IFS İle Entegrasyon

Yaygın ERP ve Muhasebe Yazılımları ile Tam Entegrasyon
Home » CRM Programı Çözümleri » Entegrasyonlar » IFS İle Entegrasyon

IFS ile Entegrasyon Çözümü

Kendi başlarına yüksek katma değer sunan CRM ve ERP yazılımları, başarılı bir şekilde entegre edilebilirlerse harika iş sonuçları yaratırlar. Türkiye’nin köklü CRM çözümü ERM CRM, dünya genelinde 50’den fazla ülkede yaygın olarak kullanılan ERP yazılımı IFS ile entegre çalıştığından, işinizi büyütmek ve operasyon verimliliğinizi artırmak için gereken araçları size sunar.

erm-crm-programi
mobil-crm-uygulamalar
IFS İLE ENTEGRASYON ÇÖZÜMÜYLE

Uygulamalarınızı güçlendirin.

IFS ile Entegrasyonun

Benzersiz Avantajları

Hazır entegrasyon motorumuzla teknolojik uygulamalarınızın iş birliğini güçlendirin.

Graphics
01
Hazır entegrasyonun gücünü keşfedin.

ERM CRM'in hazır ve uyarlanması hızlı pre-konfigüre altyapısı sayesinde IFS uygulamanızı ERM CRM platformuna kod yazmadan 1 günden daha kısa bir sürede kolayca entegre edebilirsiniz. Bu hızlı ve sorunsuz entegrasyon, şirketiniz için büyük faydalar sağlayarak iş verimliliğinizi artırır, iş süreçlerinizi optimize eder.

API working graphics
02
Çift yönlü entegrasyon ile bilgileriniz güncel ve tutarlı kalsın.

IFS ile ERM CRM arasındaki mükemmel entegrasyon, verilerin akışını her iki yönlü, gerçek zamanlı ve otomatik olarak yönetir. IFS'den ERM CRM'e müşteri bilgileri, stok kartları, fiyat listeleri, cari hesap bilgileri anlık aktarılırken; ERM CRM'den IFS'ye sipariş bilgileri gerçek zamanlı olarak iletilir. Bu şekilde, her iki uygulamada veri tutarlılığı ve güncelliği kesintisiz olarak korunur. İşletmeniz daha hızlı ve verimli çalışır.

03
Çalışanlarınızın iş performansını güçlendirin.

ERM CRM ve IFS yazılımları arasında çift yönlü, gerçek zamanlı, hazır ve tam entegrasyon sağlandığında, kullanıcılar bu iki uygulamayı kolayca ve istekle kullanabilirler. Bu, çalışanlarınızın daha verimli olmasını, işe daha bağlı olmalarını ve iş performanslarının artmasını destekler.

04
İş verilerinizi tek bir yerden hızlı ve kolay yönetin.

Entegre bir sistem, iş verilerinize hızlı ve kolay erişim sağlayarak daha etkili ve uçtan uca yönetim fırsatları sunar. Bu entegrasyon, müşteri hizmetlerinizi geliştirirken aynı zamanda veri tabanlı karar alma sürecinizi önemli ölçüde iyileştirir. Bu sayede işletmeniz daha verimli çalışır ve rekabet avantajı elde eder.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

IFS ile Entegrasyon

Entegrasyon çözümümüz hazırdır. Herhangi bir kod yazmadan 1 günden daha az bir süre içinde entegrasyonu tamamlayabilir sonrasında hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

ERM CRM ile IFS arasında çift yönlü, gerçek zamanlı ve ihtiyaç duyulduğunda tüm verilerin paylaşımını içeren eksiksiz bir entegrasyonu size sağlıyoruz.

Her türlü veri türü çift yönlü olarak iki uygulama arasında aktarılabilir ve güncellenebilir. Örneğin, müşteri, ürün, fiyat, malzeme, cihaz, cari ekstreler, sipariş, fatura, ödeme, tahsilat bilgileri ve her türlü liste çift yönlü aktarılabilir. Anlık cari hesap, stok, bakiye, risk bilgilerine bakılabilir. Gerçek zamanlı raporlama ve analizler yapılabilir.

Evet entegrasyon çözümümüz yüksek performansla müşterilerimize değer katmaktadır.

 

Veri tutarsızlıkları giderilir ve işletme verileri bütünlüğünü korur. Manuel veri aktarımları sona erer, bu da zaman ve işgücü tasarrufu sağlar. İş süreçleri hızlanır ve optimize edilir, bu da iş verimliliğini artırır. Operasyonel ve ticari riskler azalırken, raporlama ve karar verme gücü artar. Müşteri hizmetlerinde iletişim kalitesi yükselir ve tamamlayıcı teknolojik uygulamaların faydaları katlanır. Kullanıcı güveni ve motivasyonu artar, çalışanlar daha mutlu ve daha üretken hale gelir. Özetle, bu iki güçlü ve kapsamlı uygulamanın entegrasyonu işletmelere büyük kazançlar sağlar.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator