Nakit akışınızı güçlendirmek ve işletmenizi sürdürülebilir kılmak için alacak tahsilatında çözüm odaklı bir yaklaşım gerekiyor. Tahsilat Yönetimi çözümümüzle muhasebe programınızla entegre bir şekilde alacaklarınızın tahsil sürecini tek bir platformdan yönetin. Sürecin performansını ve ilerlemesini Dashbord ekranlarından anlık izleyin ve raporların gücünden yararlanın. Alacaklarınız gecikmesin.
ERM CRM platformunun hazır ERP entegrasyonları veya size özel geliştireceğimiz ERP entegrasyonu (muhasebe yazılımlarıyla entegrasyon) sayesinde veya bir excel belgesinden toplu yükleyerek alacaklarınızın listesini ERM CRM içinde oluşturun. Alacaklarınızı müşteri, tutar, ödeme vadesi, gecikme süresi (varsa) bazında toplu olarak görün ve izleyin.
ERM CRM’deki alacak listelerinizden toplu olarak veya tek tek, bir kullanıcıya veya dilediğiniz kullanıcılara otomatik görevlendirmeler oluşturun. Tahsilat sorumluları her bir alacak takip görevi için telefon, e-posta, mutabakat vb. aktiviteleri kaydetsin. Müşterinin ödeme taahhütlerini ve ödeme vadelerini ERM CRM’e girsin. Gelişmeleri ve kanaatlerini not etsin. İhtiyaç halinde ERM CRM’de ödeme planları oluştursun. Alacakların tahsil edilme potansiyelini sınıflandırsın. Alacaklarınızın tahsilini bir plan ve disiplin içinde yönetin.
Müşterilerinize SMS veya eposta ile ödeme linki gönderin. Güvenli ve hızlı bir şekilde kredi kartlarıyla müşterilerinizden alacaklarınızı tahsil edin.
Nakit akışınızı güçlendirin.
Manuel takipleri ve hatırlatmaları bırakın süreç otomasyon sihirbazımız yapsın. Siz sadece bildirim ve hatırlatma kurallarını belirleyin. Kritik tarihleri ve tutarları sisteme girin. Gerisini sistem halletsin. Zamandan ve emekten tasarruf edin.
Müşterilerinizden alacağınızı tahsil etmek için yaptığınız tüm aktiviteleri, otomatik hatırlatma işlemlerini, ödeme planlarını, müşteri taahhütlerini ve taahhütlerine bağlı kalma düzeylerini müşteri tarihçe kayıtlarından takip edin. Müşterilerinizin borç ödeme alışkanlıklarını ve döngüsünü kolayca izleyin.
Dashboard ekranınızda, tahsilat performansını ve ilerlemeleri anlık olarak izleyin. Raporlama araçlarımız sayesinde tahsilat sürecinizi detaylı analizi edin. Özelleştirilebilir raporlarla, müşteri bakiye borçlarına odaklanarak işletmenizin finansal sağlığını daha iyi anlayın. Tahsilat stratejilerinizi belirlerken elde ettiğiniz verilerle destekli kararlar alın, sürekli iyileştirmeler için temel bilgiler elde edinin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetTahsilat veya alacak yönetimi, bir işletmenin satış sonrası müşterilerinden alacaklı olduğu miktarı zamanında planlı bir şekilde tahsil etme sürecini ifade eder. Bu süreç, işletmelerin müşterilerinden tahsil edilmesi gereken alacakları izlemelerini, yönetmelerini ve tahsilat süreçlerini optimize etmelerini sağlar.
Tahsilat yönetiminin temel amacı, işletmelerin likiditesini artırmak, nakit akışını düzenlemek ve finansal istikrarlarını korumaktır. Bu süreç, müşterilere yapılan satışların karşılığında beklenen ödemelerin zamanında ve eksiksiz olarak alınmasını sağlamayı ve sürdürülebilir büyümeyi hedefler.
Tahsilat yönetimi genellikle aşağıdaki unsurları içerir:
Tahsilat veya alacak yönetimi çözümümüzün şirketlere temel faydaları şunlardır:
Hazır ERP entegrasyonlarımızdan birini (Logo, Netsis, Mikro, Uyumsoft, IFS, ETA vb.) kullanıyorsanız tahsilat yönetimi çözümümüzü hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. Bunların dışında bir muhasebe yazılımı kullanıyorsanız bir uyarlama entegrasyonu yapmamız gerekir veya excel üzerinden alacak listelerini yükleyerek çözümümüzü kullanabilirsiniz.
Tahsilat yönetimi çözümümüz temel bir CRM uygulamasıdır. Hemen hemen her şirketin vadesi gelmemiş alacağı vardır. Tahsilat süreci olan her şirket için çözümümüz uygundur. Bunun yanında müşteri sayısı fazla, alacak döngüleri yoğun ve tahsilat sorunu belirgin olan firmalar için çözümümüz temel bir ihtiyaçtır.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı