Aktif ve potansiyel müşteriler işinizin can damarıdır. Kontakları yönetmek zorlu bir görevdir. Kontak yönetim çözümümüz müşteri ilişkilerinizi güçlendirir, hayatınızı kolaylaştırır, maliyetlerinizi azaltır ve işinizin büyümesine yardımcı olur.
Kontak yönetimi çözümümüzün güçlü özelliği, müşteri bilgilerini kendi ihtiyaçlarınıza özel olarak hızlıca tasarlayabilmenizdir. Sektörünüz ne olursa olsun, standart alanların yanı sıra, form tasarım sihirbazımızı kullanarak, herhangi bir kod bilgisi gerektirmeden işinize özel istediğiniz kadar yeni alanlar ekleyebilirsiniz.
Kendi iş ihtiyacınıza özel müşteri kayıt formları tasarlayarak müşterilerinizle ilgili daha nitelikli ve kapsamlı veriler toplayabilirsiniz. Kontak yönetimi çözümümüzün bir parçası olan müşteri listeleri ve analiz raporlama araçlarını kullanarak bu veriler ışığında müşterilerinizi daha iyi anlayabilir, segmentlere ayırarak onlara kişiselleştirilmiş hizmet ve ürünler sunabilirsiniz.
Kontak yönetim çözümümüz müşterinizle yapacağınız her türlü etkinlik ve iletişimi (e-posta, telefon, ziyaret, toplantı, teklif vs.) müşteri tarihçesine kaydeder ve her türlü dosyayı müşteri kartına ek yapmanıza imkan tanır. Bu güçlü fonksiyon sayesinde ekipleriniz değişse ve aradan yıllar geçse de müşterinin geçmişi ve arşivi bütün sıcaklığıyla elinizin altında durur.
Müşterilerinizle güçlü bağlar kurun!
Aktif ve potansiyel müşterilerinizi tanımak önceliklidir ancak yeterli değildir. Müşterilerinizle iletişim kurarken ilişki ağınız içinde olan anahtar kontakları da müşteriyle birlikte tanımlamanız ve ilişkilendirmeniz gerekir. Kontak yönetim çözümümüz basit bir müşteri bilgilerini kaydetme fonksiyonun ötesine geçerek müşteri ilişkilerinin tüm ağını bir bütün olarak görmenizi ve yönetmenizi sağlar.
Kontak yönetimi çözümümüz, hazır ve güçlü entegrasyon araçlarının da yardımıyla, müşteri verilerinizi tek bir merkezi veri tabanında toplayıp yönetmenizi sağlar. En değerli varlığınız olan müşteri verilerinizi kurumsal, güvenli, kalıcı ve güncel hale getirir. Böylece satış, pazarlama ve müşteri destek ekipleriniz, aktif ve potansiyel müşterilerle daha hızlı ve hatasız etkileşim kurarlar. Çalışanlarınız mobil çözümlerimizin de yardımıyla müşteri bilgilerine kolayca ve her yerden erişebilir, müşterileri daha iyi tanıyabilir ve ihtiyaçlarına yönelik butik çözümler sunabilirler.
Müşteri verilerini tek bir yerde toplama ve kurumsal hale getirmenin yanında çözümümüzün yetkilendirme ağacı sayesinde müşteri verilerine erişim ve güncelleme kuralları tanımlayabilir, işinizin ihtiyaçlarına göre veri güvenliği ve müşteri bilgilerinin gizliliğini dilediğiniz gibi yönetebilirsiniz.
Müşteri sadakatinizi güçlendirin!
ERM CRM’in en büyük avantajı ve farklılığı günlük uygulamalarınıza kolaylıkla entegre olmasıdır. Bu entegrasyonlar sayesinde müşteri kartında kayıtlı linkleri kullanarak müşterilerinizle çok daha hızlı iletişime geçebilirsiniz. Örneğin, Outlook bağlantısıyla e-posta gönderebilir, Whatsapp hattına bağlanarak yazışabilir, sosyal medya hesaplarına bağlanabilirsiniz. Bu şekilde zamandan ve maliyetlerden tasarruf edersiniz.
Müşteri verileriyle ilgili en can sıkıcı sorun çift kayıtların olmasıdır. Kontak yönetimi çözümümüz akıllı algoritmasıyla çift kayıtları giriş anında tespit eder ve kullanıcıyı bilgilendirir. Ayrıca, müşteri tekilliği sihirbazımız ile tüm müşteri kayıtlarınızı toplu olarak çift kayıt kontrolünden geçirebilir ve mükerrer kayıtları kolaylıkla ayırabilirsiniz.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetKontak yönetimi çözümümüz her sektörden her büyüklükte firmaya kolaylıkla uyarlanabilen ölçeklenebilir, özelleştirilebilir, kapsamlı ve hazır bir çözümdür. 3 kullanıcıdan 10.000+ kullanıcıya kadar bir çok farklı sektörden müşterimiz kontak yönetim çözümünü şu an kullanmaktadır.
ERM Kontak Yönetimi çözümü, ERM CRM programının Temel CRM çözümü altında yer almaktadır. Müşterilerin en çok tercih ettiği son derece güçlü bir yönetim aracıdır. ERM kontak yönetim çözümünü popüler yapan temel fonksiyonlar şunlardır:
ERM CRM programımız 20+ yıllık bir süreçte farklı büyüklükteki ve sektörlerdeki firmaların gerçek sorunlarını çözerek altyapısını ve güvenliğini güçlendirmiş kapsamlı ve hazır çözümler platformudur. Sisteme giriş aşamasındaki güvenlik kontrolleri ve CRM programı içindeki verilere erişimin yetkilendirilmesine kadar bir çok fonksiyon içermektedir. Bunun yanında son derece güçlü müşteri tekilliği sihirbazımız ile mükerrer müşteri girişleri toplu veya tekli girişlerde tespit edilmektedir. Ayrıca, müşteri veri girişlerinde alan tipine göre kontroller yapılarak veri kalitesi iyileştirilmektedir.
ERM Kontak Yönetimi, 20+ yıllık tecrübeyle oluşturulmuş kapsamlı ve hazır bir çözümdür. Şirketinizin ihtiyaçlarına özel olarak özelleştirebilirsiniz. Kontak yönetim çözümünü uygulamaya almak taşınacak verilerin karmaşıklığı ve müşteri kartlarında yaratılacak yeni alanların sayısı ve niteliğine göre değişkenlik arz eder. Bununla birlikte, müşteri verileriniz sade ise ve çalışmalarınız hazır ise çok hızlı bir şekilde birkaç günlük bir uyarlama çalışmasıyla kontak yönetim çözümümüzü hızlıca kullanmaya başlayabilirsiniz.
Kontak yönetimi, müşteriler ve potansiyel müşterilerle olan ilişkileri yönetmek için kullanılan bir süreçtir. İşletmeler bu süreci temelde müşteri verilerini ve iletişim bilgilerini düzenli ve etkili bir şekilde yöneterek yapar. Kontak yönetimi, CRM programlarının en temel ve merkezi fonksiyonudur. CRM yazılımı içindeki diğer tüm modüller ve çözümler kontak yönetimi altyapısını kullanmak zorundadır.
CRM, müşteri ilişkilerinin güçlendirilmesi, satışların artırılması ve müşteri memnuniyetinin sağlanması için önemli bir araçtır. Kontak yönetimi, müşterilerle olan tüm etkileşimleri ve iletişimi izleyerek, müşteri bilgilerini güncel tutmayı, potansiyel müşterileri belirlemeyi ve müşteri taleplerine hızlı ve etkili şekilde yanıt vermeyi amaçlar. Bu süreç, müşteri deneyimini iyileştirirken, şirketin müşteri tabanını genişletme ve sadık müşteri ilişkileri kurma stratejilerini destekler.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı