İşinizde gecikmelere ve aksamalara son verin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetBildirim, bir olay veya durum gerçekleştiğinde otomatik olarak tetiklenen bir mesajdır. Hatırlatma ise, kullanıcıların önceden belirlenmiş bir zamanda bir görevi veya etkinliği tamamlamaları için uyarı gönderen bir mesajdır. Bu şekilde, bildirimler genellikle olayları duyurmak ve dikkat çekmek için kullanılırken, hatırlatmalar kullanıcıların belirli işleri zamanında hatırlamasına ve tamamlamasına yardımcı olmak için kullanılır.
CRM programlarında hatırlatma ve bildirim özelliği, kullanıcılara önemli iş veya etkinlikler hakkında bilgi vermek, zamanlama ve takip konusunda yardımcı olmak için kullanılır. Bu özellikler, yapılan işlemler için ilişkili tarafları bilgilendirmek, kullanıcıların unutmalarını önlemek ve önemli işleri zamanında tamamlamalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Özellikle randevular, iş ve görev takibi, geleceğe yönelik planlar, satış fırsatları, satış teklifleri, servis çağrılarının takibi, müşteri takipleri gibi zamanlaması kritik olan işler için yoğun kullanılır.
Hatırlatma ve bildirim özelliği, CRM programlarının en kullanışlı özelliklerinden biridir. Doğru şekilde kullanıldığında, bu özellik işlerin gelişimi hakkında tarafları bilgilendirme, işleri zamanında tamamlama, manuel takiplerden kurtulma, ekip işbirliğini geliştirme, kritik işlemlerin aksamasını önleme gibi faydalar sağlar.
Yetkilendirme kurallarına göre ERM CRM’de işlem bildirimlerinin hangi kullanıcılara gönderileceğini belirleyebilirsiniz. SMS ve e-posta ile bilgilendirme yanında ERM CRM’e logon olduğunuzda hatırlatma gününde hatırlatmalarınız size bir pop-up ekranda gösterilir. Ayrıca, tüm ekranlarda işlemlere hatırlatma eklemek ve eklenen hatırlatmaları izlemek çok kolaydır.
Evet. ERM CRM programında SMS veya e-posta yoluyla bildirim veya hatırlatma gönderebilirsiniz. Bunu ilgili işlem ekranlarından ayarlayabilirsiniz.
Süreç takip otomasyonunda iş süreçleri genelinde belli olaylar meydana geldiğinde veya gelmediğinde önceden tanımlanmış eylemler tetiklenir. Hatırlatma özelliğinde ise kullanıcı işlem bazlı bir hatırlatma notu girerek gelecekte bir bildirimin gönderilmesini organize eder.
CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.
ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı