Providing customer service and support as a continuation of a product or service sale is often essential. After winning a sales opportunity or completing an order, the sales process is finalized by offering installation, commissioning, and training services. With our post-sales service program, we effortlessly manage this long and complex process in a coordinated manner from end to end.
Manage your service operations, which are essential continuations of sales, in relation to the sales opportunity and/or order record. Maintain process integrity by integrating your sales and service teams into your operations in a coordinated manner. Make all activities, comments, tasks, plans, documents, and history related to the process part of a single continuous cycle.
Easily monitor interconnected sales opportunities, order records, and service call transactions through a custom dashboard that displays all related records. Obtain a complete picture of the fragmented, multi-stage, and multi-user process. Capture the details without getting lost in them, making coordination of the process more straightforward.
With process tracking automation, automatic user notifications, and customized reminders, eliminate manual tracking. Gain an overview of delayed and stalled points through specialized dashboard reports. Let the system do the work while you focus on operations.
Track communication between customers, sales, and service departments through ERM CRM. Record every activity and automatically notify your customers at each stage of the order or service process. Make progress stages traceable for all parties involved. Prevent any disruptions in workflow due to communication gaps, ensuring the process remains seamless.
Integrate sales and service operations.
Exceptional solutions for post-sales service operations.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverSatış sonrası servis yönetimi, bir ürün veya hizmetin satışını gerçekleştirdikten sonra bu satışın bir devamı olarak sağlanan kurulum, montaj, devreye alma, uyarlama, eğitim, süpervizörlük ve diğer hizmet faaliyetlerini içeren bir süreçtir.
Bu faydaları ana başlıklar halinde özetleyelim:
Satış ve servis yönetimi gibi iki devasa CRM operasyonunu birbirinin devamı şekilde zahmetsizce yönetmeyi kolaylaştırması ve farklı birimlerin aynı süreç içinde iş birliği halinde şeffaf bir şekilde çalışmasına zemin hazırlaması, çözümümüzün en güçlü ve farklı olduğu yönleridir.
Satışlarını bir hizmetin takip ettiği şirketler için çözümümüz idealdir. Bir şirket makine satışının devamı niteliğinde kurulum ve eğitim servisleri veriyorsa veya bir yazılım satışını takiben uyarlama, geliştirme ve eğitim faaliyetleri yapıyorsa satış sonrası servis yönetimi çözümümüze ihtiyacı olacaktır. Örnekler çoğaltılabilir. Tüm bu süreçlerin word, excel ve e-posta yazışmalarıyla manuel takip edilmesi ve kurumsal bir tarihçeden yoksun bırakılması son derece verimsiz bir yöntemdir ve sürdürülebilir değildir.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Post-Sales Service Management?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us