Telefon santrallerini CRM programına entegre etmek telefon aramalarına farklı bir değer katar. Bulut santralinizi veya Çağrı Merkezi yazılımınızı ERM CRM’in hazır altyapısına bağlayın, sizi arayan müşterilerinizi ismiyle karşılamaya başlayın. Aramaları CRM veri tabanınızla senkronize ederek, müşterilerinize daha kişiselleştirilmiş iletişim deneyimi ve profesyonelliği yaşatın.
Telefon aramaları çok kolay ve çok özel.
Hazır entegrasyonumuzla müşterilerinizi etkileyin.
Kayıtlı müşterileriniz şirket santralini aradıklarında onları isimleriyle karşılayın. Müşteri temsilciniz müşterinize ismiyle hitap ederek görüşmeye başlasın. Müşterilerinize etkileyici otomatik karşılama SMS’leri gönderin. Müşteri iletişiminizi kişiselleştirin ve profesyonelleştirin.
Kayıtlı müşteriniz telefonla sizi aradığında geçmiş aktiviteleri ve bekleyen işleri anında karşınıza gelsin. Müşterinin geçmiş işlemlerini aramakla vakit kaybetmeyin. İhtiyaçlarına hızlı cevap verin. Profesyonel iş yapma tarzınızla müşterilerinizi etkileyin.
ERM CRM içinden tek tıkla müşterilerinizi arayın. Gelen – giden tüm telefon çağrı bilgileri otomatik kaydedilsin ve müşteri profilleri ile ilişkilendirilsin. Böylece, arama bilgilerine ve görüşme ses dosyalarına ERM CRM içinden kolaylıkla erişin.
Sizi telefonla arayıp da ulaşamayan müşterilerinizi tek bir yerden izleyin. Onları zahmetsizce tek bir takip listesi üzerinden geri arayın. Kaçan telefon çağrılarını yönetin. Müşteri fırsatlarını kaçırmayın.
Müşteri yetkiliniz, müşterileri karşılarken onlarla ERM CRM'deki hazır şablonları ve otomasyon araçlarını kullanarak SMS veya e-posta gönderip doküman paylaşabilir. Bu, birinci seviye işleri hızlıca çözmenizi sağlar, böylece zaman ve emekten tasarruf edersiniz.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetCRM programını santral ile entegre etmek, işletmelerin müşteri deneyimini iyileştirmesine ve verimliliği artırmasına yardımcı olur. Bu entegrasyon sayesinde, gelen ve giden aramalar otomatik olarak CRM sistemine kaydedilir ve müşteri profilleriyle ilişkilendirilir. Satış ekipleri müşteri aramalarını daha verimli bir şekilde yönetebilir, önemli bilgileri kaydedebilir ve müşteri ilişkilerini daha iyi yönetebilir.
Evet, altyapısı hazırdır. Yapmamız gereken kullandığınız santralin API veya web servis entegrasyon bilgileriyle santralinizi ERM CRM’e bağlamaktır.
Hayır. Biz size bir santral önermiyor veya santral altyapısı sunmuyoruz. Sizin satın aldığınız veya kiraladığınız mevcut santralinizi ERM CRM platformuna bağlıyoruz.
CRM veri tabanı ve fonksiyonlarıyla santralin yeteneklerini bir araya getirdiğimizde ortaya hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren harika çözümler çıkmaktadır.
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.
ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.
Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.
ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.
Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.
ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı