Şirketlerde satın alma süreçleri farklı birimlerin iş birliğini gerektiren çok aşamalı, finansal sonuçları olan ve uzun süren operasyonlardır. Satın alma talep yönetimi çözümümüzle satın alma süreçlerinizi dijitalleştirin ve standardize edin. Süreçlerinizi optimize ederek şeffaf ve izlenebilir hale getirin.
Şirket içi satın alma taleplerini ve onaylarını artık e-posta üzerinden ve basılı kağıtlar üzerinden takip etmeye son verin. Her tülü satın alma talepleriniz için (malzeme, hammadde, demirbaş, sarf malzemeleri, teknolojik ürünler, her türlü hizmet vb.) ERM CRM içinde kayıt oluşturun, yönetici onayına gönderin ve satın alma sorumlusuna sevk edin. Dilerseniz satın alınacak ürüne ve hizmete göre farklı onay süreçleri işletin. Tüm onay ve yazışma işlemlerini tek bir yerde kayıt altına alın ve tek bir tarihçede takip edin.
Satın alma talebinin oluşturulmasından ürün - hizmetin teslim alınması ve ödeme onayının verilmesine kadar geçen tüm aşamaları merkezi bir platformdan tüm şirketiniz genelinde aynı kurallar içinde yönetin. Dashboard ekranlardan izleyin. Böylece sürecin ilerleyişini ve olası aksaklıkları tüm ekip için kolaylıkla görünür kılın.
Bir satın alma talebinin onay, teklif, değerlendirme, sözleşme, sipariş ve teslim edilme aşamalarında ne kadar beklediğini raporlayın. Süreçte rol alan tüm sorumluların hız performansını ölçün. Teklif fiyatları ile pazarlık sonucu satın alınan nihai fiyatları karşılaştırın. Talebi açan birimlerden memnuniyet anketi yoluyla geri bildirimler toplayın. ERM CRM’in kapsamlı rapor ve analiz araçlarının yardımıyla satın alma sürecinizi optimize edin.
ERM CRM’in süreç takip otomasyonu, otomatik bildirim ve hatırlatma mesajları, özelleştirilebilen dashboard izleme ekranları yardımıyla manuel takiplerden kurtulun. Onay süreçlerini hızlandırın, tıkanan noktalara hızlıca müdahale edin. Satın alma süreçlerinizin verimliliğini artırın.
Talepten teslime, her adımı izleyin!
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetSatın alma talep yönetimi çözümü, bir işletmenin şirket içindeki satın alma süreçlerini daha verimli, şeffaf ve yönetilebilir hale getirmeyi amaçlayan bir sistem veya yazılımdır. Bu çözüm, işletmenin malzeme, hizmet veya diğer kaynakları satın alırken ortaya çıkan taleplerin oluşturulmasından başlayarak, onay süreçlerini, izleme, raporlama ve performans ölçümünü kapsar. Bu çözümler, işletmelerin talepleri toplamak, onaylamak, tedarikçilere iletmek, teklifleri değerlendirmek, siparişleri vermek ve siparişleri takip etmek gibi görevlerini kolaylaştırır.
Satın alma talep yönetimi çözümleri genel faydalarını şu şekilde özetleyebiliriz:
Süreç Standardizasyonu: Tüm satın alma talepleri aynı süreçlere tabi tutularak standartlaştırılır.
Şeffaflık ve İzlenebilirlik: Taleplerin durumu, aşamaları ve geçmişi kolayca takip edilir.
Onay Süreçlerinin Hızlanması: Elektronik ortamda yapılan işlemler, onay süreçlerini hızlandırır ve zaman kazandırır.
Maliyet ve Bütçe Kontrolü: Satın alma talepleri üzerinde yapılan izleme, bütçe yönetimi sağlar ve gereksiz satın almaları azaltarak maliyetleri düşürmeye yardımcı olur.
Performans Analizi: Sürecin performansı ölçülerek iyileştirme fırsatları ortaya konur.
Çözümümüz hazır olup, şirketlerin kendi özgü iş kurallarına göre kolaylıkla uyarlanabilir.
Her işletme faaliyetlerini yürütmek için satın alma operasyonları yürütür. Satın alma operasyonları uzun süren ve çok aşamadan geçen şirketler için çözümümüz temel bir ihtiyaçtır.
“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.
ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.
Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı