Müşteri Tekilliği Sihirbazı

Çift kayıtları önler.
Home » CRM Programı Çözümleri » Popüler Özellikler » Müşteri Tekilliği Sihirbazı
Müşteri Tekilliği Sihirbazıyla

Tutarlı müşteri verileri, doğru analiz raporları

crm-musteri-tekilligi

Mükerrer müşteri kaydı sorununa kesin çözüm

Hayatınızı kolaylaştıran müşteri tekilliği sihirbazımızın harika yeteneklerinin keyfini yaşayın.

Kendi sihirbazınızı yaratın!

Şirketinizin özel ihtiyaçlarına ve politikalarına uygun olarak çift kayıt, benzeme ve tekilleştirme kurallarını parametrik olarak belirleyin. Kendi sihirbazınızı oluşturarak, veri yönetiminde gücü elinize alın.

Gelişmiş algoritmaya sahip yapay zeka özelliği

Müşteri Tekilliği Sihirbazımız, ileri seviye algoritmalarla donatılmış yapay zeka özelliği sunuyor. Bu sofistike clustering (kümeleme) algoritmaları, müşteri verilerinizin tekilleştirilmesi konusunda uygulama içinden size yol gösterir ve karmaşık analizleri sizin için kolaylaştırır.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

ERM CRM'in harika özelliklerini keşfedin!

Canlı Demo İste

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

Yazılım programlarında müşteri tekilliği, bir müşterinin bir veri tabanında yalnızca bir kez kaydedilmiş olması durumunu ifade eder. Müşteri tekilliği özelliği sağlayan CRM programları, aynı müşteriye ait farklı kayıtların birleştirilerek tek bir benzersiz kayıt oluşturulmasını sağlar.

Müşteri verileri CRM programlarının kalbidir. Tüm analiz çıktılarının merkezinde yer alır. Müşteri segmentasyonu, pazarlama, raporlama, analiz, strateji ve karar alma süreçlerinin ana veri hammaddesidir. Müşteri verilerinin tutarsız, dağınık, kirli, bütünlükten yoksun, doğruluğu şüpheli ve güncelliğini yitirmiş olması CRM’den beklenen avantajları azaltmaktadır.

Müşteri tekilliği, veri bütünlüğünü korumak, veri kalitesini artırmak ve işletmenin veri tabanındaki tutarsızlıkları önlemek için önemlidir. Tekil müşteri kayıtları, müşteriyle ilgili verilerin doğru ve güvenilir olmasını sağlar, böylece işletmeler müşterileri hakkında daha iyi bilgilere erişebilir ve daha etkili kararlar alabilir, daha tutarlı bir şekilde etkileşim kurabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirler.

Evet, müşterilerimize sunduğumuz benzersiz hizmetlerden biri de müşterimiz bizimle çalışmaya karar verdikten sonra elindeki müşteri datalarını “Müşteri Tekilliği Sihirbazımız” sayesinde kolayca tekilleştirmektir. Yani benzer kayıtları tespit edip yetkili bir kullanıcının kararlarıyla birleştirmektir.

Popüler Özellikler

CRM çözümü genellikle kapsamlı yazılımı ve süreci ifade ederken, CRM özelliği, bu yazılımın içindeki belirli bir işlevselliği temsil eder. İşletmeler, ihtiyaçlarına göre CRM çözümlerini seçerken hangi özellikleri kullanacaklarını ve nasıl konfigüre edeceklerini dikkate alır.

ERM CRM özellikleri, her bir ERM CRM çözümünün derinliğini ve işlevselliğini artıran ve çıktılarını daha katma değerli hale getiren, işletmelere kendi çözümlerini inşa etmek için esneklik gücü veren yardımcı ve destekleyici araçlardır. Bazı özellikler (Örneğin Mobil CRM) tek başına size bir çözüm kadar yüksek katma değer sunar.

 

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.