İş süreçlerinizde sistem kontrollerinden yararlanın.
Süreç takip otomasyonu kural ve eylem tanımlama ekranını ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin. Tanımladığınız adımlar süreç içinde gerçek olduğunda otomatik olarak:
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetCRM programlarında süreç takip otomasyonu, iş süreci içinde tekrarlayan görevleri otomatikleştirmek ve iş akışlarını optimize etmek için kullanılan bir özelliktir. Bu özellik, belirli bir iş süreci için tanımlanmış adımların otomatik olarak izlenmesini ve yönetilmesini sağlar. Süreç takip otomasyonu genellikle bir dizi kural ve koşula dayalı olarak çalışır ve belirli bir süreçte hangi adımların gerçekleştirileceğini belirlemek için kullanılır.
Süreç takip otomasyonunda iş süreçleri genelinde belli olaylar meydana geldiğinde veya gelmediğinde önceden tanımlanmış eylemler tetiklenir. Hatırlatma özelliğinde ise kullanıcı işlem bazlı bir hatırlatma notu girerek gelecekte bir bildirimin gönderilmesini organize eder.
Süreç takip otomasyonunun kural ve eylem tanımlama ekranını kullanarak belirlediğiniz ekranlar ve iş süreçleri için tanımlama yapıyorsunuz. Örneklerle daha anlaşılır yapalım: Satış teklifi verdikten 3 gün sonra geçen teklifler için bildirim SMS’i gönder. Vadesine 1 gün kalan bir iş planı için sorumlularına hatırlatma e-postası gönder. Müşteri kartında şu alana şu değer seçildiğinde otomatik görev kaydı oluştur. 6 aydan fazla üzerinden zaman geçtiği halde açıklan satış fırsatlarını otomatik kapat.
Süreç takip otomasyonumuzun kural ve eylem tanımlama ekranı oldukça gelişmiştir. İhtiyaçlarınıza ve işinizin dinamiklerine özel olarak çok esnek kurallar ve tetiklenecek eylem adımları tanımlayabilirsiniz.
CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.
ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı