Google ile Entegrasyon

İletişimi kolaylaştırır.
Home » CRM Programı Çözümleri » Entegrasyonlar » Google İle Entegrasyon

Google ile Entegrasyon Çözümü

Google uygulamalarının dünya genelinde gücü, yaygınlığı, kullanıcılara sağladığı kolaylıklar ve iş dünyasında oynadığı kritik rol her geçen gün daha da artıyor. Bu güçlü araçları kullanmak, iş süreçlerinizi optimize etmek ve daha verimli hale getirmek için önemli bir adım. İşte tam da bu noktada, Google uygulamalarının bu gücünü CRM sistemimizle birleştirdik. Artık e-posta, takvim, Drive, Meet ve Haritalar gibi Google uygulamalarını ERM CRM ile entegre kullanarak bütünleşik ve güncel bir çalışma ortamı oluşturabilir ve iş hayatınızı daha etkin planlayıp yönetebilirsiniz.

erm-crm-programi
mobil-crm-uygulamalar
GOOGLE İLE ENTEGRASYON ÇÖZÜMÜYLE

İletişim verimliliğinizi artırın.

Google ile Entegrasyonun

Fark Yaratan Faydaları

İletişim yönetiminizi Google araçlarıyla güçlendirin.

Graphics
01
Hazır Google entegrasyonun sinerjisini keşfedin.

ERM CRM platformunun, hazır ve iki yönlü entegrasyonu sayesinde Google Workspace’in Gmail, Takvim, Haritalar, Drive ve Meet uygulamalarına hızlıca entegre olun ve güncel verilere her yerden tek tıkla erişin. ERM CRM ile Google uygulamaların güçlerini birleştirin ve kusursuz bir sinerji yaratın.

02
Gmail entegrasyonu ile mesajlarınızı tek bir yerden yönetin.

ERM CRM’in web tabanlı yapısı ve mobil uygulaması ile tüm Gmail e-posta yazışmalarınıza tek bir yerden 7/24 erişin ve yönetin. Uygulamalar arasında geçiş yapmadan tüm mesajlarınızı ERM CRM içinden yanıtlayın. Hiçbir önemli mesajınızı kaçırmayın.

Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformuna entegre ederek tek bir yerden etkili izleme, kolay erişme, müşteri kartları ve tüm CRM fonksiyonlarıyla ilişkilendirme avantajlarından yararlanın.

03
Google Takvim entegrasyonuyla hiçbir randevuyu ve toplantıyı kaçırmayın.

Google Takvim entegrasyonu, kolaylıkla tüm etkinliklerinizi ve planlarınızı iki uygulama arasında senkronize edin. Toplantılar, randevular, etkinlikler ve görevler hakkında güncel bilgiler edinin. ERM CRM ve Google Takvimin imkanlarından aynı anda yararlanın. Anlık bilgilendirme ve otomatik hatırlatmalarla hiçbir randevuyu ve toplantıyı kaçırmayın. Satış ekipleriniz, sahadayken bile günlerini planlamak için yaklaşan etkinlikleri kolayca görüntülesin ve güncelleyebilsin. İleri tarihli toplantılarınızı, etkinlikleri ve aramaları takip ederek çifte rezervasyonu önleyin.

04
Google Meet ile toplantılar planlayın.

ERM CRM içinden görüntülü arama aktivitesi oluşturun. Toplantı planlayın ve Google Meet bağlantısı ekleyin. Böylece iş arkadaşlarınızla, müşterilerinizle veya potansiyel müşterilerle çevrim içi konuşun. Müşterilerle olan etkileşimlerinizi kolaylaştırın ve ekip iş birliklerinizi zenginleştirin.

security logo
05
Google Drive ile belgelerinizi koruyun ve kolayca paylaşın.

Google Drive, ERM CRM içindeki tüm bu belgeleri ekleyebileceğiniz, yönetebileceğiniz ve bunlar üzerinde ortak çalışma yapabileceğiniz ERM Doküman Yönetimi çözümü ile entegre çalışır. Bu çift yönlü entegrasyon sayesinde bir dokümanı tek bir yerde kaydetmeniz yeterli olur ve ERM CRM üzerinden uygulamalar arasında geçiş yapmadan tüm belgelerinize hızlıca erişebilirsiniz. Google Drive’daki dosyalarınızı ERM CRM çözümlerine tek tıkla bağlayabilir ve bağlantı adreslerini üçüncü taraf kişilerle güvenle paylaşabilirsiniz. Ayrıca tüm belgelerinizi çift yönlü yedeklenin rahatlığını yaşarsınız.

Time Tracking Graphics
06
Google Haritalar ile adresleri etkili yönetin.

Google Haritalar entegrasyonu ile harita üzerinde müşteri adaylarını, kişileri veya şirketleri adresleriyle birlikte konumlandırın. Haritada üzerinden arama yapmanızı kolaylaştırın. Haritanın görsel gücünden ve hızlı analiz yapma kolaylığından yararlanın. Etkili rota planlama ve ziyaret gerçekleştirme, belirli bölgelerde yoğunlaşan pazarlama ve satış fırsatlarını anlama, yakındaki şubeleri ve mağazaları bulma, adres ve konum bilgilerini hızlıca güncelleme gibi fonksiyonlardan faydalanın.

Kurumsal yazışmalarınızı etkili yönetin

Kurumsal E-Posta Yönetimi Çözümüyle

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

Google ile Entegrasyon

Gmail, Google Takvim, Google Drive, Google Haritalar, Google Meet uygulamalarıyla entegredir.

Google entegrasyonu, CRM sisteminizi daha güçlü ve verimli hale getirir. Google uygulamaları, CRM çözümlerinizin işlevselliğini genişleterek, işinizi daha verimli ve üretken bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. E-posta entegrasyonu ile müşteri iletişimlerinizi daha etkili bir şekilde takip edebilir, takvim ile randevu ve toplantılarınızı kolayca planlayabilir, Drive ile belgelerinizi güvenli bir şekilde depolayabilir ve Haritalar ile lokasyonları ve adresleri daha verimli bir şekilde düzenleyebilirsiniz.

Evet. İki yönlü güncel ve otomatik veri akışı sağlar.

Hayır. Entegrasyonumuz hazırdır. Hızlı konfigürasyon ve hesap ayarları yaparak hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

 

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator