Ürün kataloğuna yeni bir ürün ekleme veya mevcut bir ürünün bilgilerini güncelleme şirketlerde sık yapılan işlemler olmakla beraber genelde iyi yönetilen bir süreç değildir. Ürün Katalog Yönetimi çözümümüz ile yeni ürün ekleme veya güncelleme işlemlerinde farklı birimlerin katılımlarını sürece dahil edin. Eksik, hatalı, mükerrer, satıştan kaldırılmış ürünlerin ürün kataloğunuzda yer almasına son verin.
ERM CRM platformumuz Türkiye’de SAP, Logo Tiger, Netsis, Mikro, IFS gibi yaygın kullanılan ERP sistemleriyle çift yönlü hazır ve güçlü entegrasyonlara sahiptir. Ayrıca, ürün ağaç altyapısı son derece gelişmiş olup konfigürasyon esnekliği yüksektir. Bu sayede ürün kataloğunuzu ERM CRM içinde tek bir yerden yönetip ERP, e-ticaret gibi çok kanallı uygulamalarınıza kolaylıkla entegre edebilirsiniz. %100 fiyat teklifi ve sipariş doğruluğunu garanti eden veri kuralları tanımlayabilirsiniz. Yeni ürün kombinasyonları tasarlayıp esnek teklifler oluşturup hızlıca satışa sunabilirsiniz.
Ürün kataloğuna yeni stok kartı tanımlama veya var olan bir stok kartını güncelleme, muhasebe, üretim, satış, pazarlama, satın alma gibi birden fazla departmanı ilgilendiren komplike bir süreçtir. Bu süreç bir disiplin içinde tek bir platform üzerinden yönetilmeli her birim kendisi ile ilgili verileri eklemeli, doğruluğunu kontrol etmeli ve sürecin ilerlemesi için onay vermelidir. İşte Ürün Katalog Yönetimi çözümümüzle, ürün kategorilerinize özel iş akışları oluşturarak bu süreci tüm şirket genelinde standart hale getirip uçtan uca etkili bir şekilde yönetin. Ürün katalog bilgilerinizin doğru, tutarlı ve ilgili olmasını ve tüm kullanıcılar için tüm kanallarda, her zaman, tek bir tıklamayla kolayca erişilebilir olmasını sağlayın.
Çoğu şirkette, birden fazla kişi, yeterli kontroller olmadan ürün stok kartı oluşturabilmektedir. Bir süre sonra ürün kataloğu eksik, hatalı veri içeren, mükerrer, üretimden kalkmış ancak aktif gözüken, güncel olmayan birçok stok kartlarıyla dolmaktadır. Ürün katalog yönetimi çözümümüz ile stok kartı açma ve güncelleme operasyonlarında farklı birimlerin katılımlarını sağlayan iş akışları ve onay aşamaları tasarlayın, mükerrer kayıt kontrollerini aktif hale getirin, böylece ürün kataloglarınızın temiz, kaliteli ve güncel olmasını sağlayın.
Özellikle enflasyonist ekonomik koşullarda ürün fiyat geçişlerini yönetmek ticari kayıpları, suiistimalleri ve ihtilafları önlemek adına son derece kritiktir. Ürün Katalog yönetimimizle fiyat geçişleri için kurallara bağlı iş akışları oluşturun, hızlı ve doğru bir şekilde fiyat güncellemelerinizi yapın. Güncellenen ürün fiyatlarınızı tüm satış kanallarınızda gerçek zamanlı olarak aktif hale getirin.
Ürün karmaşasına son verin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetÜrün katalog yönetimi, bir işletmenin ürün verilerini merkezi bir dijital katalog halinde düzenleme, oluşturma ve bakımının yapma sürecidir. Bilgi doğruluğunun tüm satış kanallarında mevcut olmasını sağlamak için açıklamalar, resimler, fiyatlar ve diğer ayrıntılar gibi içeriklerin oluşturulmasını, düzenlenmesini, güncellenmesini ve yayınlanmasını içerir.
Stok kodu ve stok adı belli bir standarda göre oluşturulmalı, sınıflandırmalar doğru bir şekilde yapılmalı, gerekiyorsa ürünün teknik özellikleri ve farklı dillerdeki açıklamaları yazılmalı, fiyat ve maliyet bilgileri girilmelidir. Duruma göre paket ölçüleri, paket miktarları, ağırlıkları vs. gibi detay bilgileri girilmelidir. Yasal zorunluluk gereği yer alması gereken içerikler mutlaka dahil edilmelidir. Verilerin eksiksiz, doğru, güncel ve tutarlı olması son derece önemlidir. Bu bilgileri bazen birden fazla kişi sağlayabileceği için, buna uygun bir iş akışı oluşturulmalı ve son olarak bir kontrol ve onaydan geçirildikten sonra stok kartı aktif hale getirilmelidir. Tüm bunlara ek olarak tüm bu işlemler tek bir uygulama üzerinden yapılmalıdır. Ana verilerin birden fazla uygulama üzerinde güncellenmesi veri tutarsızlığına neden olacaktır.
Çözümümüz ürün çeşitliliği fazla olan, fiyat güncellemeleri dinamik olan, stok ve envanter yönetimi sofistike olan, saha satış promosyon kampanyaları sık olan, e-ticaret işiyle uğraşan, mağazalara, şubelere ve bayi dağıtım ağlarına sahip olan şirketler için idealdir. Bununla birlikte ürün ağaç yapısını CRM içinde yönetmek isteyen her şirket için uygundur.
Çözümümüz hazır olup şirketinizin ürün ağaç yapısına göre hızlıca uyarlanıp konfigüre edilebilir. Şirketinize özel iş akışı ve onay mekanizmalarının oluşturulması için geliştirme uyarlaması gerekir. Mevcut ürünleriniz ERP sisteminiz veya toplu excel ile ERM CRM içine kolaylıkla çekilebilir.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı