Müşterileriniz sizinle sadece iyi bir ürün ya da hizmet almak için değil, aynı zamanda güvende olduklarını hissettikleri için çalışırlar. Bu yüzden, Hizmet Seviyesi Anlaşmaları (SLA’lar), işletmelerin müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak ve operasyonlarını etkin bir şekilde yönetmek için kritik bir araçtır. Ancak, SLA’ları etkili bir şekilde yönetmek ve uygulamak, işletmeler için genellikle karmaşık bir labirent gibi görünebilir. SLA (Service Level Agreement) Yönetimi çözümümüzle, hizmet seviyesi anlaşmalarınızı mükemmel bir şekilde yönetin, taahhütlerinizi yerine getirin ve müşteri ilişkilerinizi güçlendirin.
SLA yönetimi çözümümüzün özelleştirilebilir altyapısı sayesinde hizmet verdiğiniz müşterileriniz için dilediğiniz kadar SLA‘yı (hizmet düzeyini) kuralları birlikte tam esnek bir şekilde tanımlayın. İhtiyaç duyduğunuzda SLA’ları birleştirin veya güncelleyin. SLA’ları sözleşmelere bağlayın veya sözleşmeler içinde SLA kuralları oluşturun.
Servis çağrılarını SLA yönetimi çözümümüz içinde önceliklendirin, SLA kuralları içinde planlama yapın, uygun çalışanlarınıza görevler atayın. Dilerseniz servis çağrısının türüne göre iş akışları oluşturun. Dashboard yönetim ekranında çağrıların ilerlemesini gerçek zamanlı izleyerek gecikmelere son verin. Servis performansınızı geriye yönelik raporlayarak gelişim fırsatlarınızı netleştirin ve iyileştirmeler yapın.
Müşterilerinizi ve teknik ekiplerinizi servis çağrısının ilerlemesi hakkında otomatik e-postalarla bilgilendirin. Ekibinize öncelikler konusunda netlik kazandırın ve yaklaşan sürelerden ve riskli durumlardan haberdar edin. Müşterilerinize öncelik verildiğini hissetmeleri ve sorunlarının çözüldüğünü görmeleri için ihtiyaç duydukları öngörülebilirliği ve şeffaflığı sağlayın. Ekiplerinizin hızlıca her yerden tanımlanmış SLA’lara erişmesini kolaylaştırarak anlaşma kuralları ve net hizmet hedefleri içinde hareket etmelerini garanti altına alın.
Servis çağrılarınızı SLA tanımlarınızla ilişkilendirerek, SLA kurallarını ihlal etmeden müşterilerinize hizmet verin. SLA yönetimi çözümümüz sizin yerinize kuralları ve hedefleri kontrol etsin, toplam hizmet sürelerini hesaplasın, aşımlara yakın uyarılarda bulunsun. Bir yandan hizmet taahhütlerinizi yerine getirirken diğer yandan ücretlendirmeye tabi süre aşımlarında maddi kayıplar yaşamayın. Zamanınızı koruyun. SLA hedef aşımlarında otomatik bilgilendirmelerle harekete geçin.
Zamanında hizmet verin.
20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.
Keşfet 300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.
500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.
KeşfetSLA (Service Level Agreement), hizmet seviyesi anlaşmasının kısaltmasıdır. Bir hizmet seviyesi anlaşması, bir hizmet sağlayıcının müşteriye sağladığı hizmetlerin niteliklerini, performans ölçütlerini ve taahhütlerini tanımlayan belgedir. Bir hizmet seviyesi anlaşması genellikle, bir şirketin performans sorunları durumunda sorumlu tutulabileceği çeşitli hizmet seviyesi hedeflerinden oluşur.
SLA yönetimi ise, bu anlaşmaların oluşturulması, izlenmesi, yönetilmesi ve uygulanmasını içeren bir süreçtir.
SLA Yönetimi’nin temel amacı, hem hizmet sağlayıcının hem de müşterinin karşılıklı beklentilerini ve taahhütlerini net bir şekilde belirlemek ve yönetmek suretiyle, hizmet sağlayıcısının hedeflerine ulaşmasını, müşterinin beklentilerini karşılamasını ve riskleri yönetmesini sağlamaktır.
Başarılı bir işletme, sadece ürün ve hizmet kalitesi ile değil, aynı zamanda söz verilen hizmet düzeyini eksiksiz bir şekilde yerine getirme kabiliyeti ile de ölçülür. SLA yönetimi güçlü bir CRM çözümüyle birlikte uygulandığında aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:
Mesai içi ve dışı olmasına göre, saat bazlı, hafta içi, hafta sonu SLA müdahale süreleri tanımlanabilir. Haftalık, aylık veya yıllık bazda hizmet sağlayıcı tarafından ücretsiz olarak taahhüt edilen servis süreleri belirlenebilir. Bakım veya garanti kapsamındaki hizmet türleri varsa süre kısıtlamalarıyla birlikte sisteme işlenebilir.
Müşteri servis çağrılarının sayısı, tüm eşzamanlı görüşmeleri ve beklentileri yönetmeyi zorlaştırdığı seviyeye ulaşınca, bir SLA yönetim yazılımı yükü hafifletmek ve karmaşayı yönetmek için ihtiyaç haline gelir. Müşteri destek ekipleri, müşterilere zamanında destek verilmesini sağlamak için SLA yönetim araçlarından yararlanırlar. SLA yönetimi, satış sonrası müşterilere hizmet veren tüm şirketler için uygun bir çözümdür.
Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.
CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:
CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:
Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.
Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Satış Sonrası Satın Alma Yönetimi |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Popüler Çözümler |
Özel Çözümler |
Pazarlama Kampanyaları Yönetimi |
ERP Entegrasyonları |
Günlük Uygulamalar |
Tasarımsal Özellikler |
Genel Özellikler |
Sağlam ve Güvenli Teknolojiler |
ERM Müşteri Hizmetleri
Size değer verir.
Merhaba, ERM Whatsapp Hattımıza Hoş Geldiniz!
Size nasıl yardımcı olabilirim?
Yazmaya Başla!
🟢 Online | KVKK ve Gizlilik
Whatsapp Hattı