Sales order management is critical in enhancing customer satisfaction, optimizing inventory arrangements, and ensuring timely order deliveries. With our sales order management solution, you can check real-time stock status from your ERP software, create fast and accurate order records, obtain approvals for order details (quantity, price, discount, profitability), and establish collection plans. Based on order requirements, initiate production, shipment, service, and procurement processes.
Instead of re-entering your sales orders from scratch, you can convert them from proposals, opportunities, or approved contracts or quickly reproduce them from a previously created order. In integration with your ERP application, make orders with detailed conditions for products, materials, costs, prices, and profitability discounts. Add comprehensive collection plans that meet your customers' financial needs to your orders.
You can design different approval processes based on your order content (products, consumables, machinery) and pricing conditions (discounts, profitability, etc.) and define them within the ERM CRM system. This ensures that orders are created accurately in line with your sales policies, helping you prevent potential financial losses. Additionally, by digitizing and speeding up the approval processes, you can shorten order delivery times.
Suppose your sales order also requires a service (installation, setup, training, etc.). In that case, you can initiate the service process in parallel with the order process directly from ERM CRM. Similarly, you can manage the purchasing process if the order necessitates a procurement. You can oversee production approval processes within ERM CRM if they require production. In the final stage, you can transfer all these processes to your ERP software. You can track and expedite the progress of all these processes about your order from a single location.
Manage your sales orders from end to end.
Payment convenience is one of the most critical factors for closing sales and ensuring customer satisfaction. The ERM CRM platform allows you to predefine your collection plans according to your sales policies, making it easier for your salespeople to add them to their orders. You can also transfer these collection plans and the order details to your ERP system with a single click. Additionally, you can track customer payments and outstanding balances directly within the CRM application.
With our process tracking automation tool, you can define alert and reminder rules for critical stages to optimize your order process. You can also effectively monitor the progress of orders through dashboard screens and report pages, allowing you to take timely actions that shorten order delivery times.
Using ERM CRM's ready-made reports, you can comprehensively analyze your orders based on various parameters such as salesperson, product, region, profitability, and more. Compare your sales targets with actual orders, analyze delivery times, and measure your sales performance. This provides valuable insights and forecasts to enhance your sales strategies and decision-making processes, ultimately boosting your sales efficiency.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverSatış siparişleri yönetimi, bir müşterinin bir ürün veya hizmet için verdiği siparişin alınmasından, işlemeden ve teslim edilmesine kadar olan tüm aşamaları kapsayan bir süreç olup genellikle diğer iş süreçleriyle entegre edilerek işletmenin genel satış performansını iyileştirmeyi hedefler.
Satış siparişleri yönetimi çözümü, satış siparişleri yönetimini otomatikleştiren ve kolaylaştıran bir yazılım uygulamasıdır. Sipariş alma, işleme, teslim etme, süreci izleme, raporlama ve analiz gibi fonksiyonlar içerir. Katma değeri yüksek satış sipariş yönetim çözümlerinde CRM ile ERP uygulamalarının entegrasyonu kritik bir rol oynar.
Satış siparişleri yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı temel faydaları şu şekilde özetleyebiliriz:
Satış siparişleri yönetimi çözümümüzün güçlü yönlerinin özeti:
Yoğun sipariş alan, sahada satış ekipleri olan, sipariş süreçleri satın alma ve servis adımlarını da içeren şirketler için çözümümüzün katma değeri oldukça yüksek ve kapsamı son derece geniştir.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Sales Order Management?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us