Satış İçin KPI Yönetimi

Satışta fark yaratın.
Home » CRM Programı Çözümleri » Satış İçin CRM » Satış İçin KPI Yönetimi

Satış İçin KPI Yönetimi Çözümü

Satış ekiplerinin KPI (Key Performance Indicators – Anahtar Performans Göstergeleri) yönetimi, satış performansını optimize etmek ve genel iş stratejilerini desteklemek açısından kritik bir öneme sahiptir. Siz de KPI yönetimi çözümümüzle ERM CRM içinden satışçılarınıza ürün, kategori, ziyaret, gelir vb. kapsamlı ve dinamik hedefler tanımlayın. Hedef gerçekleşmelerini CRM içinden anlık takip edin, raporlayın ve analiz edin. Satış ekiplerinizin performansını 360 derece izleyin ve satışlarınızı geliştirin.

crm-programi-kpi-yonetimi
Featured Image

Satış ekiplerinize kapsamlı ve dinamik hedefler tanımlayın.

ERM CRM programı içinden tamamen firmanızın iş koşullarına özel olarak kapsamlı ve dinamik hedefler ve kurallar tanımlayın. Ürün, kategori, ziyaret, teklif, sözleşme, mevcut veya yeni müşteri bazında, satışçı ve bölgeler bazında ciro, tahsilat veya adet hedefleri girin. Dilerseniz hedefleri aylık, çeyrek, 6 aylık periyotlarda güncelleyerek hedef performans sisteminizi dinamik bir şekilde yönetin.

Featured Image

Satış hedefleri gerçekleşmelerini anlık olarak izleyin.

Tüm müşteri, fırsat, teklif, sözleşme ve sipariş işlemlerini ERM CRM içinden uçtan uca icra edebildiğiniz için fiilen gerçekleşen rakamları baz alarak anlık olarak önceden tanımlanan satış hedefleri ile fiili gerçekleşmeleri dashboard ekranları üzerinden ve özel raporlardan anlık ve detaylı takip edebilirsiniz. Bu sayede zamanında doğru aksiyonlar alarak satış hedeflerinize ulaşmayı kolaylaştırırsınız.

Featured Image

Satış ekiplerinizin performansını optimize edin.

KPI yönetimi çözümümüz sayesinde satış ekiplerinizle haftalık ve aylık toplantılarınızda ERM CRM ekranları üzerinden konuşun. Ekiplerinizi verilerle yönetin ve onlara gerçek zamanlı geri bildirimler verin. ERM CRM’in kapsamlı analiz raporları ile hedeflerinizi gözden geçirin, gerekirse revize edin ve daha optimum hedefler belirleyin. Satış ekiplerinizin eğitim ve destek ihtiyaçlarını belirleyin, verimliliklerini ve odaklanmalarını artırın.

SATIŞ İÇİN KPI YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Satış hedeflerinizi dinamik yönetin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

Satış hedeflerinizi ERM CRM ile yakalayın.

Canlı Demo İste

Satış İçin KPI Yönetimi

Satış ekipleri için KPI (Key Performance Indicators – Anahtar Performans Göstergeleri) yönetimi, bir organizasyonun satış hedeflerine ulaşma sürecini ölçme ve iyileştirme stratejisidir. KPI yönetimi, yöneticilere stratejik bir rehberlik sunar ve organizasyonun genel başarı hedeflerine ulaşmasına yönelik sağlam bir temel oluşturur. Bu yönetim, belirlenen hedeflere ulaşmak adına satış performansını ölçer ve objektif göstergelerle değerlendirerek yönetmeyi içerir. Satış ekipleri için KPI’lar genellikle satış hacmi, müşteri kazanım oranları, müşteri memnuniyeti, gelir artışı, ziyaret hedefleri, satış dönüşüm oranları gibi kritik metrikleri içerir.

Satış için KPI (Anahtar Performans Göstergeleri) yönetimi, satış stratejilerini optimize etmek, güçlü ve zayıf yönleri belirlemek, eğitim ihtiyaçlarını saptamak ve genel satış süreçlerini sürekli iyileştirmek için kullanılır. Bu, satış ekiplerinin hedeflere odaklanmasını, veri odaklı kararlar almasını ve etkili bir şekilde performanslarını ölçmesini sağlar.

KPI’lar, müşteri memnuniyetini ölçerek satış süreçlerinin müşteri odaklı olmasını sağlar. Müşteri iletişimi ve dönüşüm oranlarını değerlendirerek satış süreçlerini optimize eder.

Dilediğiniz kapsamda ve türde satış hedeflerinizi ve kurallarını iş ihtiyaçlarınıza özel bir şekilde tanımlayabilir ve dinamik bir şekilde güncelleyebilirsiniz. Hedef gerçekleşmeleri için sadece ERM CRM içinde oluşan verileri değil, ERP ve diğer uygulamalarınızdan da veri çekebilirsiniz. Bu şekilde KPI yönetimi çözümümüzü merkezi bir hedef takip platformuna dönüştürebilirsiniz. Esneklik, kapsam derinliği, entegrasyon yeteneği ve bütünsel performans analiz araçları KPI yönetimi çözümümüzü şirketler ve satış birimleri için son derece cazip ve katma değerli kılmaktadır.

Satış ekiplerini ve bayilerini hedef ve performans bazlı yöneten şirketler için ideal bir çözümdür.

Altyapısı hazırdır. Özel bir kod yazmaya gerek yoktur. Sadece şirketlerin iş dinamiklerine özel olarak hedef tanımlama ekranının, hedef kural setlerinin, entegrasyon noktalarının, dashboard ve rapor sayfalarının uyarlanması gerekir.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator