Mükemmel hizmet sunun, müşterilerinizle güçlü bağlar kurun.
Teknik servis çağrılarınızı uçtan uca yönetin. Teknik servis süreçlerinizi dijitalleştirin. Servis randevularını etkili yönetin. Servis maliyetlerinizi ve karlılıklarınızı analiz edin. Servis sonrası memnuniyet anketleri yapın.
Yetkili servis ağınızı ERM CRM’e dahil edin. Yetkili servislerinizle iş yapma tarzınızı standartlaştırın. Servis operasyonlarınızın yönetimini kolaylaştırın. Yetkili servislerinizin performansını analiz edin.
Sözleşme odaklı servis yönetimi inşa edin. Servis satışlarınızda fırsatları kaçırmayın. Servis vadelerinizi ve faturalandırma döngülerinizi kaçırmayın. Hizmet gelirleriniz ve satışlarınızı artırın.
Hizmet düzeyi tanımlamada tam esneklikten yararlanın. Servis çağrılarını önceliklendirerek yönetin. Hizmet taahhütlerinizi zamanında yerine getirin. Zamanınızı koruyun.
Satış sonrası servis desteği için gereken servis malzemelerinizin (yedek parça, sarf malzemeleri vb.) önemli bilgilerini ERP sistemlerinizle entegre bir şekilde güncelleyin. Servis maliyetlerinizi düşürün ve satış sonrası servis kalitenizi artırın.
Teknik servis hizmet verdiğiniz müşteride kurulu cihazların detaylı bilgilerini kaydedin. Bu cihazlar için yaptığınız tüm aktivitelerin geçmişini tek bir yerden takip edin. Cihazların bakım, onarım maliyetlerini ve kalite sorunlarını kolayca analiz edin.
Cihaz arızalarını detaylı bir şekilde tanımlayın. Cihazların yerinde mi yoksa merkezde mi tamir edileceğine karar verin, doğru fiyatlandırma yapın. Hızlı servis teklifleri oluşturun. Müşterileri ve teknik ekipleri akıllıca yönlendirin.
Yetkili servislerinizin hak edişlerini düzene koyun. Hak edişleri ayrıntılı ve doğru hesaplayın. Mutabakat ve onayları hızlı alın. Faturalamayı kolaylaştırın. Yetkili servislerinizle anlaşmazlıkları ortadan kaldırın.
Müşteride kurulu cihazların bakımlarını daha etkili bir şekilde yönetin. Periyodik bakım sözleşme kurallarını ERM CRM’e tanımlayın. Periyodik cihaz bakımlarını otomatik takip edin. Bakım hizmetlerini planlayın ve önleyici bakım uygulayarak arıza risklerini azaltın.
Müşterilerinizdeki kiralık cihazlarınızın envanterini, parça veya sarf malzeme değişim zamanlarını, bakımlarını, faturalandırma ve tahsilat işlemlerini kolayca yönetin. Maliyetlerinizi optimize edin. Müşterileriniz hizmet kesintisi, siz de gelir kayıpları yaşamayın.
Detaylı ve profesyonel servis formları hazırlayın. Servis formunun müşteriye imzalatılması, şirket içi onay süreciyle kesinleştirilmesi ve fatura edilmesi süreçlerini profesyonel bir şekilde yönetin.
ERP sistemiyle entegrasyon sayesinde onaylı servis formları için siparişler oluşturun. Siparişleri ERP'ye aktarın ve faturalandırın. Bu karmaşık süreci otomatik hale getirin ve zahmetsizce yönetin.
Tasarladığınız hazır memnuniyet anketlerini servis sonrası müşterilerinize gönderin ve geri bildirimlerini izleyin. Anket sonuçlarına göre çalışanlarınızın ve süreçlerinizin performansını iyileştirin. Müşterilerinizi dinleyin ve onlara değer verdiğinizi gösterin.
Müşteri destek çağrılarını ERM CRM ile hızlıca çözüme kavuşturun. Hizmet taahhütlerinize sadık kalın, gelir ve müşteri kayıpları yaşamayın. Sorunları analiz ederek, ürün ve hizmetlerinizi daha da geliştirin.
Deneyimi kurumsallaştırarak kalıcı ve erişilebilir hale getirin. Çalışanlarınızın hızlı ve doğru çözümler bulmasını sağlayarak verimliliği artırın. Yeni çalışanlarınızın eğitim ve gelişimine destek olun. Müşteri temsilcilerinizin problem tespitini hızlandırın, hizmet kalitenizi ve müşteri memnuniyetini artırın.
Ürünlerinizin görselleri, teknik özellikleri, kullanım kılavuzları, bakım planları, garanti belgeleri ve hizmet sözleşmelerini dijitalleştirerek merkezi bir veri tabanında saklayın ve güncel tutun. Belge erişimini yetkilendirerek kolaylaştırın ve değerli belgelerinizi korurken zaman tasarrufu yapın.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetServis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı