Companies that prioritize customer satisfaction greatly value customer feedback to enhance their products and service processes. With our satisfaction survey solution, you can easily and quickly gather feedback from your customers, gaining a better understanding of their thoughts and desires through detailed analyses. Use the insights to optimize your products and services, increasing customer satisfaction and loyalty. Make your customers feel special and provide a professional experience that exceeds their expectations.
Design customized and professional surveys tailored to your company's specific needs and goals to collect customer feedback more effectively. Make your customers feel valued, just like leading companies do. Provide them with a professional and corporate experience.
Define the rules for when your designed satisfaction surveys will be sent to customers. You can either manually initiate the satisfaction survey process or enable automatic sending based on a business rule. Easily collect and analyze customer feedback with surveys integrated as links in emails or SMS messages.
Leverage the power and convenience of our ready-made reports that consolidate the surveys filled out by your customers, summarizing them in average and total metrics. Quickly analyze customer feedback with list, table, and chart reports.
Listen to your customers' experiences and perspectives through surveys. Quickly implement what you learn from them to gain an edge over your competitors. Improve your products and service processes with customer feedback, making them more customer-centric.
Quickly implement what you learn from your customers.
Exceptional solutions for post-sales service operations.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverMüşteri memnuniyetini ölçmek;
için çok önemlidir.
Birçok faydası içinden önde gelenleri şunlardır:
Esnek anket formları tasarlayabilir ve bunların müşterilerinize gönderim kurallarını önceden belirleyebilirsiniz. Şirketinize özel memnuniyet anket sürecini tasarlayabilirsiniz. Sonuçları dashboad ve hazır grafikler üzerinden etkili bir şekilde analiz edebilirsiniz.
Müşteri hizmetleri personeliniz telefon yoluyla müşteriye ulaşarak sistemdeki hazır anketleri soru cevap yoluyla kendisi doldurabilir. Bunun dışında sıkça kullanılan yöntem ise müşteriye gönderilen bir e-posta veya SMS mesajı içine anket linkini sistem otomatik olarak yerleştirir ve müşteriler self-servis olarak anketleri doldurur.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to Satisfaction Surveys?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us