Şirketlerde ürün iade yönetimi sipariş yönetiminden daha karışık ve zorlu bir operasyondur. Ürün iade yönetimi çözümümüzle ihtiyaç durumunda müşterinizin talebine bağlı olarak sattığınız ürünleri tamir etmek, değiştirmek veya para iadesi yapmak için iade sürecini etkili bir şekilde yönetin. Farklı birimleri ERM CRM içinden koordine edin. Ürünleri iade almayı kolaylaştırın ve müşteri memnuniyetini sağlayın.
Şirketinizin iş dinamiklerine uygun olarak hazır iş akışlarını şirketinize uyarlayın. Müşteriye sattığınız ürünlerin iade talebinin alınması, sipariş sorumlusuna aktarılması, iade kararının verilmesi ve kararın uygulanması adımlarını uçtan uca iş ve onay akışlarıyla yönetin. Bu şekilde iade gibi şirketiniz için finansal maliyetler içeren bir operasyonun tüm kontrolünü elinize alın.
Ürün iade sürecini tasarlar ve yönetirken ERM CRM’in aktivite, görevlendirme, doküman yönetimi, süreç takip otomasyonu, hatırlatma, teklif oluşturma, servis çağrısı gibi tüm fonksiyonlarını aktif bir şekilde kullanın. Para iadesi yapılacaksa muhasebeye ödeme görevi, tamir kararı verildiyse servis çağrısı, yeni ürün gönderilecekse sipariş sorumlusuna teklif hazırlama görevleri oluşturun. Gerekirse aynı anda birden fazla iş akış sürecini tetikleyin.
Çok fazla birimin rol aldığı ve birçok görevin dağıtıldığı ürün iade sürecini özel dashboard tasarımlarıyla etkili bir şekilde izleyin. Süreç içinde tıkanan noktalara zamanında müdahale edin ve süreci hızlandırın. Bu şekilde müşteri ilişkilerinizi güçlendirin.
İade sürecinizi kolaylaştırın.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetÜrün iade yönetimi müşterilerin aldıkları ürünleri iade etmek istemeleri durumunda, iade sürecini başlatma, izleme ve sonlandırma aşamalarını kapsar.
Ürün iade yönetimi süreci şu aşamalardan oluşur:
Ürün iade yönetimi çözümümüzün şirketler için önde gelen faydaları şunlardır:
Sipariş yönetimi, teknik servis yönetimi, aktivite ve görev yönetimi çözümleriyle bütünleşik olarak kullanılması ürün iade yönetimi çözümümüzü rakip ürünlerden farklılaştırmaktadır. Ayrıca, iş akışının şirketinizin iade dinamiklerine uygun olarak uyarlanabilmesi, aynı anda birden fazla iş akışının tetiklenebilmesi çözümümüzün güçlü özelliklerindendir.
Müşterilerine ürün ve cihaz satın tüm şirketler için uygun bir çözümdür. Özellikle makine türünden tamir ve servis gerektiren ürünlerin iadesi karmaşık bir süreç olduğunda bu tür ürünler satan şirketlerin ihtiyaçlarına daha çok cevap vermektedir.
Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.
CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı