Tracking all equipment sold, rented, or maintained through service agreements at customer locations with integrated software is crucial for increasing service revenues, optimizing service operations, and ensuring customer satisfaction. With our equipment tracking management solution in ERM CRM, inventory all equipment installed at your customers’ sites. Maintain a history of all activities performed for these devices and access all relevant information instantly from a single equipment card. Keep complete control of the equipment you service at your fingertips.
Maintain an inventory of the equipment you have sold, installed, rented, or are maintaining and repairing under service agreements. Record details such as brand, model, serial number, supplier information, warranty start and end dates, related equipment, and sales invoice details. Add new fields to the equipment registration form tailored to your company's needs. Easily track the equipment operating at your customers' locations.
Easily access images, user manuals, maintenance instructions, technical specifications, sales and service contracts, warranty documents, and maintenance repair visuals for installed equipment at your customers' locations from one central location.
Track the complete history of installation, setup, training, periodic maintenance, repairs, and service activities for the equipment operating at your customers' locations through the equipment card. Easily monitor service calls for devices, along with associated documents, correspondence, comments, and actions taken. Build your corporate memory for all equipment you provide technical service to at customer sites.
Thoroughly analyze the cost details of technical services provided for installed equipment, including used spare parts and materials, complaints received, quality issues encountered, and all actions taken in response. Manage your costs effectively and create a knowledge and solution database for equipment quality issues.
Deliver quality service for customer equipment.
Exceptional solutions for post-sales service operations.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverMüşterideki cihazların yönetimi, bir işletmenin müşterilerine sattığı veya kiraladığı çeşitli cihazların kayıtlarını tutması, bakımlarını takip etmesi, onarımlarını kaydetmesi, garanti sürelerini izlemesi ve sarf malzeme değişimlerini takip etmesi gibi işlemleri kapsar.
Müşterideki cihazların takibi, onların verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak, periyodik bakımlarını yapmak, arıza durumlarını minimize etmek, garanti sürelerini takip etmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için önemlidir.
Cihaz takip yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı faydaların başlıklar halinde şu şekilde özetleyebiliriz:
Müşteride kurulu cihaz merkezde olacak şekilde o cihazla ilişkili her türlü operasyonu entegre bir şekilde kolayca icra etmek ve bu işlemleri tek bir yerden zahmetsizce izlemek cihaz takip çözümümüzü farklı ve popüler kılmaktadır. Ayrıca bir cihaz özelinde oluşturulan teklif, sipariş, satış, kurulum ve satış sonrası tüm servis işlemlerini uçtan uca bütünleşik olarak adım adım yerine getirmek ERM CRM platformunun güçlü yeteneklerindendir.
Müşteride kurulu ve çalışan cihazlara yönelik teknik servis veren bir şirketseniz çözümümüz tam size göredir. Bu cihazları sizin satmış olmanız veya kiraya vermiş olmanız gerekmez. Teknik servis veriyor olmanız yeterlidir.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Equipment Tracking Management?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us