The Plans and Calendar solution is one of the most essential features of CRM programs. With ERM CRM’s Plans and Calendar solution, smartly plan your marketing, sales, and service tasks all in one place. Easily track your plans and tasks from the calendar panel. Efficiently manage personal schedules and team availability. Say goodbye to manual tracking with notifications and reminders. Keep your plans on track, avoid delays, and keep your customers happy.
Plan all your marketing events, field visits, business meetings, demos and presentations, service operations, payments, and collections in one place. Track your plans in the calendar to avoid scheduling conflicts. If needed, send specific plans for approval to finalize them.
Effortlessly track all your plans and tasks through our easy-to-use and functional calendar panel. Filter by period (daily, weekly, monthly, quarterly, etc.), users, task types, and statuses. If you prefer, track your plans using a timeline view instead of the calendar. Set viewing permissions to create personalized calendars for users. Access and update plan and task details directly from the calendar with a single click.
Track upcoming, due, and overdue plans through your calendar panel or dashboard screens. Set automatic reminders (SMS, email, pop-up notifications) for your plans, individually or based on a business rule. With the help of notifications and reminders, eliminate the need for manual tracking. Keep your plans on track, avoid delays, and prevent customer complaints.
Manage your field sales or technical service teams' leave requests directly within ERM CRM. The calendar feature allows you to accurately organize customer visits and service plans for non-leave working days. You can also monitor your teams' workloads and availability through the calendar to make informed task assignments.
Manage your time efficiently.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverCRM programlarında planlar ve takvim çözümü, müşterilerinizle ilgili tüm planlarınızı ve randevularınızı tek bir yerde takip etmenizi ve yönetmenizi sağlayan bir özelliktir.
Planlar ve takvim çözümünün faydaları:
Görevler, tek bir eylemi veya adımı temsil eder. Genellikle kısa vadelidir, bir kişiye atanır ve belirli bir sonuca odaklanır. Planlar ise bir dizi görevi ve eylemi içeren bir çerçevedir. Genellikle uzun vadelidir ve birden fazla hedefe odaklanır. Basitçe, görevler, planları oluşturan temel yapı taşlarıdır. Planlar ise birden fazla görevi bir araya getiren ve ortak bir hedefe ulaşmayı amaçlayan kapsamlı yapılardır.
CRM programımızda aşağıdaki işler için hazır plan ekranlarımız vardır.
Temel işletme yönetimi ve satış işleri için:
Satış sonrası servis işleri için:
Bunların dışında iş ihtiyaçlarınıza uygun olarak size özel plan ekranları geliştirmemiz de mümkündür.
Tüm operasyon ekranlarından hızlı ve kolay bir şekilde iş planlarınızı oluşturabilirsiniz. Planlarınıza dilerseniz onay iş akışı ekleyebilir ve onaylanan planlarınızı takvim panelinden kolaylıkla izleyebilirsiniz. Özetle, planlar ve takvim çözümümüz satış, pazarlama ve servisle ilgili tüm CRM çözümlerimizi destekleyen ana bir özellik konumundadır.
Satış ekipleriniz için haftalık, aylık, 6 aylık veya yıllık müşteri ve bayi ziyaret planları oluşturabilirsiniz. Servis ekibinizin haftalık servis ziyaretlerini önceden planlayıp görevler oluşturabilirsiniz.
Evet, her iki uygulamayla CRM platformumuz entegre çalışmaktadır.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Plans and Calendar?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us