Satış ekiplerinin KPI (Key Performance Indicators – Anahtar Performans Göstergeleri) yönetimi, satış performansını optimize etmek ve genel iş stratejilerini desteklemek açısından kritik bir öneme sahiptir. Siz de KPI yönetimi çözümümüzle ERM CRM içinden satışçılarınıza ürün, kategori, ziyaret, gelir vb. kapsamlı ve dinamik hedefler tanımlayın. Hedef gerçekleşmelerini CRM içinden anlık takip edin, raporlayın ve analiz edin. Satış ekiplerinizin performansını 360 derece izleyin ve satışlarınızı geliştirin.
ERM CRM programı içinden tamamen firmanızın iş koşullarına özel olarak kapsamlı ve dinamik hedefler ve kurallar tanımlayın. Ürün, kategori, ziyaret, teklif, sözleşme, mevcut veya yeni müşteri bazında, satışçı ve bölgeler bazında ciro, tahsilat veya adet hedefleri girin. Dilerseniz hedefleri aylık, çeyrek, 6 aylık periyotlarda güncelleyerek hedef performans sisteminizi dinamik bir şekilde yönetin.
Tüm müşteri, fırsat, teklif, sözleşme ve sipariş işlemlerini ERM CRM içinden uçtan uca icra edebildiğiniz için fiilen gerçekleşen rakamları baz alarak anlık olarak önceden tanımlanan satış hedefleri ile fiili gerçekleşmeleri dashboard ekranları üzerinden ve özel raporlardan anlık ve detaylı takip edebilirsiniz. Bu sayede zamanında doğru aksiyonlar alarak satış hedeflerinize ulaşmayı kolaylaştırırsınız.
KPI yönetimi çözümümüz sayesinde satış ekiplerinizle haftalık ve aylık toplantılarınızda ERM CRM ekranları üzerinden konuşun. Ekiplerinizi verilerle yönetin ve onlara gerçek zamanlı geri bildirimler verin. ERM CRM’in kapsamlı analiz raporları ile hedeflerinizi gözden geçirin, gerekirse revize edin ve daha optimum hedefler belirleyin. Satış ekiplerinizin eğitim ve destek ihtiyaçlarını belirleyin, verimliliklerini ve odaklanmalarını artırın.
Satış hedeflerinizi dinamik yönetin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetSatış ekipleri için KPI (Key Performance Indicators – Anahtar Performans Göstergeleri) yönetimi, bir organizasyonun satış hedeflerine ulaşma sürecini ölçme ve iyileştirme stratejisidir. KPI yönetimi, yöneticilere stratejik bir rehberlik sunar ve organizasyonun genel başarı hedeflerine ulaşmasına yönelik sağlam bir temel oluşturur. Bu yönetim, belirlenen hedeflere ulaşmak adına satış performansını ölçer ve objektif göstergelerle değerlendirerek yönetmeyi içerir. Satış ekipleri için KPI’lar genellikle satış hacmi, müşteri kazanım oranları, müşteri memnuniyeti, gelir artışı, ziyaret hedefleri, satış dönüşüm oranları gibi kritik metrikleri içerir.
Satış için KPI (Anahtar Performans Göstergeleri) yönetimi, satış stratejilerini optimize etmek, güçlü ve zayıf yönleri belirlemek, eğitim ihtiyaçlarını saptamak ve genel satış süreçlerini sürekli iyileştirmek için kullanılır. Bu, satış ekiplerinin hedeflere odaklanmasını, veri odaklı kararlar almasını ve etkili bir şekilde performanslarını ölçmesini sağlar.
KPI’lar, müşteri memnuniyetini ölçerek satış süreçlerinin müşteri odaklı olmasını sağlar. Müşteri iletişimi ve dönüşüm oranlarını değerlendirerek satış süreçlerini optimize eder.
Dilediğiniz kapsamda ve türde satış hedeflerinizi ve kurallarını iş ihtiyaçlarınıza özel bir şekilde tanımlayabilir ve dinamik bir şekilde güncelleyebilirsiniz. Hedef gerçekleşmeleri için sadece ERM CRM içinde oluşan verileri değil, ERP ve diğer uygulamalarınızdan da veri çekebilirsiniz. Bu şekilde KPI yönetimi çözümümüzü merkezi bir hedef takip platformuna dönüştürebilirsiniz. Esneklik, kapsam derinliği, entegrasyon yeteneği ve bütünsel performans analiz araçları KPI yönetimi çözümümüzü şirketler ve satış birimleri için son derece cazip ve katma değerli kılmaktadır.
Satış ekiplerini ve bayilerini hedef ve performans bazlı yöneten şirketler için ideal bir çözümdür.
Altyapısı hazırdır. Özel bir kod yazmaya gerek yoktur. Sadece şirketlerin iş dinamiklerine özel olarak hedef tanımlama ekranının, hedef kural setlerinin, entegrasyon noktalarının, dashboard ve rapor sayfalarının uyarlanması gerekir.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı