Microsoft Ofis uygulamaları, iş dünyasının vazgeçilmez bir parçasıdır. Kullanıcılara sağladıkları kolaylıklar ve iş verimliliğini artırma potansiyeli, onları işletmeler için vazgeçilmez kılmaktadır. ERM CRM, Microsoft Ofis uygulamalarının gücünü iş süreçlerinize entegre ederek, her iki uygulamanın gücüne güç katar.
ERM CRM ile, Microsoft Ofisin Outlook ve Takvim uygulamalarını tek bir platformdan yönetebilirsiniz. Bu, işinizi daha hızlı ve kolay bir şekilde yapmanızı, zamandan tasarruf etmenizi ve iletişim kalitenizi artırmanızı sağlar.
İletişim süreçlerinizi optimize edin.
İletişim yönetiminizi Microsoft Ofis araçlarıyla güçlendirin.
ERM CRM platformunun, hazır ve iki yönlü entegrasyonu sayesinde Microsoft Ofisin Outlook ve Takvim uygulamalarına hızlıca entegre olun ve güncel verilere her yerden tek tıkla erişin. Her türlü verinizi Excele aktarın ve Excelden toplu olarak ERM CRM’e yükleyin. ERM CRM ile Microsoft uygulamalarının güçlerini birleştirin ve kusursuz bir sinerji yaratın.
ERM CRM’in web tabanlı yapısı ve mobil uygulaması ile tüm Outlook e-posta yazışmalarınıza tek bir yerden 7/24 erişin. Uygulamalar arasında geçiş yapmadan tüm mesajlarınızı ERM CRM içinden yanıtlayın. Hiçbir önemli mesajınızı kaçırmayın. Tüm kurumsal e-posta yazışmalarınızı merkezi bir veri tabanına kaydedin, yedekleyin ve güvenle koruyun.
Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformuna entegre ederek tek bir yerden etkili izleme, kolay erişme, müşteri kartları ve tüm CRM fonksiyonlarıyla ilişkilendirme avantajlarından yararlanın.
Outlook Takvim entegrasyonu ile iş planlarınızı ve toplantılarınızı ERM CRM ile kolayca uyumlu hale getirin. Toplantılar, randevular, etkinlikler ve görevler gibi önemli bilgilere hızlı erişim sağlayın. ERM CRM’de yaptığınız tüm planlamaları Outlook Takvime taşıyın. Bu entegrasyon sayesinde satış ekipleriniz, hareket halindeyken bile randevuları ve etkinlikleri takip edebilir, anlık hatırlatmalarla hiçbir şeyi kaçırmazlar. Ayrıca ileri tarihli toplantıları ve etkinlikleri gözden kaçırmayarak çifte rezervasyon riskini en aza indirirler.
ERM CRM içinden görüntülü arama aktivitesi oluşturun. Bir toplantı planlayın ve Microsoft Teams bağlantısı ekleyin. Böylece iş arkadaşlarınızla, müşterilerinizle çevrim içi konuşun. Müşterilerle olan etkileşimlerinizi kolaylaştırın ve ekip iş birliklerinizi zenginleştirin. Teknolojiyi kullanarak iletişim gücünüzü artırın.
ERM CRM ve Excel'in güçlü entegrasyonu sayesinde veri transferi artık çok daha kolay ve hızlı. Excel'de tuttuğunuz müşteri bilgileri, stok verileri, siparişler veya diğer verileri ERM CRM'e topluca yükleyin. Benzer şekilde, ERM CRM'den Excel'e tek tuşla her türlü verinizi kolaylıkla aktarın. Veri transferiyle vakit kaybetmeyin. Verilerinizin güncelliğini ve doğruluğunu sağlayın. Her iki uygulamanın güçlerini ve yeteneklerini birleştirin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetOutlook E-Posta, Outlook Takvim, Excel, Microsoft Teams uygulamalarıyla entegredir.
Microsoft Ofis entegrasyonu, CRM sisteminizi daha güçlü ve verimli hale getirir. Microsoft Ofis uygulamaları, CRM çözümlerimizi genişleterek işinizi daha etkili bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. E-posta entegrasyonu ile müşteri iletişimlerinizi daha etkili bir şekilde takip edebilir, takvim ile randevu ve toplantılarınızı kolayca planlayabilir, Microsoft Teams ile görüntülü görüşme aktiviteleri düzenleyebilirsiniz. Excel ile veri aktarımını iki yönlü olarak gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede iş süreçlerinizi optimize eder ve iletişim verimliliğinizi güçlendirirsiniz.
Evet. İki yönlü güncel ve otomatik veri akışı sağlar.
Hayır. CRM entegrasyonumuz hazırdır. Hızlı konfigürasyon ve hesap ayarları yaparak hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı