Kolay izleme, detaylı inceleme, hızlı aksiyon!
ERM CRM’in izleme ekranlarıyla operasyon süreçlerinizi, CRM faaliyetlerinizi ve ana verilerinizi anlık takip edin. Kayıtlarınızın toplu listesine erişin ve onları kolaylıkla güncelleyin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetCRM programlarındaki izleme ekranları, kullanıcıların belirli işlemleri, müşterileri, fırsatları, aktiviteleri, ürünleri, çağrıları veya diğer kayıtları izlemek ve bunlarla ilgili bilgileri görmek için kullanılır. Bu ekranlar, kullanıcıların belirli bir grup kaydı liste şeklinde izlemesini ve üzerinde çalışmasını sağlar. Genelde liste ve detay mantığına göre çalışır. Yani sütunlarda belirli bir kaydın bazı bilgileri getirilir. Tüm kayda görmek için bağlantıya tıklanarak asıl ekrana yani detaya ulaşılır.
Kullanıcılar izleme ekranlarının sütunlarını ve filtreleme alanlarını ihtiyaçlarına göre özelleştirebilirler. Standart bir izleme listesinden diledikleri kadar varyant üretip aynı ekran içinden çağırabilirler. Ayrıca, fırsat, teklif, aktivite, çağrı kayıtları gibi temel izleme ekranlarının sağ bölümü müşteri paneli olarak konumlandırılmıştır. Bu panel sayesinde müşteri ile ilişkili tüm kayıtları özet bir şekilde sorgulayıp getirebilirler. Bu kullanım kolaylığı, öncelikli bilgilere hızla erişim özelliğiyle izleme ekranlarını harika sonuçlar yaratır.
Evet, mümkündür. Filtreleme sonuçlarına göre sorgusu getirilen kayıtları excele kolaylıkla aktarabilirsiniz.
ERM CRM içinden bir form yoluyla oluşturulan tüm kayıtları izleme ekranlarında listeleyip filtreleyebilirsiniz.
İzleme ekranları ve rapor ekranları, farklı kullanım senaryolarına ve ihtiyaçlara yönelik olarak tasarlanmıştır. İzleme ekranları, anlık bilgileri izlemek ve operasyonel süreçleri yönetmek için kullanılırken, rapor ekranları daha kapsamlı analiz ve raporlama ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır.
Bu farklara biraz daha detaylı bakalım:
Anlık Bilgi İzleme vs. Özet Raporlama: İzleme ekranları, genellikle kullanıcıların belirli bir zamanda güncel durumu görmelerine olanak tanır. Anlık olarak belirli kayıtları izleyebilirler. Rapor ekranları ise genellikle belirli bir dönem veya periyodik olarak toplanan verilerin özetini sunar. Bu, belirli bir zaman dilimindeki veya belirli bir kriter grubundaki performansı incelemek için kullanılır.
Esneklik ve Anlık Değişimler: İzleme ekranları, kullanıcının hızlıca değişen durumları izlemesine olanak tanır ve genellikle daha esnek ve dinamik bir yapıya sahiptir. Raporlar ise genellikle daha sabit ve belirli bir formata sahiptir, ancak genellikle derinlemesine analiz ve karar verme sürecine yardımcı olacak daha kapsamlı verilere odaklanır.
İşlevsellik ve Detay Seviyesi: İzleme ekranları genellikle belirli bir kayıt veya işlem seviyesinde detaylı bilgiler sunar. Örneğin, belirli bir müşterinin veya satış fırsatının durumunu izleyebilirler. Rapor ekranları ise genellikle birden fazla kaydın veya işlemin özet bilgilerini sunar ve genellikle karar verme sürecinde kullanılır.
Kullanım Amaçları: İzleme ekranları, günlük operasyonel faaliyetleri izlemek, hızlı kararlar almak ve anlık durumu görmek için kullanılırken, rapor ekranları daha genel analiz ve raporlama ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır. Raporlar genellikle yönetim raporları, performans izleme veya stratejik planlama gibi amaçlarla kullanılır.
CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.
ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı