Yetkili Servis Yönetimi

Servis ağınızı yönetir.
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Yetkili Servis Yönetimi

Yetkili Servis Yönetimi Çözümü

Yetkili servis ağı oluşturma, modern işletmeler için sadece bir operasyonel ihtiyaç değil, aynı zamanda büyümeyi ve müşteri sadakatini destekleyen stratejik bir adımdır. Yetkili servis yönetimi çözümümüzle, yetkili servislerinizle iş birliğinizi verimli kılın, ilişkilerinizi güçlendirin, servis operasyonlarınızı optimize edin ve maliyetlerinizi azaltın. Müşterilerinize daha hızlı ve kaliteli servisler sunarak onların markanıza olan bağlılıklarını artırın.

crm-programi-teknik-servis-yonetimi
Featured Image

Yetkili servis ağınızı ERM CRM’e dahil edin.

ERM CRM'in detaylı yetkilendirme ve özelleştirme altyapısıyla, yetkili servislerinizi kendi organizasyonunuzun bir parçası gibi sisteme tanımlayın. Yetkili servisinizin tanımlı çalışanlarına sadece kendi işlemleriyle ilgili çözümlere ve ekranlara erişim yetkisi verin. Bu şekilde onları tüm CRM çözümlerimizin profesyonelliği ve gücüyle donatın. Teknik servis yönetiminin tüm mega çözümlerini birlikte kullanarak servis operasyonlarınızı iş birliği halinde verimli ve tutarlı bir şekilde icra edin.

Featured Image

Yetkili servislerinizle iş yapma tarzınızı standartlaştırın.

Tüm yetkili servislerinizi web tabanlı ERM CRM’in ekosistemi içine alarak onlarla tek bir merkezi platform üzerinden aynı iş süreçlerini yürütün. İş yapma tarzınızı yetkili servisleriniz genelinde standart hale getirin. Farklı teknolojik uygulamalara değil işinize odaklanın. İş süreçlerinizi dijital hale getirin ve kontrolü elinize alın. Yetkili servis ağınızı genişletirken de operasyonel zorlukları ve karmaşayı nasıl yönetirim diye düşünmeyin. Rakipleinizden bir adım öne geçin.

Featured Image

Servis operasyonlarınızın yönetimini kolaylaştırın.

Tüm müşteri servis taleplerini tek bir yerden kaydedin. Teknik servis yönetimi çözümlerinin tüm fonksiyon ve faydalarından ihtiyaç ölçüsünde yararlanın. Servis taleplerini (keşif, montaj, bakım, onarım, geliştirme vs.) yönlendirin, değerlendirin, planlayın, yetkili servisteki teknik personeli görevlendirin, servislerinizin siparişlerini ve malzeme stoklarını yönetin, servis formu düzenletin, onay akışlarını işletin, memnuiyet anketleri yapın vs… Servis operasyonlarını yetkili servislerinizle birlikte uçtan uca zahmetsizce yönetin. Maliyetlerden ve zamandan tasarruf edin.

YETKİLİ SERVİS YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Yetkili servislerinizle işbirliğinizi güçlendirin.

Featured Image

Yetkili servislerinizin performansını analiz edin.

Tüm yetkili servis operasyonlarını dashboard yönetim ekranında gerçek zamanlı olarak izleyin. Tıkanan servisler için acil aksiyonlar alın. Karşılaştırmalı olarak yetkili servis bazında haftalara, aylara ve yıllara göre iş yükü, müdahale süreleri ve servis süreleri analizleri yapın. Maliyet, gelir ve karlılık raporları çıkarın. Yetkili servislerinizin hizmet kalitelerini ve memnuniyet puanlarını değerlendirin. Yetkili servis ağınızın yeterliliğini verilerle optimize edin.

Featured Image

Yetkili servislerinizin hakkedişlerini düzene koyun.

Yetkili servislerinizin müşterilerinize sundukları hizmetlere karşılık hakkedişlerinin belirli periyotlarla ayrıntılı bir dökümünün yapılması, hesaplanması, mutabakatının yapılması, onaylanması ve fatura edilmesi işlemlerini ERM CRM içinde zahmetsizce yönetin. Hakkedişler ayrıntılı ve doğru hesaplansın, mutabakat ve onay hızlı yapılsın, kolay fatura edilsin, zamanında ödensin. E-posta yazışmalarıyla, manuel hesaplamalarla, geriye yönelik ayrıntılı incelemelerle vakit kaybetmeyin. Operasyon karmaşasını, süreç dağınıklığını, yetkili servislerinizle anlaşmazlıkları, geç ödemeden kaynaklanan memnuniyetsizlikleri ortadan kaldırın.

Featured Image

Yetkili servis çalışanlarının eğitimini organize edin.

Yetkili servislerinizin çalışanları için düzenleyeceğiniz ihtiyaca özel veya genel eğitimlerin planlamasını ERM CRM içinde yapın. Eğitimcileri ve katılımcıları tanımlayın. Eğitimleri takvimlendirin, eğitim yerini belirleyin ve eğitim etkinliğini icra edin. Otomatik hatırlatmaların etkinliğinden yararlanın. Eğitim sonrası katılımcı memnuniyet anketleri ile eğitimlerin kalitesini iyileştirmek için geri bildirimler alın. Eğitim belgelerini ve videolarını dijitalleştirip saklayın. Eğitim etkinliklerinizin genel raporlarını oluşturun ve değerlendirin.

Featured Image

Yetkili servis ziyaret planları oluşturun.

Yıl içerisinde yetkili servislerinize yapacağınız rutin ziyaretlerinizi ERM CRM içinde planlayın ve yönetin. Ziyaret yapacak ekibi, ziyaret tarihlerini, ziyaret ulaşım araçlarını belirleyin. Bütçe oluşturun ve bütçe onayını alın. Seyahat planlamaları için aktiviteler oluşturun. Otomatik hatırlatmalarla planlardan şaşmayın. Ziyaret sonrası, ziyaret notlarınızı ve varsa görsel çekimlerinizi ERM CRM’e kaydedin. Ziyaret masraflarınızı sisteme girin ve bütçe – fiili gerçekleşme raporları alın. Tüm ziyaret etkinliğinizin genel bir raporunu oluşturun ve değerlendirin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
0 +
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

Yetkili Servis Yönetimi

Yetkili Servis Yönetimi, bir işletmenin yetkili servis ağını düzenlemek ve yönetmek için kullanılan bir iş süreci ve yazılım çözümüdür. Bu yönetim, işletmelerin teknik servis hizmetlerini daha etkili, verimli ve müşteri odaklı bir şekilde sunmalarına yardımcı olur.

Yetkili servis yönetimi ERM CRM gibi güçlü ve köklü bir yazılım ile desteklendiğinde aşağıdaki temel faydalar ortaya çıkar:

  • Verimlilik artışı
  • İş süreçlerinin sadeleşmesi
  • Müşteri memnuniyeti ve sadakatinde artışı
  • Etkili stok ve malzeme yönetimi
  • Raporlama ve analiz kolaylığı
  • Yetkili servislerle daha güçlü iş birliği, iletişim ve koordinasyon
  • Eğitim ve belgelendirme yönetimi
  • Hızlı hakkediş işlemleri
  • Servis kalitesinde iyileşme
  • Maliyet ve zaman tasarrufu
  • Rekabet üstünlüğü
  • Daha iyi yönetim kararları
  • Daha etkili planlama
  • Dokümantasyon ve izlenebilirlik
  • Etkili servis sözleşmeleri yönetimi
  • Hızlı Müdahale

Yetkili servislerinizi ERM CRM içinde bir birim olarak tanımlayıp onları ERM CRM platformunun harika çözümleriyle donatmak ve zaman – mekan fark etmeksizin tüm operasyonları merkezi bir teknolojik uygulama üzerinden aynı tutarlılık ile yönetmek çözümümüzün en güçlü ve popüler yanıdır. Teknik servis operasyonları üzerinde size tam kontrol sağlarken yetkili servislerinize profesyonel ve standart bir tarzda iş yapma araçları sunar. Takip, izleme ve yönetme kolaylığı ile muazzam bir verimlik üretir.

Satış sonrası hizmet ve ürün desteğine önem veren, markasının arkasında duran, müşteri odaklı bir vizyona sahip sahada yetkili servisleri olan her şirket için ideal bir çözümdür.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.


Popüler Çözümler

Özel Çözümler

Teknik Servis Programı

Yetkili Servis Yönetimi

Servis Sözleşme Otomasyonu

SLA Yönetimi

Memnuniyet Anket Yönetimi

Servis Formu Yönetimi

Servis Ekibi Yönetimi

Yardım Masası ve Destek

Hak Ediş Yönetimi

Malzeme Yönetimi

Cihaz Yönetimi

Periyodik Bakım Yönetimi

Cihaz Kiralama Yönetimi

Arızalı Cihaz Tamir Yönetimi

Servis Ürün Yönetimi

Servis Faturalama Yönetimi


Tasarımsal Özellikler

Genel Özellikler

Form Tasarım Sihirbazı

Müşteri Tekilliği Sihirbazı

İş Akış Tasarım Sihirbazı

Dashboard Tasarım Sihirbazı

İzleme Listeleri

Raporlama ve Analiz Araçları

Organizasyon ve Yetkilendirme

Yazılı Şablon Tasarımları

Mobil CRM Uygulaması

Web Tabanlı Uygulama

Planlama ve Takvim

Hatırlatmalar

Kullanıcı Dostu Ara Yüzler

Sağlam ve Güvenli Teknolojiler

Hazır ve Uyarlanabilir Entegrator