End delays and disruptions in your business operations.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverBildirim, bir olay veya durum gerçekleştiğinde otomatik olarak tetiklenen bir mesajdır. Hatırlatma ise, kullanıcıların önceden belirlenmiş bir zamanda bir görevi veya etkinliği tamamlamaları için uyarı gönderen bir mesajdır. Bu şekilde, bildirimler genellikle olayları duyurmak ve dikkat çekmek için kullanılırken, hatırlatmalar kullanıcıların belirli işleri zamanında hatırlamasına ve tamamlamasına yardımcı olmak için kullanılır.
CRM programlarında hatırlatma ve bildirim özelliği, kullanıcılara önemli iş veya etkinlikler hakkında bilgi vermek, zamanlama ve takip konusunda yardımcı olmak için kullanılır. Bu özellikler, yapılan işlemler için ilişkili tarafları bilgilendirmek, kullanıcıların unutmalarını önlemek ve önemli işleri zamanında tamamlamalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Özellikle randevular, iş ve görev takibi, geleceğe yönelik planlar, satış fırsatları, satış teklifleri, servis çağrılarının takibi, müşteri takipleri gibi zamanlaması kritik olan işler için yoğun kullanılır.
Hatırlatma ve bildirim özelliği, CRM programlarının en kullanışlı özelliklerinden biridir. Doğru şekilde kullanıldığında, bu özellik işlerin gelişimi hakkında tarafları bilgilendirme, işleri zamanında tamamlama, manuel takiplerden kurtulma, ekip işbirliğini geliştirme, kritik işlemlerin aksamasını önleme gibi faydalar sağlar.
Yetkilendirme kurallarına göre ERM CRM’de işlem bildirimlerinin hangi kullanıcılara gönderileceğini belirleyebilirsiniz. SMS ve e-posta ile bilgilendirme yanında ERM CRM’e logon olduğunuzda hatırlatma gününde hatırlatmalarınız size bir pop-up ekranda gösterilir. Ayrıca, tüm ekranlarda işlemlere hatırlatma eklemek ve eklenen hatırlatmaları izlemek çok kolaydır.
Evet. ERM CRM programında SMS veya e-posta yoluyla bildirim veya hatırlatma gönderebilirsiniz. Bunu ilgili işlem ekranlarından ayarlayabilirsiniz.
Süreç takip otomasyonunda iş süreçleri genelinde belli olaylar meydana geldiğinde veya gelmediğinde önceden tanımlanmış eylemler tetiklenir. Hatırlatma özelliğinde ise kullanıcı işlem bazlı bir hatırlatma notu girerek gelecekte bir bildirimin gönderilmesini organize eder.
CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.
ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Reminders and Notifications?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us