.
Bilgilendirme:
Müşteri Hizmetleri:
Pazarlama:
Diğer:
Altyapısını entegre ettiğimiz hazır olan SMS çözüm ortaklarımız var. Bunun yanında hazır entegrasyon listemizde olmayan sizin çalıştığınız tedarikçi firmayı da entegrasyon API’lerini bize iletmeleri durumunda kısa sürede CRM platformumuza ekleyebiliriz.
Öncelikle SMS servis sağlayıcı bir firma belirleyip hizmet sözleşmesi yapıyorsunuz. Eğer söz konusu firma bizim hazır çözüm ortaklarımızdan biri ise sadece kullanıcı bilgileriniz ile (kullanıcı kimliği, kimlik doğrulama ayrıntıları ve bir parola) SMS entegrasyonunuzu gerçekleştiriyoruz. Hazır çözüm ortaklarımızdan biri değilse, ilave bir geliştirme olarak SMS servis sağlayıcınızın API bilgileri üzerinden entegrasyonunu kısa sürede tamamlıyoruz.
Müşterilerimizin talep etmesi ve ihtiyaç duyması durumunda CRM programımızdan müşteriye SMS göndermenin yanında müşterilerin sizin adınıza kayıtlı bir kısa SMS koduna mesaj göndermeleri ve bu mesajların CRM sistemine entegre edilmesi mümkündür. Bu yönüyle çift yönlü bir SMS entegrasyonu söz konusudur.
Evet çok kolaydır. Başka bir uygulamaya bağlanmaya gerek olmadan tüm CRM ekranlarından kısa yol ikonlarına tıklayarak hatta önceden tanımlı SMS mesaj şablonlarından seçimler yaparak zahmetsizce müşterilerinize SMS mesajı gönderebilirsiniz.
CRM programımız önceden tanımladığınız kuralları baz alarak otomatik bildirim ve hatırlatma SMS’leri gönderebilir. Bu yönüyle e-posta mesajı ile SMS mesajı arasında bir fark bulunmuyor.
Evet. Müşteri ve kişilerin her türlü iletişim iznini (SMS, e-posta, telefon, WhatsApp) konfigüre edebilir, dilerseniz kısıtlar koyabilirsiniz.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to SMS Integration?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us