Integrating phone systems with your CRM adds a new dimension to your calls. Connect your cloud phone system or call center software to ERM CRM’s ready-made infrastructure, allowing you to greet your callers by name. By synchronizing calls with your CRM database, you can provide customers with a more personalized communication experience and professionalism.
Phone calls are easy and personalized.
Impress your customers with our ready-made integration.
When your registered customers call the company switchboard, greet them by name. Your customer representative should start the conversation by addressing the customer personally. Send impressive automated greeting SMS messages to your customers. Personalize and professionalize your customer communication.
When your registered customer calls you, have their past activities and pending tasks instantly available. Don't waste time searching for the customer's previous transactions. Respond quickly to their needs and impress them with your professional approach.
Make calls to your customers with a single click from within ERM CRM. Automatically record all incoming and outgoing call details and link them to customer profiles. This allows you to easily access call information and audio recordings directly from ERM CRM.
Keep track of customers who called and couldn’t reach you all in one place. Effortlessly return their calls from a single follow-up list. Manage missed calls and ensure you don’t lose valuable customer opportunities.
Your customer representative can use ready-made templates and automation tools in ERM CRM to send SMS or emails and share documents while greeting customers. This allows for quick resolution of first-level tasks, saving both time and effort.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverCRM programını santral ile entegre etmek, işletmelerin müşteri deneyimini iyileştirmesine ve verimliliği artırmasına yardımcı olur. Bu entegrasyon sayesinde, gelen ve giden aramalar otomatik olarak CRM sistemine kaydedilir ve müşteri profilleriyle ilişkilendirilir. Satış ekipleri müşteri aramalarını daha verimli bir şekilde yönetebilir, önemli bilgileri kaydedebilir ve müşteri ilişkilerini daha iyi yönetebilir.
Evet, altyapısı hazırdır. Yapmamız gereken kullandığınız santralin API veya web servis entegrasyon bilgileriyle santralinizi ERM CRM’e bağlamaktır.
Hayır. Biz size bir santral önermiyor veya santral altyapısı sunmuyoruz. Sizin satın aldığınız veya kiraladığınız mevcut santralinizi ERM CRM platformuna bağlıyoruz.
CRM veri tabanı ve fonksiyonlarıyla santralin yeteneklerini bir araya getirdiğimizde ortaya hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren harika çözümler çıkmaktadır.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to PBX Integration?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us