Customers choose you for good products or services and because they feel secure. That’s why Service Level Agreements (SLAs) are critical tools for businesses to maximize customer satisfaction and manage operations effectively. However, effectively managing and implementing SLAs can often seem like a complex maze for businesses. Our user-friendly SLA Management solution makes it easy to manage your service level agreements, fulfill your commitments, and strengthen your customer relationships, giving you the confidence that your operations are in good hands.
With the customizable infrastructure of our SLA management solution, define as many SLAs (service levels) for your customers as you wish, with complete flexibility in setting the rules together. Combine or update SLAs as needed. Link SLAs to contracts or create SLA rules within contracts.
Prioritize service calls within our SLA management solution, plan according to SLA rules, and assign tasks to the appropriate employees. You can also create workflows based on the type of service call. Eliminate delays by monitoring call progress in real time on the dashboard management screen. Analyze your service performance through retrospective reporting to identify improvement opportunities and implement enhancements.
Automatically inform your customers and technical teams about service call progress through email notifications. Clarify priorities for your team and keep them aware of upcoming deadlines and potential risks. Ensure your customers feel prioritized and see their issues being addressed by providing the predictability and transparency they need. Facilitate quick access for your teams to define SLAs, ensuring they operate within the agreement rules and clear service objectives.
Connect your service calls to your SLA definitions to provide service to your customers without breaching SLA rules. Our SLA management solution monitors rules and goals on your behalf, calculates total service durations, and provides alerts when you're approaching breaches. Fulfill your service commitments while avoiding financial losses from chargeable overages. Save your time and take action with automated notifications for SLA target breaches.
Provide timely service.
With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.
DiscoverOver 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.
DiscoverWith 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.
DiscoverSLA (Service Level Agreement), hizmet seviyesi anlaşmasının kısaltmasıdır. Bir hizmet seviyesi anlaşması, bir hizmet sağlayıcının müşteriye sağladığı hizmetlerin niteliklerini, performans ölçütlerini ve taahhütlerini tanımlayan belgedir. Bir hizmet seviyesi anlaşması genellikle, bir şirketin performans sorunları durumunda sorumlu tutulabileceği çeşitli hizmet seviyesi hedeflerinden oluşur.
SLA yönetimi ise, bu anlaşmaların oluşturulması, izlenmesi, yönetilmesi ve uygulanmasını içeren bir süreçtir.
SLA Yönetimi’nin temel amacı, hem hizmet sağlayıcının hem de müşterinin karşılıklı beklentilerini ve taahhütlerini net bir şekilde belirlemek ve yönetmek suretiyle, hizmet sağlayıcısının hedeflerine ulaşmasını, müşterinin beklentilerini karşılamasını ve riskleri yönetmesini sağlamaktır.
Başarılı bir işletme, sadece ürün ve hizmet kalitesi ile değil, aynı zamanda söz verilen hizmet düzeyini eksiksiz bir şekilde yerine getirme kabiliyeti ile de ölçülür. SLA yönetimi güçlü bir CRM çözümüyle birlikte uygulandığında aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Mesai içi ve dışı olmasına göre, saat bazlı, hafta içi, hafta sonu SLA müdahale süreleri tanımlanabilir. Haftalık, aylık veya yıllık bazda hizmet sağlayıcı tarafından ücretsiz olarak taahhüt edilen servis süreleri belirlenebilir. Bakım veya garanti kapsamındaki hizmet türleri varsa süre kısıtlamalarıyla birlikte sisteme işlenebilir.
Müşteri servis çağrılarının sayısı, tüm eşzamanlı görüşmeleri ve beklentileri yönetmeyi zorlaştırdığı seviyeye ulaşınca, bir SLA yönetim yazılımı yükü hafifletmek ve karmaşayı yönetmek için ihtiyaç haline gelir. Müşteri destek ekipleri, müşterilere zamanında destek verilmesini sağlamak için SLA yönetim araçlarından yararlanırlar. SLA yönetimi, satış sonrası müşterilere hizmet veren tüm şirketler için uygun bir çözümdür.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Bilişim Teknolojileri
Typically replies within minutes
Any questions related to SLA Management?
WhatsApp Us
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
WhatsApp Us