CRM programını WhatsApp ile entegre etmek, müşteri iletişimini kolaylaştırır ve işletmelerin daha hızlı yanıt vermesini sağlar. Siz de ERM CRM’in WhatsApp entegrasyonu ile müşteri yazışmalarınızı daha profesyonel ve kurumsal hale getirin. Hızlı çözümler üretin, destek operasyonlarınızı güçlendirin ve satış fırsatlarınızı artırın. ERM CRM’in hazır çözümleriyle WhatsApp’ın imkanlarını birleştirin.
WhatsApp’ın kolaylığını ERM CRM’in gücüyle birleştirin.
Hazır entegrasyonumuzla müşteri odaklı bir iletişim sergileyin.
Whatsapp işletme hesabınızı web siteniz ve sosyal medya hesaplarınızda aktif hale getirerek müşterilerinizden sipariş alın. WhatsApp üzerinden müşterilerinize satış teklifleri gönderin, kampanya ve promosyon duyuruları yapın. Tüm bu WhatsApp etkileşimlerini ERM CRM’le senkronize yürütün.
Çalışanlarınız ile müşterileriniz arasındaki WhatsApp etkileşimleri özel kalmasın, silinmesin. ERM CRM müşteri panelinde tüm etkileşim tarihçesini saklayın. Müşteriyle olan iletişimin gelişim aşamalarını izleyin. Çalışanlarınızın müşterilerle yaptığı tüm iletişimin kalitesini kontrol edin ve geliştirin.
ERM CRM içinden müşterinizle WhatsApp iletişimini tetikleyin. Müşterinin gönderdiği bir mesaj üzerinden içeriğe göre çağrı, satış fırsatı, satış teklifi, satış siparişi, lead ve müşteri kayıtları açın. WhatsApp mesajları ile ERM CRM fonksiyonlarını ilişkilendirin.
Destek operasyonlarınızı ve müşteri hizmetlerinizi yönetirken WhatsApp iletişim mecrasının kolaylığından ve hızlı iletişim imkanlarından yararlanın. Destek ekiplerinizin iş yükünü, performansını, iletişim kalitesini optimize edin. ERM CRM’in tüm özelliklerini WhatsApp iletişimiyle entegre kullanın.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetCRM programlarında WhatsApp entegrasyonu, müşterilerinizle WhatsApp üzerinden iletişim kurmanızı ve bu iletişimi CRM programınızla senkronize etmenizi sağlar.
Bu entegrasyon sayesinde:
Özetle, bu entegrasyon ile müşteri memnuniyetini artırır, iletişimini kolaylaştırır ve satışlarınızı büyütebilirsiniz.
Avantajları:
Dezavantajları:
ERM olarak Whatsapp entegrasyonunda 3. taraf tedarikçilerle çalışıyoruz. Size önerdiğimiz bir tedarikçi ile paket ve fiyat konusunda anlaşıp sözleşme imzalıyorsunuz. İşletmenize tahsis edilen hesap giriş bilgilerini bize ilettikten sonra biz hazır entegrasyonu sizin kullanımınıza açıyoruz. Bu yönüyle WhatsApp entegrasyonunun e-posta ve SMS entegrasyonundan bir farkı bulunmuyor. E-posta ve SMS entegrasyonlarında da siz asıl hizmeti üçüncü taraf tedarikçi firmalardan alıyorsunuz.
ERM CRM içinde bulunan WhatsApp widgeti üzerinden 3. Taraf tedarikçinin WhatsApp yönetim paneline bağlanarak panel üzerinden tüm operasyonlarınızı yönetiyorsunuz.
Evet. ERM CRM içinden müşterinizle bir WhatsApp etkileşimini tetikleyebilirsiniz. Aynı şekilde gelen ve giden tüm Whatsapp yazışmalarını ve ekli dosyaları ERM CRM içinden takip edebilirsiniz. Bununla birlikte operasyonun asıl yürütüldüğü ortam 3. taraf tedarikçimizin özel olarak geliştirdiği WhatsApp portalidir.
Evet. 3. taraf tedarikçimizden ihtiyacınıza uygun paketi aylık bazda kiralama yoluyla satın alıyor ve ödemeyi tedarikçimize yapıyorsunuz. Bize entegrasyondan dolayı ilave bir ücret ödemiyorsunuz.
Müşterileriyle WhatsApp üzerinden yoğun bir şekilde iletişim kuran bunun için ekipleri olan şirketler için uygundur. Böyle özel bir ekibiniz yok ise fiyat- kazanç oranı fizbl olmayabilir.
WhatsApp entegrasyonumuzun en popüler yönü potansiyel ve aktif müşterilerinizle olan her türlü iletişiminizin CRM platformunda da saklı tutulması ve kullanıcı ile müşteri arasında kalan bir sohbet olmamasıdır. Özetle çalışanlarınızın müşterilerinizle olan iletişiminin kurumsallaşması, kalıcı hale gelmesi, geriye dönük izlenebilmesi ve analiz edilebilmesidir.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı